המוצרים הכי חמים לתחילת שנה

פרופיטו דרמאל קרם לילה של SR COSMETICS

חברת הקוסמטיקה SR COSMETICS השיקה לאחרונה סדרה חדשה הנקראת- ProPhyto Dermal. כל התכשירים בסדרה מבוססים על שמן פטריית כמהין, שמכיל אנזים ייחודי התורם לשימור רמת הלחות בעור, וכן פועל נגד רדיקלים חופשיים, תורם לריכוך ולהפחתה של קמטים וקמטוטים, ומועשר בויטמין B, התומך בתהליך התחדשותו.

אני ניסיתי את קרם הלילה, שבנוסף לשמן הכמהין מכיל תמציות צמחיות נוספות, כמו שמן טימין שנחשב למרכיב אנטיבקטריאלי, שמן חוחובה המסייע בעיכוב תהליכי הזדקנות העור, שמן מרווה שמאזן את הפרשת הסבום, שמן כורכום היודע כקוטל חיידקים ובעל ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין C, שמן לימון שמבהיר ומעורר התחדשות של תאים, תמצית תה ירוק ושיבולת שועל העשירים בנוגדי חימצון ועוד.

כל הרכיבים מהרובים האלו באמת הוכיחו את עצמם בפועל. הקרם עצמו מאוד נעים ועשיר, אך נספג מהר ואינו מותיר תחושת שמנוניות, ובבוקר העור מרגיש רענן, נעים ורגוע.

להשיג אצל הקוסמטיקאיות, לפרטים נוספים :1-700-700-771

 

 

חגיגות יום הולדת ל- AHAVA

לא רק אנחנו "מתבגרות". המותג הישראלי AHAVA חוגג את יום הולדתו ה-30 והוא עושה זאת דווקא בצורה הכי עדכנית שיש: מחווה לכוח הנשי. המותג בחר להשיק מחדש את ששת מוצרי הדגל שלו, ולהעניק להם הפעם אריזות שמאוירות על ידי שישה אמנים מובילים, שכל אחד מהם הטביע פורטרט שמסמל בעיניו את המושג יופי.

בין המוצרים גם מסכת בוץ מינרלית (149 שקל) עם איור של סופיה בונטי, מסכת לחות אישור (164 שקל) עם איור של שירה זפרני, פילינג גרגירים לניקוי (120 שקל) עם איור של לנה רבנקו וקרם ידיים מינרלי (79 שקל) עם איור של טלי יאלונצקי.

 להשיג ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר-פארם, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובבתי מרקחת נבחרים.

 

קולקציית החורף של GANT

מותג האופנה והלייף סטייל האמריקאי השיק את קולקציית סתיו חורף 2018-19 לנשים, גברים וילדים. כרגיל, הפריטים הם קלאסיים ועל-זמניים, ובהם סריגים, מעילים, מכנסיים אלגנטיים או ספורטיביים יותר, חולצות מחויטות וגם פריטים מקולקציית GANT HOME, כמו נעלי בית מפנקות וחלוקי מגבת. הצבעים השולטים בעונה הם בדיוק אלו ששולטים ברחוב, כלומר חום ובז' לצד אפור, כחול כהה ונגיעות של אדום-בורדו וירוק בקבוק. בד בבד, יש גם כמה חידושים וריענונים נחמדים, למשל שימוש בטכנולוגיית TECH PREP שמעניקה לבגדים רכות נעימה וגם יכולת לנדף לחות מהגוף ובכך להעניק לעור תחושה אוורירית וקלילה. כמו בכל עונה, האיכות היא בלתי מתפשרת, ולכן מה שלא תקנו יוכל בקלות להחזיק מעמד במלתחה לכמה שנים טובות.  

ניתן להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית ובאתר .

 

ליפטינג פריימר וצללית סומק של יוסי ביטון

מותג הדגל הישראלי B COSMIC של רשת האיפור יוסי ביטון מסיים את 2018 ומתחיל את השנה החדשה עם השקה של שני מוצרים: הראשון הוא ליפטינג פריימר (170 שקל), שנועד להעניק לעור אפקט של מתיחה-הרמה וכן מראה מט ומרקם חלק יותר, עם פחות קמטים וקימטוטים. את תחושת ההרמה פחות הרגשתי, אבל כפריימר מדובר במוצר טוב, לא מייבש או סיליקוני מדי, אלא נעים על העור ומכין את העור היטב לקראת שלב המייק אפ.  

המוצר השני הינו צללית סומק (100 שקל) – פורמולה מיוחדת, המכילה שעוות דבורים מזינה ומרכיבים טבעיים ובעלת פיגמנט עשיר. המוצר מיועד לשימוש הן כסומק על עצמות הלחיים והן כצללית על העפעפיים. הוא טוב במיוחד לעסוקות שבינינו, שלא אוהבות להיסחב עם מיליון מוצרים בתיק האיפור (וגם לחסכוניות שבינינו, כמובן).

להשיג ברשת יוסי ביטון, בנקודות המכירה ובאתר

 

 

 

SEXY SKINCARE Waterburst של GLAM GLOW 

המותג ההוליוודי, שכבר הספיק לרכוש לא מעט מאמינים בישראל, הרחיב את מוצריו עם קרם לחות על בסיס מים. בהתאם, הקרם קליל ובמרקם ג'לי, אך עם זאת מספק לחות מרשימה לזמן ממושך (המותג מבטיח עד 72 שעות, אבל לא העמדתי אותו במבחן הזה). הקרם מכיל קומפלקס משולש של חומצה היאלורונית, מים מהאי הוולקני ג'ג'ו ותמצית חבצלת, שביחד פועלים למען עור גמיש עם זוהר בריא.

למרות שבחורף אני בדרך כלל אוהבת קרמים קצת יותר 'כבדים', גם הקרם הזה הצליח לספק את צמאון העור שלי, וגם קצת להרגיע את האדמומיות הלא נעימה שהתחילה לצוץ בו בגלל יובש מזגנים. בקיצור, קרם כיפי ונעים – גם לחורף. 

מחיר: 199 שקל. 

Clarins Skin Illusion של קלרינס

אל תתבלבלו, לא מדובר בהשקה של עוד מייקאפ מוצלח, אלא תכשיר שהוא גם מעניק גוון וכיסוי וגם משמש כסרום מטפח. Clarins Skin Illusion כולל, בין השאר, תמציות של גדילן מצוי בעל תכונות אנטי-אוקסידנטיות, תמציות של אצה אדומה המסייעת בתהליך של התחדשות תאי העור וצמח עלה החיים ללחות מתמשכת. כמו כן יש לו מסנני קרינה SPF15 (כי גם בחורף אסור לשכוח להתגונן מפני השמש!). 

המייקאפ עצמו נוזלי, קליל, נעים על העור ומשתלב היטב, ועם זאת מעניק כיסוי בינוני ומספק, שמחזיק מעמד לאורך שעות. הוא מגיע בשישה גוונים, שמתאימים למגוון הארצישראלי. כמו כן כדאי לשים לב שקלרינס היא אחת מחברות הקוסמטיקה הפרו-סביבתיות הבולטות בשוק, ולכן הקפידו בחברה על תהליכי ייצור ברי קיימא, שכוללים שימוש בקומפלקס צמחים המגן מפני זיהום אויר ונזקי הסביבה תוך הפחתה משמעותית בפליטת החמצן, צריכת מים ואנרגיה ושימוש בזכוכית ממוחזרת.

בנוסף, כדאי לדעת שהתכשיר יושק די במקביל לקלרינס דיי המסורתי, שיצויין השנה ב-9 לינואר. במסגרת האירוע, שיערך בנקודות המכירה של המותג, כלומר סניפי סופר פארם, יהיה אפשר לרכוש ממוצרי המותג ב-150 שקל ולקבל 50 שקל מתנה. זאת ועוד, מי שתקנה מייקאפ של קלרינס (מכל הסדרות) תקבל מסקרה סופרווליום בגודל מיוחד.  

מחיר: 235 שקל. 

 

מזו אנטיאייג'ינג של יפית אלימלך

סרום בוסטר חדש שנועד למיצוק העור ולשיפור נראה סימני הגיל. הסרום פועל להעלאת רמת המיצוק והאלסטיות של העור, מסייע בשיפור תהליכי חידוש העור ומשמש כמוליך עוצמתי לקרם שבא מעליו. בין מרכיביו של הסרום גם קולגן אשר מגיע מ-100 אחוז מקורות טבעיים, ללא תופעות לוואי. הוא מחזק את רקמות העור כדי להבטיח את גמישות העור והתחדשותו. כמו כן יש בסרום מרכיבים פעילים נוספים, כמו פפטידים ביומממטים, שמן זרעי ענבים, שמן ארגן, חומצה הילרונית, וויטמינים. הוא מאוד נעים, נספג היטב ואכן מהווה התחלה טובה להמשך הטיפוח. 

מחיר: 330 שקל.

את הסרום ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מבית יפית אלימלך. לבירור פרטים:  03-6413214

 

 

The Wizard-Multi-Benefit Primer של amika

מותג טיפוח ועיצוב השיער הבינלאומי התחדש בפריימר "הקוסם" – לא פחות ולא יותר. למעשה מדובר בתכשיר שאמור לפתוח את שגרת טיפוח השיער היומיומית שלנו. הפורמולה שלו מסייעת בהתרת קשרים, מקצרת את זמן ייבוש השיער ומזינה את השיער בחומרים המגנים עליו מנזקים. בין מרכיביו גם שמן אובליפיחה, שמן אבוקדו ופרו-ויטמין B5, שעוזר לטיפול בקצוות מפוצלים, ריכוך וחיזוק השיער. כמו כן המוצר לא מכיל מלחים\סולפטים, פראבנים, פתלטים, גלוטן, חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים, פטרוכימיקלים, שמן מינרלי, סודיום כלוריד (חשוב ביותר ולא מובן מאליו) והוא מתאים גם לשיער צבוע ולשיער שעבר החלקה. 

הפריימר נחשב מתאים במיוחד לחורף, משום שהוא מקצר את זמן תהליך הייבוש ב-30 אחוז. מעבר לכך, הוא גם משאיר את השעיר נעים למגע ועם מראה בריא גם אחרי המייבש. עם זאת, הוא לא מותיר תחושת שמנוניות, אלא מראה בריא וטבעי. הבעיה היחידה שהיתה לי איתו היא ריח טיפה דומיננטי – אמנם הוא נעים, אבל חזק. לזכותו יאמר שהוא מתפוגג יחסית מהר.

מחיר מומלץ: 120 שקל.

ניתן להשיג באתר המותג loveamika.co.il, ברשת אפריל ואצל המשווקים המורשים

 

אנטי אייג'ינגמוצרי טיפוחקרם פנים