סילבסטר 2018: הצעות איפור לערב השנה החדשה

ערב השנה האזרחית הוא סיבה מצוינת לצאת לבלות במסיבות ובאירועים מיוחדים שכל אחת תרצה להיראות בהם במיטבה.

לרוב סגנון האיפור הטבעי והעדין מומלץ לכולן אך כאן זו הזדמנות נהדרת להוציא את כל מוצרי האיפור הזוהרים והמנצנצים (כן, גם את אלה מפורים..). זו "סיבה למסיבה" להעז קצת יותר ולהשקיע. בסופו של דבר, מדובר בסה"כ במשחק עם צבע ויש המון כיף בחופש להתנסות.

הנה כמה הנחיות וטיפים חשובים שיעזרו לך במלאכת האיפור:

לפני הכל נקי את פניך ומרחי קרם לחות עד לספיגה.

התחילי את האיפור קודם באזור העיניים ולאחר מכן עברי ליתר חלקי הפנים. בשיטה זו תוכלי לנקות שאריות איפור שנפלו על הפנים (בזמן איפור העיניים), ואז להשלים את הקונסילר, המייק אפ וכו'.

עיניים

הניחי בסיס איפור: קונסילר, מייק אפ או צללית קרם בגוון טבעי. כך תוודאי שהאיפור יחזיק מעמד לאורך כל הערב. הניחי צללית על כל גלגל העין (בכל צבע שתבחרי למראה מעושן או אחר), וטשטשי כלפי מעלה עד ליצירת הילה. שימי לב לא להגיע לאזור עצם הגבה, שם כדאי שיהיה נקי או בגוון בהיר.

איליינר: אין ספק שהוא עכשווי ומאוד מתאים לערב ולאירוע. כדאי לנסות כמה דרכים לביצוע ולראות למה את הכי מתחברת. אפשר להשתמש באיליינר נוזלי או ג'ל, בצללית או אפילו בעיפרון עיניים. הטכניקה היא בכל מקרה זהה ואני ממליצה לעשות זאת בשלבים. דמייני חלוקה של העין לשלוש ובכל פעם התמקדי בשלב אחד עד להשלמת הקו.

ריסים: כדי שקו העין יהיה מודגש ויפה אל תוותרי והשקיעי במריחת המסקרה. קחי את המברשת (לאחרי ניקוי שאריות החומר), סרקי מלמטה כלפי מעלה מתחילתם ועד סופם ממש עד הקצוות. עשי זאת כמה פעמים עד שכל הריסים יהיו מודגשים ומלאים. למרות הפיתוי להשתמש בצבעים אחרים, מסקרה שחורה היא זו שתעשה את העבודה היטב.

נצנצים: אפשר לשדרג כל איפור בתוספת קטנה של נצנצים. נכון שאפשר למצוא בחנויות היצירה, אך אם את רוצה שזה יראה זוהר ונקי ממליצה לקנות בחנויות האיפור ולוודא שהם גרוסים דק ככל שניתן.

כדי להדביק את הנצנצים יש כמה אפשרויות:

להרטיב מעט את המכחול במים.

גלוס שקוף- מתאים מאוד לשימוש בעיקר באזור השפתיים ומדביק את הנצנצים היטב (ראי בתמונות את הנצנצים במרכז השפתיים).

דבק גוף/דבק ריסים- בדרך זו הנצנצים יהיו עמידים ויתקבעו.

לאזור העיניים ממליצה לרכוש איליינר מנצנץ (יכול לשמש גם לפורים). קיים בכמה צבעים ומשדרג את המראה ברגע.

 

הברקות באזור הפנים והגוף

שימי לב שההברקות/שימר יהיו במקומות הנכונים. במידה ותהיה הברקה לדוגמא באזור הלחי זה ייראה כאילו העור שלך מזיע ושתינו יודעות שזו לא המטרה. האזורים החמיאים ביותר להברקות נמצאים בעצם הלחי, הרקות, בקו האף ובסנטר. באזור הגוף/המחשוף, ניתן להשתמש בברונזר בצורת מוס שיש לו הברקה מדהימה בגוון זהבי או לערבב קרם גוף עם צללית עיניים אבקתית מבריקה בגוון טבעי וליצור זאת בעצמך.

הצללות בפנים

אזור עצמות הלחי הוא אזור שמאוד מתאים להדגשה וגם מחטב את הפנים. ליצירת המראה יש להשתמש בברונזר/סומק בגוון חום שיבוא מתחת לעצם הלחי, ואח"כ בגוון אפרסקי או ורוד בתפוחי הלחיים למראה סמוק ויפה.

שפתיים

למראה מודגש, חושני שיחזיק כל הערב ממליצה להשתמש בעיפרון שפתיים כדי לתחום את כל השפתיים ומעל למרוח שפתון אדום/כהה באותו גוון ולהשלים בגלוס מבריק.

לא ציינתי שמות של מותגים על מנת לא להגביל אותך לשימוש בחברה מסוימת. אם את מעוניינת לדעת באיזה מוצרים השתמשתי מוזמנת לפנות אלי בפייסבוק ואשמח לייעץ.

 

איפור ושיער: קלי דולב

תכשיטים:
איפוראיפור מקצועיסילבסטר