מט גאלה 2018: איך קארדי בי גנבה את ההצגה

כנראה שכל אישה שהיתה או נמצאת בהריון מכירה את הרגע הזה שבו מגיעה הזמנה לאירוע נחשב. מסוג האירועים שבכל רגע נתון אחר בחיים היית מתכוננת אליהם במשך שבועות, מחפשת את הבגד המושלם, את הנעליים הכי מתאימות ואת עיצוב השיער שהכי יהלום את מבנה הפנים שלך. אלא שבהריון כל אלו מתבטלים מראש. קשה מאוד למצוא שמלה מחמיאה למצב הגופני המשתנה, וגם אין ממש טעם – הרי אנשים לא מצפים מהריונית להראות טוב. בעיניהם במשך תשעה חודשים את סוג של אינקובטור שמגדל ילדים, והרצון שלך להראות טוב הוא אנוכי. כך שלא רק שאת מרגישה שאין לך שום שליטה על הגוף שלך יותר, לאנשים יש נטייה לחשוב שגם לא אמורה להיות לך שליטה, כי כרגע הגוף שלך הוא בכלל לא שלך (אבל אל דאגה – הם ידרשו ממך לחזור לקחת פיקוד מיד לאחר הלידה). כנראה שבגלל זה מי שגנבה אתמול את ההצגה במאט גאלה היתה קארדי בי.

כבר כמה שנים שאירוע האופנה הכי נחשב הוא בכלל אירוע פתיחת התערוכה השנתית של מוזיאון המטרופוליטן שבניו יורק. כרטיס  כניסה לאירוע הוא סמל סטטוס שמעניק גושפנקא לרמת הסלבריטאות, ובתמורה צריכות המוזמנות הנחשבות לספק הופעות גדולות מהחיים, שבעיקר מאפשרות למעצבים להתפרע עם הדמיון שלהם וסוף סוף להשוויץ ביכולות הדרמטיות שלהם.

השנה היה האירוע תחת הנושא "גופים שמיימיים: אופנה ודמיון קתולי", מה שהכשיר את הקרקע להרבה שמלות כבדות משקל עם צלבים, מדונות, קטיפות ושובלים ארוכים. אך, כאמור, בין כובע האפיפיור של ריהאנה, כנפי הנוצה של קייטי פרי ושמלת המלאכים של אריאנה גרנדה, קארדי בי בלטה במיוחד.

השנה האחרונה ללא ספק שייכת לרפרית עם הפה הגדול, ששברה שיאים במצעדים (הפכה לרפרית הראשונה שמגיעה לראש הבילבורד מזה 19 שנה, למשל) ומתהדרת בעברה כחשפנית וחברת כנופיה. בהתאם, זו גם הפעם הראשונה שלדואר שלה הגיעה הזמנה לאירוע הגאלה הנחשב. כמובן שקרדי היא לא מסוג הנשים שיוותרו על כזה תענוג, או לחילופין יגיעו עם טוניקת הריון גדולה מטריקו, וכך היא בחרה להגיע אתמול עם שמלה של מוסקינו שאי אפשר היה להתעלם ממנה, וסוג של כתר תואם.

על רקע שלל ההופעות המוגזמות (כמתבקש) אמש, ההופעה של קרדי לא היתה יוצאת דופן – וזה בדיוק מה שהפך אותה לכל כך מיוחדת. קרדי לא שינתה את עורה, או בגדיה, בגלל ההריון, היחא לא מצאה איזושהי דרך מתחכמת להתלבש בהתאם למצב, אלא היא נשארה בדיוק מי שהיא: נועזת, פרובוקטיבית ובולטת. בכך היא העברה מסר חשוב: גם כשאת בהריון את עדיין אותו בן אדם.

אופנהמט גאלהקארדי ביקייטי פריריהאנה