התכשיר שיעזור לך לשמור על עור מושלם בקיץ

סיגל דקל לקרייזי ליין

לא פעם אנחנו נתקלים בקולקציית קפסולה שמעצב מכין לרשת ושנראית כמו שידוך לא טוב. החיבור המאולץ יוצר דגמים שלא משרתים את המעצב, את הרשת ובטח שלא את הלקוחות. לעומתם, החיבור בין סיגל דקל לקרייזי ליין הוא מסוג השידוכים שמוציא את הטוב משני הצדדים. לכן אין פלא שדקל וקרייזי החליטו להפוך את הסטוץ שהיה להם בעונה הקודמת לקשר קצת יותר רציני. או בקיצור: סיגל דקל וקרייזי ליין איז אין אה רליינשיינשיפ.

קולקציית הקפסולה החדשה נוצרה בהשראת קיפולי נייר של האוריגמי, עם בדים בעלי צורות גאומטריות שונות, כמו גם חיתוכים גאומטריים בגזרות עצמן. כרגיל הקווים יחסית נקיים וקלאסיים, הבדים נעימים והכל מאוד מתאים לקהל היעד של הרשת: נשים ישראליות שאוהבות גזרות מחמיאות אבל נוחות.

כידוע, גם טווחי המידות של הרשת וגם טווחי המחירים יותר מנוחים: ממידה 38 ועד 48, ומחירים לדוגמא: חצאיות ב-300 שקל, שמלות עד 400 שקל וז'קטים שמאוד מתאימים לאירועי קיץ 240 שקל.

צילום: דודי חסון

 

 VOLCASMIC™ Matte Glow Moisturizer של GLAMGLOW

המותג ההוליוודי אמנם רק כמה חודשים ספורים בארץ, אבל כבר הוא משיק קרם לחות שמתאים בול לקיץ הישראלי. מדובר בקרם שמצד אחד מעניק לחות עדינה ונעימה וזוהר לפנים, אך מצד שני הוא מנטרל ברק שומני. המרקם של הקרם הוא כמו חמאה עשירה, אך הוא נספג בעור תוך שניות ומשאיר אותו קטיפתי ונעים. כל זאת הודות למינרלים שפועלים כמו מיקרוסקופיים זעירים שסופגים מיד את עודפי השומן. בקיצור, אני כבר מצאתי את קרם הלחות שלי לקיץ 2018.

מחיר: 199 שקל.

ניתן להשיג ברשת אפריל בלבד

 + Prep + Prime Fix של M.A.C

אחד המוצרים האהובים של מאק, ובכלל אחד המוצרים האהובים על מאפרים מקצועיים וחובבנים, מקבל העונה שדרוג רציני. כבר כמה שנים שתרסיס הלחות של מאק נחשב למאסט, משום שיש לו לא מעט פונקציות חשובות: הוא מכיל, בין השאר, תמציות בוטניות (כמו מלפפונים, תה ירוק וקמומיל) פרו ויטמין B5, ויטמין E וקפאין, שמעניקים לעור לחות מרעננת, עוזרים להרגיע אדמומיות, מקבעים את האיפור ומרעננים אותו. בקיצור, עושים הכל חוץ מגיהוץ. לכן גם אין פלא שכל כך הרבה נשים מסתובבות עם הגרסה הקטנה של הספריי בתיק.

לכבוד הקיץ הקרוב מתווספים לגרסה המקורית גם תרסיסים בעלי ניחוחות (קרם קוקוס, ורדים ולבנדר) וכן גרסה שמאזנת את רמת השומן בעור ומעניקה גימור מאט. בהמשך הקיץ, כך גילו לי, תגיע גם גרסה שעושה את ההפך, ומעניקה ברק חיוני וזוהר. כמובן שהניחוחות הם טוויסט חמוד אבל לא הכרחי, אבל זו באמת הזדמנות טובה לפרגן למוצר האהוב.

מחיר: 106 שקל (וכעת לרגל ההשקה 99 שקל).

 

 

MOSCOW MULE של Juliette has a Gun

כשהגיע לידיי הבושם החדש של Juliette has a Gun הנחתי שמדובר בניחוח שיהיה עוצמתי, קצת גותי ואפל ומאוד דומיננטי, בהתאם לקו של בית הבושם המפורסם והאקסקלוסיבי, שנוסד על ידי רומנו ריצ'י, הנכד של נינה ריצ'י המיתולוגית. לכן הופתעתי לגלות שמדובר בניחוח רענן, כנראה הודות לג'ינג'ר ולליים שבו, קצת יוניסקסי במובן הטוב של המילה ובעיקר מושלם לקיץ המהביל שלנו, שבו יש סכנה לבשמים להפוך לחריפים. הוא באמת נותן זריקה של רעננות לא שתלטנית ויחד עם זאת נשאר לאורך שעות.

מחיר: 153 דולר ל-100 מ"ל א.ד.פ. להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

 

 

קולקציית אקססוריז לקיץ של Laline

הפעם הרשת הרייחנית דווקא לא שמה במרכז את הניחוחות שלה, אלא את כל מה שמתלווה אליהם, עם קולקציה חדשה של אקססוריז שכוללת, בין השאר כוס שתיה מעוצבת, תיק תרמי לחוף הים, מגבת פונפונים ובקבוק מעוצב. כולם מותאמים, כמובן, לקו הרומנטי של הרשת.

בנוסף להם ניתן למצוא כעת על המדפים גם את מגוון מוצרי הגוף להגנה מהשמש, שמיוצרים בישראל והם בעלי אישור של משרד הבריאות ועומדים בתקנים החדשים בהגנה מ- UVA/UVB. בין אלו קרם הגנה שקוף לפנים נטול שומן (80 שקל), ספריי הגנה שקוך 50SPF (80 שקל)  ושמן הגנה שמעניק מראה זוהר לעור (90 שקל).

 

EFFACLAR DUO [+] SPF30 של LA ROCHE–POSAY

אני מאוהבת כמעט בכל מוצר של החברה הצרפתית הזו, אבל את המוצר הזה באמת קשה שלא לאהוב. לפני הכל, הוא מספק הגנה של SPF30 מבלי שומניות מעצבנת ודביקה והוא מתאים לעור רגיש ו/או שומני – סוגי עור שמאוד קשה למצוא להם הגנה טובה. אבל זו רק ההתחלה: התכשיר החדש גם מטפל בעור שמן  – בזכות פטנט ייחודי הוא מגן על העור ואי לכך מסייע במניעת פגמי דלקתיים או בהופעתם של פגמי עור עתידיים ושל פיגמנטציה. בנוסף הוא מסייע בפתיחה של נקבוביות סתומות ובהפחתתן, ולכן מעניק לעור מראה אחיד, מאט ובריא יותר.

מחיר: 129 שקל.

 HYDRATING MAKEUP BASE של בועז שטיין

מותג האיפור המקצועי השיק לאחרונה פריימר רווי לחות. כפי שאולי שמתן לב, יותר ויותר פריימרים משתדרגים ומתכשירים שרק מכינים את העור לקראת הנחת המייקאפ, הם הופכים לכאלו שגם מכילים לחות, ולכן חוסכים את הסרום או את קרם הפנים.

הפריימר החדש של בועז שטיין הוא בדיוק כזה. הוא ניתן לשימוש על כל אזורי הפנים, כולל העפעפיים והשפתיים, ויש לו מרקם ג'ל נעים שמעניק לחות קלילה אבל בהחלט מספקת לעור רגיל. במקביל הוא גם מתפקד כמפריימר, דהיינו משפר את משך העמידות של האיפור ומונע זליגה של האיפור אל תוך הקמטים והקימטוטים. והבונוס הנוסף: ריח משגע שגם נשאר על העור די הרבה זמן.

מחיר: 159 שקל.

להשיג במרכזי האיפור ובפרפומריות ברחבי הארץ.

 

Sébium Gel moussant של ביודרמה

תכשיר רחצה שמיועד לסוג עור מעורב ושומני – בין אם אצל מבוגרים ובין אם אצל מתבגרים. הוא מאוד נוח לשימוש ובמגע עם מים הג'ל מקציף והתחושה שמתקבלת היא מרעננת ונעימה, במיוחד בימים החמים האלו. הוא לא מייבש את העור, אלא מותיר אותו רך ונעים.

אך לצד הניקיון, וכמו תמיד אצל המותג הצרפתי, התכשיר הוא גם טיפולי – הוא מכיל קומפלקס מיוחד וחומרים כמו אבץ, סולפט ונחושת סולפט, שמטהרים את העור ומצמצמים את הפרשת בלוטות החלב. כך שלמעשה, התכשיר מונע היווצרות של פצעונים, שחורים ואקנה, או בקיצור – כל הבעיות שעור שומני סובל מהן.

מחיר: 85 שקל.

EXTRA GLOW של בובי בראון

מותג האיפור האהוב משיק קולקציה שמעניקה נגיעה של צבע טבעית והרבה רעננות וזוהר. המוצרים כוללים גוונים חדשים של הבלאם Extra Illuminating Moisture Balm, שממריץ את העור ומעניק לו ורדרדות חיונית ובוהקת (385 שקל); Extra Lip Tint – גוונים חדשים של צבע השפתיים הקליל ורווי הלחות (165 שקל) ו- Highlighting Powder פודרה קורנת במיוחד במהדורה מוגבלת (235 שקל). אך ללא ספק גולת הכותרת של הקולקציה היא – Extra Glow Skincare Palette, פלטה קטנה וקומפקטית שמספקת את כל מה שצריך כדי להפוך את העור מחיוור ומנומנם לחי, בריא וקורן – ותוך שניות. היא כוללת אריזות מוקטנות של Extra Face Oil, שמיד מעניק לעור לחות אינטנסיבית; Remedies Skin Salve No. 57  המגן על שפתיים יבשות וסדוקות ומשקמן ו-Extra Soothing Balm  המרכך ומעניק גימור מואר וזוהר. כל אלו, כאמור, מגיעים בפלטה שמאוד נוח וקל לסחוב בתיק ולשלוף כשצריך (300 שקל).

  

 Gillette Fusion5 של ג'ילט

לכאורה נראה שאין כבר מה לחדש בסכני גילוח, מה גם שכבר אין לנו כל כך תלונות, ובכל זאת מדי כמה חודשים החברות הגדולות, ובמיוחד ג'ילט, מתחדשים בסכיני גילוח משוכללים יותר, לגברים ולנשים. הפעם מדובר בסכין שבהגדרתה מיועדת לגברים, אם כי אנחנו לא מאמינות בהגדרות האלו ואם סכין היא טובה – הרי שהיא תהיה טובה גם לאזורים שבהן נשים מעוניינות לגלח שיער. הסכין החדשה היא בעלת 5 להבים, מה שאמור להבטיח גילוח מדויק וחלק יותר. גם אני וגם הוא התרשמנו מסכין שממש גולשת על העור ומותירה אותו חלק במהירות.

סכים גילוחקרייזי לייןקרם הגנהקרם לחות