אריאנה גרנדה חגגה את בחירתה לאשת השנה של בילבורד בדרך מקורית במיוחד

מה אתן אוהבות לעשות עם סבתא שלכן? אולי סיבוב שופינג בקניון, אולי לבקר אותה בשישי בערב עם כל המשפחה ואולי אתן בכלל אלופות בלהתחמק משאלות שקשורות לחיי האהבה שלכן, אלה שסבתות יודעות לשאול. אבל מתברר שאריאנה גרנדה וסבתא שלה עושות דברים הרבה יותר מגניבים, שגורמים לנו לקנא בהן בהחלט. גרנדה, שזכתה בשבוע שעבר בתואר "אשת השנה" של מגזין המוזיקה הנחשב בילבורד, יצאה לרגל הבשורה המשמחת עם סבתה מרג'ורי גרנדה ועם אחיה למחצה פרנקי לסיבוב בעיר, שכלל גם עצירה במכון קעקועים. הסבתא המגניבה, הידועה גם בכינויה "נונה" (חלקכן וודאי יוכלו להזדהות), אימצה את ההרגל השגרתי של גרנדה להתקעקע באירועים משמחים או משמעותיים, והוסיפה לאצבעה את הכיתוב "קיקיו" (Ciccio). קיקיו הוא כינוי החיבה של סבתא גרנדה לבעלה המנוח פרנק.

נראה שנונה לקחה את כל הסיפור בקוליות מעוררת השראה. "אני מרגישה בסדר, כבר התרגשתי יותר מזה", אמרה בציניות עם קריצה כשנשאלה מה מצבה אחרי הקעקוע החדש, שהיה הראשון שלה אי פעם. "אתם לא יודעים איזה כואב זה", הוסיפה, ואנחנו בטוחות שאם היא צריכה טיפים על איך להרגיע את המקום, אריאנה תוכל לספק לה אותם בקלות.

בדקות שאחרי פרסום הערב המגניב של משפחת גרנדה, שכמובן תועד באינסטה ובסטוריז של אריאנה, המעריצים פירגנו בטירוף. "אריאנה מחזיקה את היד של סבתא שלה בזמן שמקעקעים אותה זה הדבר הכי מתוק שיש", כתב אחד מהם. "אני לא מאמין שנונה עשתה קעקוע! אבל זה ממש חמוד ואני אוהב את זה".

ומלבד ה"קיקיו" המקורי של נונה, גם אריאנה הוסיפה לשלל הקעקועים שלה אחד יפיפה במיוחד, בו נראים ירח וכוכבים משורבטים באווירה רומנטית ומסתורית. אמנית הקעקועים הניו-יורקית מירה מריה האחראית לקסם, פרסמה את התמונה באינסטגרם שלה וכתבה "כוכבים וירח לאשת השנה". חוץ מזה יש לנו הרגשה שנראה בקרוב לא מעט קעקועים בסגנון המהמם הזה במחוזותינו. 

ומה בהמשך? אולי נראה את נונה יוצאת לעוד ערב מרגש עם נכדתה האהובה, ובינתיים תנו לנו לשאוב השראה משתי נשים שעושות בדיוק מה שהן רוצות, בלי קשר לגיל, לסטטוס ולמה אחרים יגידו. הן פשוט חיות.

אריאנה גרנדהבילבורדמוזיקהסלבסקעקועים