10 הגרביונים הכי לוהטים לעונה הקרה

הפלוס הגדול של ארון החורף טמון באגף האקססוריז. בקיץ חם ולח מכדי לחשוב על תוספות שישדרגו את המראה, בעוד שהלוקים בסתיו ובחורף משוועים לריענון בדמות כובע, צעיף או תיק, אבל מי שבאמת מבינה יודעת שהטוויסט האמיתי מחכה לנו דווקא על הרגליים.

כבר כמה עונות שהגרביונים הם הרבה מעבר לפריט פרקטי מחמם שנותן לנו את האפשרות להתהלך עם חצאיות ושמלות גם כשקור כלבים בחוץ: הם מעניקים קריצה מתוקה, משעשעת או פשוט סולידית ושיקית, ויכולים להאריך את הרגליים עם הצבע או ההדפס הנכון. מצאנו את עשרת הגרביונים הכי מוצלחים לימים הקרים, שיכולים להכניס עניין לכל אאוטפיט.

ג'ק קובה, 138 שקל

גרביונים אפורים עם הדפס ביריות מנצנץ המייצרים מראה סקסי, אבל לא פרוקטיבי, עם קריצה של מודעות עצמית.

דלתא, 40 שקל

בואו נודה על האמת: רובנו כבר לא יכולות להרשות לעצמן להסתובב עם גרביונים בעלי פרינט חמודי-מודי המשתרע על הרגליים מלמעלה למטה בצבעוניות עזה. כלומר, אנחנו יכולות, אבל אז נסתכן במראה אינפנטילי או בהאשמות גסות שגנבנו לילדה הקטנה שלנו את המלתחה. הפתרון – ללכת על הטוויסט הסולידי, עם גרביונים בצבע גוף ובצבע שחור, ועם הדפס מטאלי או כהה. דוגמא מעולה לכך היא הדפס לבבות שחורים קטנים.

זוהרה, 100 שקל

רוקנרול מינימליסטי נוסח דוויד בואי באפור וצהוב. עוד פריט שמדגים באופן מדויק איך אפשר לקרוץ מבלי להראות כאילו תקוע לנו משהו בעין, ובמילים אחרות: להתבגר אבל בכיף.

וולפורד, 215 שקל

גרביונים עם פס סיכה דקיק הם תמיד רעיון טוב. וכשהם מגיעים עם כיתוב Love is enough הם הופכים מפריט נחמד לכזה שהוא מאסט בארון. אולי הגרביונים הכי יפים שראינו בתקופה האחרונה.

טוונטיפורסבן, 30 שקל

גרביונים זוהרים במידה הנכונה. אמנם הצעת ההגשה כאן היא עם שמלה מנצנצת, אבל בואו נשאיר את כדור הדיסקו המסנוור במועדון – פריט אחד זוהר בהחלט עושה את העבודה.

אפרודיטה, 44 שקלגרביונים שקופים בהדפס נמרי. לכאורה נשמע כמו פריט מושלם לפורים, אבל  כשמדובר בפרינט חייתי, הסוד הוא במינון ובצורה בה הוא משתלב עם שאר הלוק. במקרה הזה השקיפות מייצרת עדינות, ובשילוב עם שמלה או חצאית נייטרליות ונטולות הדפסים, מובטח לוק מלא סטייל.

ASOS, מחיר: 12 פאונד (56 שקל)

כי כל אחת צריכה זוג גרביונים שבאמת מחמם. גרביוני צמר בגוון אפור ועם פסי אור יראו מעולה עם סווטשירט אוברסייז הנלבש כשמלה – המדים הרשמיים לימים הקרים באמת בחורף 2018.

זוהרה, 100 שקל

אחד הטרנדים החזקים בסתיו-חורף הנוכחיים הם גרביים מציצות. זה התחיל כבר באביב, עם גרביים בשילוב סנדלים (אבוי לנו) ועכשיו, כשמתחיל להתקרר, המראה הופך לרלוונטי במיוחד בין אם מדובר בנעליים סגורות, פתוחות, מגפונים או סניקרס. הגרביונים הללו דואגים לייצר את הלוק הפרפי-סטודנטיאלי, מבלי לדאוג שהגרביים יהיו מסודרות באותו האורך.

וולפורד, 160 שקל

תקראו לו מרסלה, רובי, יין חם – כך או כך זה הגוון שנבחר כמוביל בשנה הקרובה על פי חברת פנטן העולמית. כמובן שזו סיבה מספיק טובה ללכת על גרביונים בצבע הזה, אבל לא רק: בנוסף הוא גם כהה, מחמיא ומשלב באופן מדויק בין קלאסיות למרדנות.

טוונטיפורסבן, 30 שקל

בשנים האחרונות גרביוני הרשת מופיעים מפעם לפעם, וגם העונה הם יככבו על רגליהן של חובבות הטרנדים. הרשת היא לא כוס התה של נשים רבות. משהו בה מייצר רתיעה, אולי בשל הנוכחות הפרובוקטיבית שלה, בעיקר כשמשודכת לחצאית או שמלה קצרצרה. האופציה האולטימטיבית בעינינו לאמץ אותם, היא בעזרת גרביונים שחורים מסורתיים, בעלי טוויסט רשת שמציץ רק בחלק העליון.

אופנהגרביוניםחורף