קסטרו עוברת מהפכה וממש לא כדאי לכם לפספס אותה

קסטרו החדשה

עד השנה לכולם היה ברור שהאביב לא נפתח עד שהתצוגה של קסטרו לא מתקיימת. קודם כל היה מוכתב מה נכון ללבוש העונה ורק אחר כך כולנו חופשיים להמשיך בעניינו.

השנה המותג קסטרו עושה מהפכה ושבר את כל החוקים. זה לא אומר שהוא מפסיק להגיד לנו מה נכון ללבוש, אלא פשוט עושה את זה ישירות דרך הסמארטפון שלנו. אז את האביב הנוכחי פתחנו בחגיגה אינסטגראמית, עם כמות של סטארים וסלבס שטרם נראו ביחד בקמפיין אחד – כוכבים כמו רותם סלע, סטטיק ובנאל, אסי עזר, אביב אלוש ועוד. את כל התצוגה הווירטואלית מלוות תמונות שיוצרות עלילה קורעת מצחוק. ספוילר קטן כדי לתת טעימה: הכול מתחיל כשמישהו פורץ לביתה של רותם סלע וכל מה שנגנב זה רק הבגדים שלה כמובן. מפה לשם סטטיק ובן אל ועוד כמה חיילות צפון קוריאניות חוטפים אותה ומשם העלילה מתפתחת ומסתעפת.

אז מה אני חושבת על החידוש? ממש מקורי, מצחיק, והתמונות שיצאו פשוט הורסות, כל כך הורסות שממש לא ידעתי על איזו תמונה לוותר (ואפילו יש מצב שקצת נסחפתי).

בנוסף לקמפיין, קסטרו עוברת גם לעיצוב חדש ומרענן לחנויות. הדיספליי וסידור החנות ממויין על פי נושאים, הזרימה בחללים מובילה מקולקציה לקולקציה, ואפילו חדרי המדידה קיבלו לוק חדש. החנות בקניון רמת אביב היא הסנונית הראשונה, והיא מאחדת את בגדי הנשים עם הילדים של קסטרו. החנות הבאה להפתח בקונספט החדש היא זו שקניון ברננים, שבה יהיו בחלל אחד בגדי נשים, גברים וילדים.

צילום: זהר שטרית

צילום: זהר שטרית

חגיגת רחוב ב-Hoodies

את אירוע פתיחת העונה להודיס בחרו מנהלי המותג לחגוג במסיבת רחוב ביפו, למרגלות בית הספר למשחק של ניסן נתיב, מה שהעניק לאירוע נופך תיאטרלי. תפאורת רחוב של גרפיטי צבעוני על קירות, והרחוב שנחסם לתנועה, שימשו במה לרקדניות ולרקדנים שרקדו, שיחקו קפיצה בחבל, דלגו על תרשים משחק הקלאס, ובעיקר נראו שמחים.

אני ספורטאית, ולכן שלא במפתיע התחברתי לקולקציה, כי השנה הלוק הספורטיבי הוא המוביל. אם גם אתן מהזן הספורטיבי, או כאלה שאוהבות להיראות ספורטיביות, תמצאו בהודיס מבחר מרשים של בגדים בלוק קול, ובצבעוניות צעירה ורעננה.

העונה הרשת מרחיבה את בגדי הספורט המקצועיים שלה, בעיקר עבור הגברים, ובין הפריטים גם בגדים מבדים מנדפים, החל מצבעי הניאון ועד לאפור ולשחור עבור הסולידיים שבינינו.

פסי ה"אדידס" המפורסמים, השאובים מעולם האתלטיקה, נדדו העונה לשמלות, למכנסים ולחצאיות, והם מתגלמים כפסים לאורך הגוף שיוצרים סילואט נשי, צר, וסקסי.

לצעירות ברוחן אני מציעה להתמקד בדגמים בקו ה"קול-סקול" השאובים מעולם התוכן של הקולג' האמריקאי. בנוסף אליהם, הדבר החם ביותר של העונה הן "חולצות הסטייטמנט" – כלומר בגדים עם אמירה. הכיתוב יכול להופיע בהדפסת לייזר, או במשחקי צבע שונים, העיקר שיהיה בולט ושכלם ידעו מה את חושבת.

המחירים הם בהתאם למדיניות הנוחה של הרשת, וכבר בתחילת העונה הם במבצע של "מוצר שני ב50% הנחה".

ואפשר לרכוש גם באון ליין.

צילום: אייל נבו

 

צילום: אייל נבו

אביב אלושהודיססטטיק ובן אלקסטרורותם סלע