הלבשה תחתונה למידות גדולות, עכשיו גם לגברים

איירי, חברת הבת של אמריקן איגל שמתמקדת בהלבשה תחתונה, דובקת בשנים האחרונות בדימוי גוף חיובי ומגוון. מי שמכיר את החנות יודע שהמוצרים תמיד יהיו נוחים ואווריריים אך גם מעודנים ויפים, ותמיד במגוון רחב של מידות שונות. אולם עד היום, הקשת הרחבה הזו נגעה כמעט רק לנשים. עכשיו, הרשת יוצאת בקולקציה ראשונה לגברים בכל המידות.

עוד באון לייף:

הקולקציה החדשה קודמה בקמפיין חדש, שעורר הדים ברחבי ארה"ב בימים האחרונים, כשחלק מהספקולציות טענו שמדובר בפארודיה (במיוחד כשה-1.4 כל כך קרוב). הקמפיין הציג את הדוגמנים החדשים שמככבים בו בסדרת סרטונים, בה כל אחד מהם דיבר על נורמטיביות, נוחות וכמה כיף להסתובב רק עם תחתונים. ובעוד ששניים מהדוגמנים החדשים הם חתיכים הורסים שכנראה נקטפו ממש הרגע ממסלול הדוגמנות, איירי שילבו גם שני בחורים שלא הייתן מצפות לראות מככבים בקמפיין הלבשה תחתונה.

אחד מהם, קלווין דיוויס, הוא בלוגר שכותב על דימוי גוף חיובי ואופנה. הבלוג שלו מוכיח שכשהוא לבוש יש לו אחלה טעם, אבל היו מי שטענו שבצילומים החדשים שלו לאיירי היו כמה רגעים מעוררי אי נוחות, וגם אצל הגברים האחרים. ובכל זאת, אם הם מרגישים כל כך בנוח, למה שזה יפריע לנו?

מתוך הקמפיין החדש של איירי לגברים. צילום: youtube

אם נניח לרגע את החשד שמדובר במתיחה, קל לראות שזה המסר שאיירי מנסים להעביר עם הקמפיין החדש הזה. החברה הוכיחה בחודשים האחרונים שהקמפיין החדש שלה AerieReal, שנותן מענה למתחרים המציגים גזרות דקיקות עם דוגמניות רחבות היקפים שניהנות מכל רגע בתחתונים ובחזיות שלהם, מוכיח את עצמו גם בגזרת המכירות. אמריקן איגל היו בין החברות היחידות שלא סבלו מירידה במכירות ב-2015, ומותג ההלבשה התחתונה אף חווה עלייה של 20%. הם צפויים להמשיך ולרכב על גל ההצלחה הזה עם הקולקציה החדשה, שאולי גם תעזור לפרוץ את הקיבעון לפיו ריבוי מידות גדולות וקידום של דימוי גוף חיובי מיועדים רק לנשים.

איסקרה לורנס בקמפיין המידות הגדולות לנשים. צילום: אתר איירי