לצאת לחופשה ישראלית כשרה בלב קפריסין

לפעמים בא לכם לצאת מישראל אבל עדיין להיות מוקפים בישראלים? אולי לא כולם יודו בזה מייד, אבל יש משהו משחרר בלהגיע למקום זר ולגלות בו שלטים בעברית, בית כנסת עם ספר תורה ואוכל שכולו מוכר ואפילו כשר למהדרין. כזה הוא בדיוק אתר הנופש למשפחות, זוגות ויחידים CAPRICE KOSHER SPA RESORT.המצוי בפאתי פאפוס שבקפריסין. ניתן להגיע לשם בטיסה ישירה לפאפוס אבל גם נסיעה מלרנקה תביא אתכם למקום כעבור כשעתיים. המקום כולו ערוך עבור שומרי מסורת ישראליים, דתיים או חרדים – חשבו שם אפילו על בריכות פרטיות וג'קוזי בחדרים עבור מי שמעדיפים מטעמי פרטיות או צניעות לרחוץ רק סמוך לחדרים האישיים. אפשר לקבל במקום מפתח שבת, יש מזוזה לכל חדר, והכלים שאינם כשרים בחדר עשויים זכוכית. 

למי שאין בעיה להיות בציבור, יש במקום בריכה חמודה עם בר משקאות פעיל, מרכז ספא מפואר הכולל בריכת מי ים המלח, ג'קוזי, סאונה ובריכה מקורה. במקום יש אפשרות להזמין עיסוי מקצועי (לבחירתכם גבר או אישה) והעלות נמוכה מזו שבישראל. (מסאג' רגיל יעלה לכם 70 אירו)

צילומים באדיבות Caprice Spa Resort וגיליה בן גד- סטודיו לצילום

חדר האוכל כאמור מספק אוכל כשר ועשיר ממש כמו בבתי מלון בישראל והוא פתוח לארוחות בוקר וערב. בשבת מתקיימת במקום סעודת שבת וסעודה שלישית. למשפחות עם ילדים האתר הזה מושלם – מהחדרים הגדולים (בחלקם שני חדרי שינה), דרך הבריכה ואוכל שילדים ישראלים אוהבים, בין אם הם שומרי מסורת או לא. ויש גם אופציה להגיע בחורף- את מזג האוויר אתם מכירים, זה ממש כמו פה. 

חדרים למשפחות וזוגות. חדר אוכל כשר למהדרין. צילום גיליה בן גד- סטודיו לצילום

מה עוד אפשר לעשות באזור?

לקפריסין הגעתי בהזמנת נעמה עמית, בלוגרית, יוצרת תוכן ברשתות החברתיות ויועצת מינית וזוגית שמלווה אנשים בתהליכי צמיחה והתפתחות אישיים שהוציאה נופשון תחת הכותרת 'דייט עם עצמי' ונענו לו זוגות ובודדים שידעו שהם לא באמת יהיו לבד. מי שמצטרף לנופש הכל כלול במלון זוכה לאוטובוס הישר משדה התעופה, מדריך טיולים צמוד ושלל פעילויות שהשיא שלהם שייט ממפרץ לאצ'י לעבר הלגונה הכחולה, אתר שמימיו עמוקים וצלולים בצבע תורכיז כפי שלא תראו בשום מקום בארץ. מהספינה שאנחנו שטנו עליה הורדה מגלשה בגובה של שתי קומות והאמיצים גלשו שוב ושוב בעוד האחרים משכשכים במים הקרירים. 

מגלשה ללגונה הכחולה. צילום גיליה בן גד- סטודיו לצילום

ביקרנו גם במזח לימני, מזח עתיק יומין שאמנם כבר הוחלף באחד חדש אבל באותו מקום ממש בו עגנו סירות הדייגים מאות בשנים. יש אפשרות להגיע גם למוזיאון הכפר בכפר סטני שמציג את החיים המסורתיים על האי. עוד בתכנית ביקור בסלע אפרודיטה אלת האהבה, סיור בעיר העתיקה של פאפוס וגם שופינג איך לא בג'מבו ובקניון הסמוך. 

לנסיעה הזו קראה נעמה עמית 'דייט עם עצמי' ומי שבוחר להתבודד בהחלט יכול לעשות זאת אבל גם אלו שבחרו להגיע לבד לנופשון הזה, העדיפו להיות ביחד – החברה הייתה טובה בעיניהם. 

הכותבת הייתה אורחת המלון ונעמה עמית. 

להצטרפות לסופ"ש הבא של נעמה עמית המתוכנן במקום בתאריכים 30.06-03.07 לחצו על הלינק הבא