3 הטרנדים החמים לג'קטים בסתיו 2017

 

היה בזה משהו די מרגש, או אפילו כמעט קוסמי, לקבל שיחת טלפון מבן הזוג שמתריע שהיורה סופסוף כאן, בדיוק כשניגשתי לכתוב אודות הטרנדים העכשוויים והנכונים ביותר לעונת הסתיו הקרובה. אני לא ממש בחורה של קיץ, בלשון המעטה, כך שהעובדה שהימים הולכים ומתקררים (אפילו אם מדובר במעלה אחת או שתיים בכל שבוע) היא משמחת כשלעצמה.

מבין עשרות הג'קטים בהם נתקלתי בשבועות האחרונים בלטו לעיניי שלושה טרנדים אופנתיים, כל אחד מהם מציע פרשנות לג'קט הסתווי מבחינת סוג הבד, ההדפס או הצבע. לא מדובר בטרנדים חדשניים במיוחד, ויתכן כי כל המגוון המוצע כאן כבר קיים בארון של רבות מכן בצורה כזו או אחרת. אם כן, תשמחו לגלות שאתן כבר מוכנות לסתיו הקרוב, אבל אם לא – הנה 15 הצעות לג'קטים שיתאימו למלתחה שלך בקלות, מבלי שתצטרכי אפילו להוריד את בגדי החורף מהבוידעם.

 

ג'קטי ג'ינס עם צווארון פרוותי

ג'קט ג'ינס הוא הג'קט האולטימטיבי לעונת הסתיו – מצד אחד הוא יגן עלייך מהרוחות הקרירות שמתחילות לנשב בשעות הערב, ומצד שני הוא לא מעיק עלייך במשך היום (במקרה הכי גרוע – קושרים אותו על המותניים). כמובן, כנראה שבארון שלך יש כבר לפחות ג'קט ג'ינס אחד, אבל העונה הג'קט הקלאסי זכה לטוויסט מעניין בעזרת תוספת פרוותית באזור הצווארון.

גודלו של האלמנט הפרוותי משתנה: הוא יכול להיות גדול עד כדי הצהרה אופנתית של ממש (ראו למשל את הג'קט של זארה), או קטן יחסית ופונקציונאלי. צבעי הפרווה (המלאכותית, כמובן) משתנים מג'קט לג'קט – נראה שהרשתות הגדולות בחרו לדבוק בגוונים בהירים של לבן או ורוד שממשיך את הקו של "ג'קט ג'ינס הולך עם הכל". בכל מקרה מדובר בתוספת נחמדה למלתחה הסתווית שלך שתשמש אותך לעוד שנים רבות.

שורה עליונה מימין לשמאל: קסטרו, 259 שקל; מנגו, 399.90 שקל; זארה, 399 שקל; שורה תחתונה מימין לשמאל: ברשקה, 399 שקל; לי, 549 שקל.

 

 

ג'קטים משובצים

אם יש פריט אופנתי אחד שאני מוכנה להישבע שתראו הרבה יותר מידי בסתיו-חורף הקרובים, במיוחד באינסטגרם אם אתן עוקבות אחר אושיות אופנה מרחבי העולם, זה הבלייזר האפור המשובץ. נכון, לא מדובר בהמצאה חדשנית, שכן מדובר בג'קט שנמצא איתנו כבר עשרות שנים, אך בכל זאת הוא ביסס את מעמדו כאיט-ג'קט של הסתיו הקרוב ונצפה על כל המי ומי שהגיעה לבקר בתצוגות אביב 2018 בבירות האופנה העולמיות.

כיוון שמדובר בהדפס סטנדרטי יחסית, בשילוב צבעים סולידי הוא יכול להשלים כל הופעה, בין אם מדובר בג'ינס וטי שירט למשרד או בין אם בשמלה שחורה קטנה לדייט נייט. אם לא תצליחי למצוא ג'קט כזה בארון של אימא, סבתא או אפילו בן הזוג, תוכלי לאמץ ג'קט כזה בוודאות באחת מרשתות האופנה בקניון הקרוב לביתך.

שורה עליונה מימין לשמאל: סטלה מקרטני ל"אמור", 7,199 שקל; אייס קיוב, 499 שקל; טופשופ, 289 שקל; שורה תחתונה מימין לשמאל: זארה, 269 שקל; סטרדווריוס, 179.90 שקל 

 

ג'קטים ורודים

החל מהסתיו הקרוב לא יהיה ניתן להתעלם מהצבע הורוד, ללא הבדלי מין או גיל. האובססיה לצבע הזה החלה עוד בשנה שעברה, כאשר ענקית הצבעים העולמית, חברת פנטון, הכריזה כי הצבע רוז קוורץ (סוג של ורוד בייבי) וסרניטי (תכלת פסטלי) יהיו צבעי השנה של 2016. גם השנה הצבע הזה סירב להעלם לנו מהנוף והתנוסס בכל כך הרבה פרסומות המכוונות לקהל המינליאלנס (דור הY), עד שקיבל את הכינוי "מילניאל פינק". רק בחודש שעבר, במקביל לשבועות האופנה הגדולים בעולם, הכריזה חברת הצבעים העולמית פנטון על 12 הצבעים המובילים לאביב 2018, שכוללים לא פחות מארבעה גוונים של ורוד.

לא קשה למצוא ג'קטים אופנתיים בגווני הוורוד ברשתות האופנה הישראליות והעולמיות כאחד, כאשר הסגנון, סוג הבד והגוון הוורוד משתנים ומספקים מגוון רחב לבחור ממנו.

שורה עליונה מימין לשמאל: פול&בר, 249 שקל; סאק'ס, 798 שקל; שורה תחתונה מימין לשמאל: קסטרו, 229 שקל; אריסטו שמט, 399.90 שקל; מנגו, 459.90 שקל

 

ג'ינסג'קטיםטרנדיםסתיו