ג'ניפר לורנס: בחרתי בשמלה אדומה לגלובוס הזהב כי הייתי במחזור

ג'ניפר לורנס היא אחת הנשים הכי מהממות שמתהלכות בהוליווד כרגע – לא רק בגלל היותה יפהפיה אמיתית, אלא גם הרבה בזכות היותה דעתנית, בעד דימוי גוף חיובי ועם רגליים שמחוברות לקרקע. תפקידה כגיבורה הראשית ב"משחקי הרעב", קטניס אוורדין, הפך אותה לאחת הדמויות הנערצות ביותר בקרב נערות וצעירות. אבל, נחשו מה? כפי שאנו מגלים לא פעם על כוכבי קולנוע, גם הם בני אדם – וכמו כולנו, גם ג'ניפר לורנס מפחדת מתקלות לבוש מביכות כשמגיע הזמן הזה של החודש.

עוד באון לייף:

לורנס בשמלה של דיור בטקס גלובוס הזהב 2016. צילום: Shutterstock

מיטיבות הלכת זוכרות את השמלה ההורסת הנראית לעיל שלורנס לבשה לטקס פרסי הגולדן גלובס בינואר האחרון. ובכן, מסתבר שהצבע האדום הבוהק לא היה מקרי: "השמלה הזו היתה תוכנית ב' שלי", היא חשפה בראיון שפורסם בסוף השבוע החולף. "התוכנית המקורית היתה שמלה שלא יכולתי ללבוש כי עונת הפרסים הגיעה בסנכרון למחזור החודשי שלי, זה כך כבר שנים", היא העידה.

לורנס היא פרזנטורית של בית האופנה דיור ומקפידה להופיע כמעט בכל טקס ושטיח אדום עם שמלה או בגד של המותג. גם השמלה הזו נוצרה בידי המעצבים הצרפתים, ולא רק בזכות היותה אדומה: "היא היתה רחבה ומשוחררת מקדימה", לורנס מסבירה, "לא הייתי צריכה לחשוש מלהכניס את הבטן פנימה. השמלה המקורית היתה נורא צמודה, ואני לא הולכת לשאוב פנימה את הרחם שלי. אני לא חייבת לעשות משהו כזה". והיא לגמרי צודקת.

גם יפה וגם נינוחה. לורנס בטקס הגולדן גלובס. צילום: Shutterstock

לא בטוח שרואים את זה ממבט ראשון, אבל לורנס נחשבת לקול שפוי ומרענן בהוליווד של דימוי גוף חיובי. ההבדל המהותי בין מידה 10 הנהוגה בהוליווד לבין מידה 12 שלורנס מייצגת נותן קצת נחת להמוני הנשים שרואות בנשים האלו כמודל לחיקוי. "בהוליווד אני נחשבת לשמנה", היא אמרה בעבר, "אבל אני מאמצת את עודף המשקל שלי. אני לא רוצה שילדות קטנות יגידו 'אני רוצה להיראות כמו קטניס, אז אוותר על ארוחת ערב'. ניסיתי לגרום לגוף שלי להיראות בריא וחזק. לא רזה וסובל מתת-תזונה". ובמקרה של לורנס, היא תמיד יפה, אבל במיוחד כשנוח לה.