יפה בוורוד: האישה שהוציאה למעלה ממיליון דולר כדי להפוך את החיים שלה לוורודים

לכולנו יש אובססיות, אבל אין ספק שזו של קיטן קיי שרה היא אחת ההזויות שבהן. כבר 38 שנה שהיא חיה בוורוד – ואין הכוונה לכך שיש לה ראייה אופטימית או כל מונח מטפורי אחר. קיטן בחרה להקיף את עצמה בוורוד, החל מצבע השיער והבגדים שהיא לובשת ועד לצבע האסלה. "אני אף פעם לא אנטוש את הצבע שלי", אמרה בראיון לקוסמופוליטן. "אתם יכולים לשלם לי מיליון דולר ואני בכל זאת לא אעבור לצבע אחר. אני מסורה עד כדי כך".

ההתמסרות של קיטן היא אכן טוטאלית, ולמעשה מדובר במשרה מלאה, שכרגע גם מכניסה לא רע. קיטן כבר נחשבת לאישיות ברשתות החברתיות, היא השתתפה בתוכנית של נטפליקס וכרגע מצטלמת לתוכנית של Yahoo על אובססיות ובנוסף בימים אלו היא מצלמת פרויקט סודי בלונדון. או כמו שהיא אמרה: "מלכת הוורוד צריכה לפגוש את מלכת אנגליה".

כבר 18 שנה היא חיה בדירת חדר במערב הוליווד, ומבחינתה מדובר באתר תיירותי לכל דבר. כשהיא עברה לדירה היא צבעה את הקירות בצבע האהוב עליה, מיד אחר כך החליטה לצבוע גם את הארון ובהמשך ריהטה את הבית בשטיחים ורודים, רהיטים ורודים, שקעי חשמל ורודים ואפילו מוצרי חשמל ורודים. את מה שהיא לא מצאה, כמו אמבטיה או מקרר, היא הזמינה באופן מיוחד. כיום אין שום דבר בבית שלה שהוא לא באיזשהו גוון של ורוד, וזה כולל אפילו את חומרי הניקוי. אבל מכל אלו, כנראה שהכי ביזאר הוא ארון קבורה ורוד שנמצא אצלה בבית, יחד עם מצבה ורודה – לכל מקרה שלא יגיע. הארון,  אגב, הוא משומש, משום שלטענת העוזרת האישית שלה, שגם צבעה אותו בוורוד במו ידיה, "ארון חדש עולה הון". אז כעת קיטין משתעשעת בביתה עם ארון שהשתמשו בו בלמעלה מ-200 הלוויות. אבל מה לא עושים בשם הוורוד?

קיטין מדווחת שעד כה היא הוציאה למעלה ממיליון דולר מכספה כדי להפוך את חייה לבועת בזוקה. "אין לי 50 גוונים של ורוד, יש לי מיליון גוונים של ורוד", היא אומרת. "ורוד זה הכל בשבילי. ורוד זה חמלה, זה עצמה, זה פאנק, זה רך, זה פלרטטני, זה נשי, זה הכל. אני לא יכולה להגיד את כל זה על שום צבע אחר".

אחד הפריטים שקיטין הכי גאה בו זה כיסא מלכותי מעץ צבוע – איך ניחשתם? – ורוד. הסיפור כיצד הוא הגיע אליה מביא את קיטין ממש לדמעות: "בעיר הזו או שאתה רעב או שאתה חוגג במשתה. תודה לאל עכשיו אני במשתה, אבל היו גם תקופות קשות. באחת מהן ראיתי את הכיסא הזה בלוח מודעות. פניתי לבחור שמכר אותו וכתבתי לו שאני מוכנה לנקות את הבית שלו בחינם למשך שנה תמורתו. הוא שאל אותי אם אני מנקה טוב ועניתי לו 'אני המנקה הכי טובה שיש'. שיקרתי לו במצח נחושה, אבל הלכתי וניקיתי לו את הבית במשך שלושה חודשים כדי להשיג את הכיסא הזה. שפשפתי את הרצפות המזוינות שלו כדי לשבת על הכיסא הזה. לעבוד קשה וכל הזמן להסתכל על הפרס שלך – זה כל מה שאני מנסה לעשות".

די כמתבקש, חייה של קיטין הן הקלישאה האמריקאית – היא גדלה בטקסס להורים אמנים והחלום שלה היה להיות מפורסמת. היא מספרת שהיא לגמרי זוכרת ברגע שבו חייה קיבלו את התפנית הוורודה: ביום ההולדת שלה בשנת 1980 (על פי הדיווחים היא כרגע בת 53, אבל היא עצמה מעדיפה שלא לספר מה גילה), כשהיא לבשה נעליים ורודות וסוויטשירט ורוד – ומיד הרגישה שיפור במצב הרוח. "הם לא היו משהו מיוחד, וגם לא שיא האופנה, אבל פשוט הרגשתי ממש טוב בהם", היא נזכרת. "הרגשתי כאילו הוורוד בחר בי. זה פשוט הרגיש נכון". במהלך השנה שלאחר מכן היא רוקנה את ארון הבגדים שלה מכל בגד שלא היה ורוד. היא מספרת שארבע אחיותיה, הוריה וחבריה אהבו את זה "אבל הם חשבו שאני רק עוברת שלב ושזה יעבור. בשנה החמישית הם כבר הבינו שזה אורח חיים".

כמובן שקיטין הגיעה להוליווד כדי להיות זמרת מפורסמת, אך כמו רבים וטובים היא מצאה את עצמה בעיקר בפרסומות ובעבודות מזמנות. אך עם פריחת הרשתות החברתיות, היא התחילה לקבל הצעות מכניסות יותר, בהן גם קידום הרכב החדש והוורוד של פולקסווגן. כיום נראה שהיא סוף סוף זוכה לפירות על כל השנים הן עמלה כדי לטבוע בוורוד.

גם כשקיטן נשאלת על דייטים היא עדיין לא מוכנה לוותר על בן זוגה המשמעותי ביותר. "יצאתי כמה פעמים עם איזה בחור", היא מספרת, "ואז שאלתי אותו מה הוא חושב, כי בדרך כלל אני זוכה לאיזושהי הערה על הוורוד. ואז הוא שאל אותי 'איזה ורוד? זה הכל נראה לי אפור. אני עיוור צבעים'. אני צריכה מישהו שיכול להעריך את הוורוד ולראות כמה הוא נהדר", היא מסבירה. אכן, סיבה מצוינת לפרידה.

המטרה הבאה של קיטן היא להפיק סרט דוקומנטרי על חייה ועל המונוכרומטיות (אובססיביות לצבע אחד) האחרות בעולם. בנוסף היא מתכננת לכתוב את האוטוביוגרפיה שלה, תחת הכותרת "החיים הגדולים והוורודים שלי". "לא כולם יאהבו את כל מה שאני עושה או את מי שאני", היא אומרת, "אבל אני חושבת שאם אתה נאמן לעצמך ומאושר באמת ובתמים עם החיים שלך ועם עצמך, זה באמת לא משנה".

הוליוודרשתות חברתיות