שמלה לחג: 10 שמלות טרנדיות וכשרות לפסח

הטרנדים החמים של העונה הקרובה מתאימים לקונספט של החג – בין אם הם קלאסיים ואלגנטיים, פרחוניים ובהירים או קלילים ומאירים, כולם מכניסים רוח של התחדשות בארון ועל הדרך גם בלב. מצאנו עשר שמלות שדוברות עשרה טרנדים שונים, במחירים שווים לכל כיס ושיותירו רושם על כל המסובין:

קלאסית לפסח

H&O, מחיר: 99 שקל

שמלת תחרה לבנה לליל הסדר היא המקבילה של שמלה שחורה קטנה לערב קוקטייל. אלגנטית, נצחית ומלאת אור. התחרה הופכת את הלוק לרומנטי נינוח, ופחות חגיגי נוסח "חנל'ה ושמלת השבת".

פרחונית וקלילה

גולף, מחיר: 229 שקל

"פרחים לאביב? ממש פורץ דרך", אומרת מירנדה פריסטלי, העורכת האימתנית בסרט ה"שטן לובשת פראדה". ואכן, זה לא סוד שפרחים ואביב הולכים יד ביד, לחלקנו זה עושה פריחה ואחרות מאמצות את הפרינט כאילו היה זר פרחים שקיבלו ממעריץ אלמוני. מצאנו אופציה נהדרת לשמלה אביבית – עם הדפס מראה סימטרי, מעודן ומדויק, שמצר את צללית הגוף ונראה נפלא.

בכתפיים חשופות

זארה, מחיר: 329 שקל

אחד הטרנדים הכי חמים העונה עוסק בכתפיים – מחשופים שמעניקים הצצה לאזור הענוג והנשי הזה, במינימום מאמץ. אהבנו מאד את הגזרה המקסימה והמחמיאה של השמלה הזו, שמציעה גם פרינט נעים לעין.

לילה ספרדי

מאיושה, מחיר: 190 שקל

האלטרנטיבה לשמלה פרחונית קלאסית היא ורסיה כהה וענוגה, בסגנון ספרדי. בקולקציות האביב של המותגים הגדולים ניתן לראות נגיעות של התרבות הספרדית: בגזרות, בשכבות הבדים ובעיקר בצבעים העמוקים. כאן השילוב בין השחור, הצהוב והאדום עם הפרחים הגדולים מציע מראה דרמטי אך בעל עדינות מסויימת.

צהוב עולה

קאלה, מחיר: 289 שקל

צבע משמח שמאיר את החדר ממשיך איתנו מהקיץ הקודם אל הנוכחי. השמלה הזו היא שמלת מקסי בגוון צהוב עדין, בשילוב תחרה, והיא אופציה שמתאימה בדיוק לשולחן החג.

מתוקה כמו קומפוט

לילך אלגרבלי, מחיר: 399 שקל

גם העונה מצאנו לא מעט גווני פסטל, ונתפסנו על גוון הלילך שמהווה אופציה בוגרת ונשית של הטרנד המתקתק. הצעת הגשה: עם נעליים ואקססוריז בגוון אפרפר וכסוף.

מקופלת

זיפ, 159 שקל 

חצאיות הפליסה בכל מקום, וטוב שכך. עם קיפולים רחבים מבד עבה, או קפלים צרים מבד רך – המראה המתקבל הוא לא פחות ממהפנט. התרגשנו משמלה כחולה שפשוט עושה את העבודה – רחוקה מהגוף ועם הטוויסט בתחתית.

רקמה של סבתא

לורד קיטש, 299 שקל

נכון שציפיתן לשמלת רקמה אוקראינית לבנה, מהסוג שמדלגים איתה בשדות החיטה? אנחנו כאן כדי להפתיע. הנה דוגמא נהדרת לשילוב טרנד באופן הכי מחמיא שיש, לכל מבנה גוף: רקמה יפהפיה בחלקה העליון של מקסי שחורה – כזו שמאריכה את הגוף.

אדומה ושתי וצמות

מנגו, מחיר: 199 שקל

קשה להתעלם משמלה אדומה, ולכן צריך לדעת את הגוון המדויק, הבד והגזרה שיהפכו אותה מזולה או צעקנית ל"וואו" – אבל באופן שמתמזג עם הסביבה. שמלה בגזרה רחוקה מהגוף, עם כתפיים חשופות וסרטים בקצוות – היא הבחירה שלנו לאדומה המושלמת.

נפתחנו, הא?

קרייזי ליין, מחיר: 259 שקל

שרוולי הפעמון שהתקמבקו זה מכבר, נראים נפלא בגרסת השמלה. השרוולים המתרחבים מציעים מראה בוהו שיק לא מתאמץ, ובשילוב פרינט וגזרת מיני – הרי לכן דרישת שלום משנות השבעים הסוערות. רק תזהרו לא לטבול בחרוסת עם השרוולים הללו.