לא רק לרזות מגיע: הקניות הכי שוות שתעשי בברלין

ברלין הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף לבילוי, ואיך אפשר לבלות בלי שופינג? אז נכון שלא מדובר על בירת אופנה באמת אטרקטיבית, אבל אין ספק שבקטגוריית הקז'ואל היא מספקת יופי של מגוון.

לכבוד כל היפות במידה 42+ הכנו מדריך שופינג מיוחד, וצימצמנו אותו ל-3 מרכזי קניות עיקריים על מנת לאפשר לך גם למלא מזוודות, אבל גם ליהנות מהעיר הקסומה הזו. מרבית החנויות מחזיקות בגדים עד מידה 46-48, ולצד חנויות עם מחירים מאוד נמוכים ישנן גם חנויות יקרות – כך ששווה לטייל בין לבין ולהציץ בפנים כדי לגלות גם את המידות, וגם את המחירים. אבל אם את בלחץ של זמן והגעת רק לוויקנ, ליקטנו את המקומות שבטוח תמצאי מה לקנות בהם:

אלכסנדר פלאץ

כיכר אלכסנדר מלאה בבתי כולבו וחנויות, וגם מסביבה ניתן למצוא לא מעט חנויות ובוטיקים במרחק הליכה. בית הכולבו C&A, הממוקם במרכז הכיכר, מציע מחלקת פלאס סייז מיוחדת בקומה השנייה (עד מידה 58), אבל גם בקולקציות הרגילות ניתן למצוא עד מידה 48. לרוב תמצאו שם בגדי קז'ואל, מגוון רחב של ג'ינסים, פיג'מות והלבשה תחתונה.

C&A

עם כל הכבוד לברלין ולחנויותיה, איך אפשר בלי מעוז הישראלים, פריימארק – אופנה זולה ועכשיווית עם מגוון עצום של טרנדים, בייסיק, דנים, פיג'מות והלבשה תחתונה. אל תחפשי איכות, פה עובדים על כמות. הדגמים מגיעים עד מידה 48-50 – תלוי באיזו שעה הגעת ומה נשאר.

גם בסניף של TK MAXX ניתן למצוא לא מעט בגדים מהממים במידות נדיבות, אבל צריך הרבה סבלנות לחפש.

ULLA POPKEN היא החנות ל"שמנות" בברלין, סגנון "עונות" ו"מתאים לי" של גרמניה. מידות גדולות בבגדים לאו דווקא אופנתיים, אבל על טעם וריח כמובן. יש בגדי ים, הלבשה תחתונה, קז'ואל וערב-לייט. אין יותר מדי גזרות והפרשנות של הטרנדים לא שוס, אבל אם את כבר שם תציצי, אולי תמצאי איזו מציאה.

ULLA POPKEN

קניון אלקסה העצום שצמוד לכיכר אלכסנדר, מכיל בתוכו מגוון רב של חנויות ומותגים. למשל GERRY WEBER, חנות עם קו קלאסי ומחוייט עד מידה 48-50. זו לא חנות זולה, אבל אם את זקוקה למכנסיים מחוייטים או בגדים קצת יותר איכותיים זה המקום. עוד בקניון תמצאי אתERNSTING'S FAMILY , חנות לכל המשפחה עם בגדי בייסיק זולים עד מידה 54 – הפריימארק שהישראלים לא מכירים. גם המותג ANOUK, שמחזיק את הקולקציה של דורותי פרקינס למכורות, ו-Eternaה-חנות בה' הידיעה לחולצות מכופתרות ומחוייטות במחירים נוחים ועד מידה 54.

GERRY WEBER

קניון פוטסדמר פלאץ

קניון קטן וחמוד, אם את באזור שווה להינס ולהציץ. בקומה השנייה מחכות לך גם TK MAXX וגם סניף של FOREVER21 שמחזיק את ליין הפלאס של המותג, אך חשוב להדגיש ולציין כי זו מחלקה מאוד קטנה, כך שאין טעם לנסוע במיוחד. לצידן ישנה גם החנות KATRIN KIESLER שמציעה בגדי פשתן ואוברסייזים עד מידה 56 לחובבות הסגנון.

קניון ברלין MALL OF BERLIN

קניון ברלין החדש יחסית והענקי הוא בהחלט מקום ללכת בו לאיבוד. יש סניף של c&a (יותר קטן מבאלכסנדר פלאץ), סניף נוסף של ETERNA חנות החולצות עד מידה 54, וגם סניף של COS, שאמנם לא באמת מציעים קולקציות במידות גדולות, אבל כן מציעים לא מעט דגמים במידה 42-44 שמתאימים למידות 48-50, אז שווה לנסות. לאוהבות הטייצים המיוחדים מומלץ לבקר בחנות של FALKE, טייצים עד מידות 48-50 וחלק גם עד מידה 54. תבלו!

טסות לשופינג בברלין ורוצות לחוות יום סטיילינג אישי/זוגי מפנק בחנויות הכי שוות? לחצו כאן