הקולקציות הכי יפות של קיץ 2018

טיפול פנים בסדרת DMAE של SR Cosmetics

בזמן האחרון נראה ששמן קנאביס הוא התשובה להכל. ואחרי שכבר הפנמנו שהוא עושה נפלאות לבריאות הגוף, כעת מסתבר שהוא משפיע לא פחות טוב גם על עור הפנים. סדרת הטיפוח החדשה של SR Cosmetics עושה שימוש בשמן זרעי קנאביס, שמספק לעור חומצות שומן חיוניות, אומגה 3, חומצות אמינו ומינרליים, שמזינים את התאים ומפחיתים שלל נזקים בעור. בנוסף יש במוצרים DMAE- רכיב אנטי אייג'ינג עוצמתי במיוחד, שעוזר למלא קמטים, למצק את העור וליצור מתיחה, להבהיר כתמי גיל ולהגן על העור מפני רדיקלים חופשיים ועל ידי כך לשמור עליו מהיווצרות של פגמי עור חדשים.

כמובן שכל ההבטחות האלו סקרנו אותי, וכך הגעתי למשרדי החברה, כדי לעבור טיפול פנים עם מוצרי הסדרה החדשה, שבין השאר כוללים את ה-REFINER קרם המכיל קומפלקס ייחודי של חומרים פעילים, שעובדים 24 שעות בימימה להצערת העור; סרום ליפו-ויט – סרום עוצמתי להבהרת העור, להחלקת מרקמו באופן המידי, להפחתת עומק הקמטים ולעידוד ייצור הקולגן; מסכה טיפולית התורמת לניקוי ושיקום נזקי עור, תוך שיפור בנראות מרקמו; וקרם D .Herbal Medi שנועד להרגעת העור.

אני חייבת להודות שהופתעתי מהמהירות שבה ראו את השפעת המוצרים. כבר מיד לאחר הטיפול (שכלל גם מוצרים מסדרות אחרות של החברה, כמו פילינג קפה בעל ריח מדהים ומסכת ברונזה נעימה) ראיתי שינוי ניכר בעור – הוא הרגיש ונראה מוצק יותר, בעל גוון אחיד ובריא יותר וכל זה ללא אדמומיות או נפיחות שלעיתים מופיעים אחרי טיפול אינטנסיבי.

גם לאחר הטיפול המשכתי להשתמש בסרום ליפו-ויט ואני מאוד אוהבת את ההשפעה שלו על העור שלי, שנראה כאילו גילפו ממנו שכבות של אבק.

כאמור, את המוצרים ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות שמוסמכות במוצרי החברה. לפרטים נוספים באתר האינטרנט.

 

קולקציית הקיץ של סבינה מוסייב

מאוד כיף לעקוב אחר הקריירה של סבינה מוסייב. לאט ובנחישות, ועם המון כישרון, הצליחה המעצבת הישראלית ליצור לעצמה שם לא רק בארץ אלא בעולם כולו, וכיום ניתן למצוא עיצובים שלה ברשתות נחשבות כמו  Anthropology, Asos, Revolve.

חנות הדגל שלה נמצאת דווקא בקצה שוק הפשפשים שביפו, שם ניתן למצוא כעת את הסנוניות הראשונות של קולקציית הקיץ החדשה. הקולקציה מושפעת מאווירת השחרור וחופש הביטוי שאפיינה את הדיסקו בשנות ה-60-70, ומצילומי ריזורט בפרברי חוף באותן השנים. בהתאם ניתן למצוא בה פריטים קלילים ומשוחררים, כמו שמלות פרחוניות עם תחרות ובדי שיפון וויסקוזה טבעיים, כשלצדם פריטים קצת יותר מחויטים כגון מכנס רחב עם מותן גבוהה ומודגשת וחצאית עיפרון עם שסע קדמי. נוסף לכל אלו ישנם גם נגיעות של גלאם רוק, עם בדים מטאלים ונוצצים.

בכל הפריטים, ללא יוצא מן הכלל, יש הרבה נשיות וחשיבה על הגוף הנשי ורומנטיות. סבינה עצמה מודה שתמיד היא התחברה לנשיות העוצמתית והלא מתנצלת, וכעת, כשנשים כמו גל גדות ונטע ברזילי מייצגות אותנו בארץ ובעולם, זה מתחבר במיוחד לחזון הנשי והאופנתי שלה.

מחירים: חולצות- 550-390 שקל, שמלות 1,890-650 שקל, חלקים תחתונים 790-490 שקל. חנות הדגל נמצאת ברחוב רבי פנחס 3.
טלפון: 03-50590910. ובאתר המעצבת.

צילום: שי יחזקאל

צילום: שי יחזקאל

צילום: שי יחזקאל

 

קולקציית הקיץ של אליאן סטולרו

הקולקציה החדשה של המעצבת אליאן סטולרו נולדה כמחווה לאימה, שנפטרה לא מזמן. סטולרו מספרת שהיה לה חוש אופנתי יוצא דופן, כישרון תפירה והקפדה גם על הפרטים הקטנים ביותר. ומי שמכיר את עיצוביה של אליאן, יכול כבר להסיק שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ.

בפריטים החדשים ניתן לראות קריצה לעבר שנות החמישים והשישים, עם נגיעות של זיכרונות מהילדות בריביירה הצרפתית, שבין השאר מתבטאים בשמלות עם צבעי קיץ חזקים, כמו כתום ואדום, לצד בדים קלילים ואווריריים, כמו קרפ ושיפון משי קליל וקייצי.

כמו תמיד הקולקציה מורכבת מפריטים קלאסים בעלי ניחוח קז'ואל, לצד שמלות שמיועדות לאירועים מיוחדים (או ששווה להרים אירועים מיוחדים רק כדי ללבוש אותן). כרגיל, המחירים כנראה לא יתאימו לכל אחת, אבל ברות המזל ייהנו מפריטים שהאיכות שלהם והעיצוב המוקפד שלהם יאירו למרחקים.

טווח מחירים: בגדי קז'ואל: 3,400-800 שקל, קוקטייל/ערב 8,250-3,400 שקל, כובעים 850-250 שקל.

דיזנגוף 253, ת"א. 03-6042167.

צילום: מרינה מוסקוביץ

צילום: מרינה מוסקוביץ

צילום: מרינה מוסקוביץ

קולקציית הקיץ של רחל שיף 

מעצבת האופנה החרדית רחל שיף היא הבעלים של המותג "TWIST", שאמנם ממוקם בבני ברק ומתאים לכללי הצניעות, אך גם חילוניות למהדרין יוכלו למצוא בו לא מעט עניין ופריטים שיתאימו לארון שלהן, במיוחד אם הן מחפשות דגמים קלאסיים אבל עם טוויסט שיקי.

שיף מספרת שההשראה לקולקציה הגיעה כשהיתה בים ונזכרה בסרט "פוליאנה" משנות השישים, אותו ראתה בילדותה. "החלטתי לשלב בקולקציה החדשה את אווירת הנמל 'של פעם' עם אופנת הסרט הצבעונית", היא מספרת. הדגמים, המיוצרים במידות 36-44, מאופיינים בגווני קריולה, פסטל והדפסי פרחים והם משולבים בעיטורים ובתוספות בהשראת שמלות ערב קיציות של שנות ה-60.

בין הדגמים הנבחרים גם שמלת "סיילור" – שמלת כותנה מבד כותנה אווירי בגזרת פעמון בהשראת אופנת המלחים ותוספת של בד אורגנזה, ושמלת "רוז" – שמלת שני חלקים המשלבת סרפן ללא שרוולים וז'קט קצר.

טווח מחירים: 720-410 שקל.

רבי עקיבא 57, בני ברק ובאתר.

 

GANT HOME

בינינו, בחום הזה הדבר שהכי יעשה לנו טוב זה לרענן קצת את עיר המקלט הפרטית שלנו בקיץ: הבית שלנו. אז בטיימינג שלא היה יכול להיות טוב יותר, הגיעה לארץ קולקציית GANT HOME, שהולכת להצטרף אל הרשימה המצומצת של מותגי היוקרה לעיצוב הבית בארץ. בדומה לבגדים של מותג האופנה היוקרתי, גם פה הקווים הם נקיים וקלאסיים, עם תשומת לב לפרטים הקטנים ובמיוחד לאיכות. כצפוי, פלטת הצבעים כוללת בעיקר גוונים מונוכרומטיים עם מעט הדפסים פה ושם – אך גם הם מהסוג שעושה נעים בעיניים ומשרה אווירה רגועה ונעימה, שמשתלבת היטב כמעט בכל בית. כרגע הקולקציה כוללת מגוון של מצעים מכותנה מצרית רכה ומפנקת, כריות נוי סרוגות, אביזרי אמבטיה, מגבות נעימות, חלוקי רחצה, נעלי בית ושאר פריטים שבאמת לא משאירים שום סיבה לצאת מהמזגן.
כרגע יפתחו בשלושה סניפים מחלקות ייעודיות המציעות את הקולקציה, כאשר הראשונה היא חנות הדגל בכיכר המדינה אליה תיכנס הקולקציה במלואה, ולחנויות בעיר ימים נתניה ובנצרת יכנסו פריטים לאמבטיה ולסלון בלבד. בהמשך עתידה הרשת לשווק את הקולקציה בהפצה סיטונאית לחנויות עיצוב פרימיום בפריסה ארצית.

 

טווח מחירים: חדרי מיטות: 995-149 שקל; חדרי אמבטיה: 295-85 שקל; סלון: 895-225 שקל. 

אליאן סטולרובגדי מעצביםטיפול פניםסבינה מוסייב