כלה התחתנה כשהתינוקת שלה במנשא על גבה: "היום הזה לא היה שלם בלעדיה"

דלטון מורט ידעה שיום החתונה שלה לא יהיה שלם בלי בתה הקטנה, אז היא חיפשה דרך מיוחדת לשלב אותה בטקס. היא רצתה שבתה תהיה חלק מהרגע המיוחד הזה ושהזיכרון שלה בחופה, יחד עם בתה ובעלה, ילווה את המשפחה הטריה כל חייהם. אחרי התלבטות ומחשבות בנושא היא פשוט עשתה את הדבר שהיה הכי טבעי לה ולבתה – ונשאה אותה יחד איתה במנשא כשהיא צעדה לחופה, והחזיקה אותה במהלך כל הטקס.

 

החתונה המקורית נערכה בקיץ האחרון, וכעת התמונות ממנה נחשפות ומצליחות לרגש רבים ברחבי העולם. בתה של מורט, אלורה, הייתה רק בת שנתיים באותה תקופה. מורט, ידעה שהטקס עומד להיות ארוך, בכל זאת מדובר במיסה קתולית, היא התכוננה מראש לעובדה שהחופה תגלוש לזמן מנוחת הצהריים של בתה התינוקת והתכוננה מראש לאותם רגעים, בריאיון ל-HuffPost היא אמרה שהתזמון לא יכול היה להיות מדויק יותר: "היא הייתה על המנשא וכשבעלי ואני החלפנו נדרים החזקתי אותה בזרועותיי, זה היה נהדר".

מורט נשאה את בתה במנשא בד צבעוני, במהלך 10 הדקות הראשונות של הטקס, היא הוציאה את בתה מהמנשא, היניקה אותה ועירסלה אותה עד שנרדמה, ולאחר מכן החזיקה אותה עליה במהלך כל הטקס. לורה שיפר, צלמת וחברת המשפחה, היא זאת שתיעדה את הרגעים המיוחדים האלו ושיתפה אותם ברשתות החברתיות. "האופן בו מורט שילבה את אלי בחתונה הייתה מיוחדת ומלאת משמעות", אמרה שיפר, "צילמתי את מורט מכניסה את אלי למנשא בזמן שהיא מתכוננת וזה היה כל כך מרגש. לראות אותה מניחה על עצמה אחרי זה את ההינומה היה טוויסט ייחודי והשלים את המראה שלה ככלה בצורה מדויקת".

דלטון מורט ביום חתונתה. צילום מתוך יוטיוב

 

מורט כבר רגילה לשאת את אלורה במנשא ולכן זה היה כל כך טבעי עבורה לעשות את זה במהלך חתונתה. היא בעצמה זוכרת כיצד אמה הייתה נושאת עמה את אחיה הקטן במנשא איתה לכל מקום. בתגובה להד התקשורתי העצום שנוצר סביב הכלה/אמא, אמרה שיפר שהיא מקווה שמה שחברתה עשתה יהווה השראה לנשים נוספות לנסות להתנהל אחרת ביום הגדול שלהן ויגרום להם לצאת מהשבלונה, ולעשות מה שהכי טבעי ומתאים להן ולמשפחה שלהן.

אהבהחתונהילדים