תחתונים סופגים וקרם חלזונות: ההשקות החדשות שאסור לכם לפספס

FREE PEOPLE

חובבות הבוהו שיק זכו לאחרונה להשקה משמחת במיוחד: המותג FREE PEOPLE, מקבוצת Urban. הסניף הראשון נפתח בקניון רמת אביב וכנראה שלא בכדי, שכן למרות סטייל ה"שלום ואהבה" של המותג, המחירים שלו טיפה יותר קפיטליסטים, ונעים מ-129 שקל לאקססורי חמוד ועד ל-1,200 לשמלה. מה שכן, הפריטים יפיפיים, כיפים על הגוף ומחמיאים, ועושים חשק כבר עכשיו לתכנן את הטיסה לפסטיבל קואצ'לה הבא. 

פריטי המותג כוללים גם הלבשה תחתונה מהסוג הנוח, עם גוזיות יפות ותחרות שיכולות לבצבץ מתחת לבגדים בגאווה. ישנה גם קולקציית ג'ינסים נכבדה, בגזרות מיוחדות ובעיקר מחמיאות – עם מותן לא נמוכה מדי אבל גם לא גבוהה-טרנדית מדי, ובאורכים משתנים. אבל כמובן שאלו שגונבות את ההצגה הן השמלות, גם היומיומיות יותר וגם אלו המיועדות לערב, ובעיקר בגזרות המתנפנפות והאובר סייז, שמתאימות בול לקיץ הישראלי ולאירועים שיבואו בעקבותיו. כנראה שאם המחירים היו זולים ב-20 אחוז, היה מדובר בסיפור אהבה לוהט. בינתיים, כמו תמיד, זו בעיקר פנטזיה. 

 

תחתונים של Modibodi

יותר ויותר נשים מחפשות דרכים ושיטות כדי להחליף את התחתונים והטמפונים, שלעיתים מכילים חומרים שעלולים להזיק לגוף. מה גם שמדובר בהתעסקות מתישה ובלא מעט כסף שיוצא עם השנים. אחד הפתרונות הללו הם תחתונים סופגים, שצוברים פופולריות וקהל תומכות נלהבות. גם אני הזמנתי בעבר תחתונים מחו"ל, ואמנם עדיין קשה לי להשתמש רק בהם בימי הדימום החזקים במיוחד, אבל בימים הדלילים יותר, הם עושים עבודה לא רעה בכלל.

לכן גם מאוד שמחתי לשמוע על הגעתם ארצה של תחתוני המותג האוסטרלי Modibodi. התחתונים מיועדים לספוג הכל – מחזור כמובן, אך גם הפרשות ואפילו דליפות שתן. קו המוצרים כולל תחתונים סופגים במגוון סגנונות ורמות ספיגה, קולקציה לנשים בהיריון ולאחר לידה (הכוללת גם חזיית הנקה בשילוב גופייה ותחתוני ספיגה), וקולקציית בגדי ים. בנוסף, החברה ידידותית למגוון רחב של מידות: XS4 – XL6.

הבד המיוחד עשוי למעשה משלוש שכבות דקות: שכבת הבד העליונה מנדפת לחות במהירות, אנטי בקטריאלית ומנטרלת ריחות. שכבת הבד האמצעית סופגת נוזלים בכמות של עד 2 טמפונים ו"נועלת" אותם בפנים. שכבת הבד התחתונה נועדה להגנה נוספת.

שמחתי מאוד לגלות שהספיגה של התחתונים אכן מצליחה לעמוד באתגר, עם זאת צריך בכל זאת להתרגל לתחושה – כי היא פחות יבשה, מן הסתם, מאשר שימוש בטמפונים, וזה לא תמיד נוח. ובכל זאת, למי שנמאס לה מטמפונים ומתחבושות, בהחלט שווה להתגבר על כך ולאמץ את התחתונים. 

מחירים: 110-130 לתחתונים. להשיג באתר. 

 

 

TONYMOLY

חשבתן ששיגעון הקוסמטיקה הקוראינית יחלוף במהירות? אז חשבתן. לאחרונה נחת בארץ אחד המותגים המובילים בתחום – ואויש, כמה שהוא ממכר.

הקוסמטיקה הקוראנית, הידועה גם כ-K-BEAUTY , מתאפיינת באיתור מגמות וטרנדים ובפיתוח וייצור מוצרים בקצב מהיר, כל זאת כדי לעמוד בקצב של שגרת הטיפוח המתישה של הקוראניות. הם גם מפורסמים בטכנולוגיה המיוחדת שלהם ובמרכיבים הייחודיים של המוצרים (מי אמר ריר חלזונות וקליפות ביצים ולא קיבל?), וכמובן שלא פחות הם מפורסמים בגלל האריזות המתוקות של המוצרים, שממיסות צעירות וצעירות ברוחן. TONYMOLY, כאמור, מובילה בכל התחומים האלו, ולכן הגעת לארץ היא אירוע מאוד מרגש לכל חובבת טיפוח או חובבת אינסטגרם.  

בשלב הראשון ימכרו בארץ כ-100 מוצרים שונים, כאשר המגוון יגדל ויתעדכן באופן רציף. ההיצע בארץ יכלול גם את מוצרי הדגל של המותג המזוהים בכל העולם, וטווח המחירים יהיה נוח להפליא: בין 15 שקל ל-100 שקל למוצר, מלבד סדרת האנטי-אייג'ינג המופקת מריר חלזונות, וכוללת שלושה מוצרים אשר ימכרו בעלות של כ- 300 שקל. המוצרים ימכרו בכ-200 סניפי רשת סופר-פארם, באתר סופר-פארם און ליין ובחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

אז אילו מוצרים מחכים לנו?  

מסכת TOMATOX– מסכת עגבנייה המעניקה זוהר לעור הפנים ומבהירה כהויות באופן מידי (70 שקל); סדרת PANDA'S DREAM – המיועדת להבהרה ופיגמנטציה ומסייעת בטיפול בכהויות מתחת לעיניים. בין מוצרי הסדרה מסכת לילה לטיפול והבהרה וסטיק להפחתת מראה הנפיחות מתחת לעיניים (טווח מחירי הסדרה: 55 – 70 שקל); סדרת TAKO PORE – לניקוי וטיהור עמוק של העור, המסייעת לאיזון הלחות בעור וספיחת עודפי שומן וחלב. בין מוצרי הסדרה: מסכת בוץ מבעבעת ופילינג סטיק לניקוי ראשים שחורים (טווח מחירי הסדרה: 80-20 שקל); סדרת מסכות בד MASTER LAB, בהן מסכות עם חומצה היאלרונית, קוויאר וריר חלזונות (20 שקל למסכה); BACKGEL EYELINER – איילנייר ג'ל הנחשב למוצר הנמכר ביותר בקוריאה (60 שקל) ועוד ועוד. 

 

BIOFOR

למרבה הבושה, רק לפני חודשיים יצא לי סוף סוף להכיר מקרוב את המוצרים של BIOFOR. אחרי ששנים שמעתי עליהם מקוסמטיקאיות, סוף סוף יצא לי להתנסות בהם – ומיד התאהבתי. אחר כך, כשהכרתי את האישה שעומדת מאחוריהם, ואת כל המפעל שהיא בנתה, הבנתי גם למה.  

ביופור הוקמה על ידי רונית שגב, ביולוגית וחוקרת עור, שהחליטה לתת מענה מדעי לבעיות כמו סימני גיל, פיגמנטציה ואקנה. כל מוצריה מכילים מרכיבים פעילים שהוכחו מדעית, והיא דוגלת בשגרת טיפוח קצרה ופשוטה, שאינה מצריכה עשרות מוצרים. כל תכשירי החברה אינם מכילים מרכיבים מן החי, והם ללא פראבנים ומיוצרים בישראל. בנוסף לכל אלו, שגב נחשבת לפורצת דרך בכל הנוגע להנגשת מידע מקצועי. היא מפרסמת מאמרים ומכשירה קוסמטיקאיות כך שהן ילמדו לאבחן את העור ולטפל בו בצורה מקצועית, ולא רובוטית-אוטומטית. 

כאמור, התכשירים של המותג מטפלים ביעילות בשלל בעיות עור מעצבנות במיוחד, ובהם גם רניו – תכשיר פעיל ואינטנסיבי לחידוש העור, טיפול בסימני הגיל, החלקת מרקם העור והשבת הברק. כמו כן הוא מסייע במצבים של צלקות קלות ומצמצם נקבוביות פעורות; סקין אקטיב – תכשיר לחות עשיר ומשקם, שגם מכיל פפטידים פעילים לצמצום ומניעת קמטים; סרום ויטמין C למיצוק העור והגנה מפני רדיקלים חופשיים; קרם עיניים פירמינג, לשיפור במראה של קמטוטים, אפרוריות ומראה עייף; אזלייט – קרם פעיל לעור בעייתי הסובל מאקנה; דאבל פיל, תכשיר טיפולי לפיגמנטציה, הכולל רכיבים לקילוף ולוויסות/דיכוי ייצור מלנין, לצד חידוש והחלקת מרקם העור ועוד. 

טווח מחירים: 100-300 שקל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות. 

 URBAN DEFENSE BLUE RAY SHIELD של קרליין

איך לא חשבו על זה קודם? קרליין השיקו לאחרונה סדרת טיפוח חדשה שכולה מבוססת על מרכיב פטנט להגנה מפני נזקי קרינה כחולה ממסכים וסמרטפונים, לצד נטרול נזקי הערפיח העירוני. בקיצור, משהו שכולנו צריכות להישמר מפניו בהתחשב באורח החיים שסיגלנו לעצמנו בעשור האחרון.

כידוע (או שלא), פגיעה של קרינה הכחולה חודרת לעומק שכבות העור, פוגעת במבנה התאים, ויוצרת פיגמנטציה ומעודדת תהליכי הזדקנות מוקדמים. השילוב הקטלני בין קרינת שמש, קרינת מסכי מחשב כחולה וערפיח גורם לנו להזדקן בקצב מואץ, גם אם אנחנו מקפידות למרוח מסנני קרינה, ולהשתמש במוצרים המכילים אנטי-אוקסידנטים וחומצות היאלורוניות. הסדרה החדשה פועלת כדי למנוע נזקים אלו, בין השאר על ידי קומפלקס חדשני המכיל מסנני קרינה (שאינם מאפשרים לגלי האור הכחול לבצע תהליכים מחמצנים בעור), ויטמינים, פרוטאינים וליפידים העוזרים לפעילות תקינה של תאי העור, מרכיב המופק מאצות ירוקות ועשיר בחומצות אמינו, סוכרים ומינרלים (שמחזק ומונע פגיעה במחסום ההגנה של העור), וכן חומצה היאלרונית שמעניקה לחות ומונעת את התנדפותה, חמאת שיאה ומרכיבים מרגעים, כמו אלוורה וקמומיל. עוד נקודה חשובה: כל מוצרי הסדרה הינם היפואלרגניים, לא מכילים פארבנים, טבעוניים, לא נוסו על בעלי חיים ומיועדים לכל סוגי העור.

אז איך המוצרים? נסיינית בת 45 שניסתה את קרם היום וקרם הלילה דיווחה שהם מצוינים. הם נעימים לעור, בעלי ריח נעים, נוחים למרוחים ומשאירים את העור רך וגמיש לאורך זמן, גם בימים היבשים של החורף.

מחירים: 99 לכל אחד ממוצרי הסדרה: קרם יום, קרם לילה וסרום.

 

Wild Rose Beauty Balm של NEALS YARD

אחרי שקטף פרסים ומחמאות מצד סלבס בריטיים, אחד המוצרים הטבעיים האהובים בעולם הגיע גם לישראל: קרם ביוטי באלם של המותג  NEALS YARD. למוצר יש 5 שימושים: ניקוי עמוק ופילינג, קרם לחות, מסכת פנים מאזנת, הזנת שפתיים יבשות ומניעת סדקים. כל זאת בעזרת שמן זרעי ורד הבר, עליו מבוסס התכשיר, שהוא עשיר בנוגדי חמצון וויטמינים. בנוסף, התכשיר מגיע גם בד מוסלין אורגני, שעוזר בשימושיו השונים.

אחרי שהשתמשתי בו בכל השימושים האפשריים, אני שמחה לבשר שגם אני התמכרתי. אמנם כקרם לחות הוא כבד לי מדי, ומתאים בעיקר ללילות חורפיים ויבשים, אבל כתכשיר לניקוי העור, הוא מוריד במהירות ובקלות את האיפור, תוך שהוא מותיר את העור רענן וקליל. הוא עובד מצוין לשמירת השפתיים, ותענוג אמיתי לאחד האזורים הבעתיים אצלי – סביב הציפורניים.  

מחיר: 515 שקל.

 

 

™Revlon Volumazing Mascara

המסקרה החדשה של רבלון מיועדת לתת נפח ומראה של ריסים עם נוכחות, ללא גושים ועם עמידות של 24 שעות. יש לה נוסחה המבוססת על שמן זית, וכן עיצוב עם מרכז מקומר ומבנה סיבים גלים, שמאפשרים להגיע לכל ריס וריס ועל ידי כך לעטוף את כולם במילוי מסקרה וליצור את המראה המודגש. הנסיינית חיבבה את המסקרה, אמרה שהיא נוח לשימוש, הפורמולה קלילה על העין אבל היא דווקא לא שמה לב למראה מודגש יותר, אלא מראה טבעי ויומיומי – שזה גם טוב.

 מחיר: 70 שקל.

 

 

Simple

אחד ממותגי הטיפוח המובילים בבריטניה נחת לאחרונה בישראל, ומדובר בחדשות מעולות. המותג ידוע בזכות המוצרים העדינים אך האפקטיביים שלו, שמיוצרים על בסיס רכיבים פעילים שלא מפרים את האיזון הטבעי של העור, ללא בישום או צבע מלאכותיים וללא כימיקלים חזקים העלולים לגרות את העור.

המוצרים פונים במיוחד לדור הצעיר, שיש לו מודעות לטיפוח עדין ובעל אוריינטציה טבעית יותר, אבל דווקא הנסיינית בת ה-60 מאוד אהבה את המוצרים, והרגישה שהם הטיבו עם עורה היבש, הרגיש והמגורה, הרגיעו אותו וסיפקו לו לחות נעימה.

מוצרי המותג כוללים מגבוני מיסלר לפנים (15 שקל), מגבונים לניקוי פנים (15 שקל), מסיר איפור לעיניים (30 שקל), תרחיץ פנים 30 שקל), קרם לחות קליל או עשיר (70 שקל) ומסכות בד (16 שקל).

 

ליפיקאר AP+ של LA ROCHE–POSAY

כבר כמה שנים שמוצרי LA ROCHE–POSAY הם המרעננים הרשמיים של החורף שלי, אלו שגם בימים היבשים במיוחד, כשהעור שלי הופך למגורה, מצליחים להעניק לי בוסט של לחות ולהשיב את הגמישות והחיוניות של העור.

השנה גיליתי מבין שלל המוצרים מסדרת ליפיקאר AP+, שמיועדת לעור יבש ומגורה במיוחד ולהקלה במקרים של אוטפיק דרמטיטיס, גם סטיק גאוני, שאפשר לשלוף בכל רגע, למרוח על העור המגורה ומיד להעלים את תחושת אי הנוחות – הן אצל מבוגרים והן אצל ילדים, ואפילו אצל תינוקות (היו שלום לחיים אדומות). מבחינתי מעכשיו מדובר במוצר חובה בתיק.

מחיר: 70 שקל.

 

 

SHAVIT

בשנים האחרונות גדלה ההבנה שמוצרי הקוסמטיקה הטובים ביותר נמצאים בכלל בטבע. בהתאם, גדל הביקוש למוצרים המבוססים על צמחי מרפא ותמציות צמחים. אחת החברות המובילות בארץ בתחום הזה היא SHAVIT, המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים טיפוליים וקוסמטיים המבוססים על תמציות צמחי מרפא. כל מוצרי המותג אינם מכילים פרבנים, פטרוכימיקלים מזיקים, צבעים מלאכותיים, אלומיניום או תוצרי נפט ולא נוסו על בעלי חיים.

המוצרים מתחלקים לשלוש סדרות: אובליפיחה, שמוצרי בעלי ריכוז של השמן הידוע, המשמש לטיפול בשיקום ואיחוי העור (ואי לכך יעיל במקרים של פיגמנטציה, הזדקנות תאי העור, כוויות, נזקי האקלים ועוד ועוד). סדרת הרימונים המיועדת לטיפול אנטי-אייג'ינג ומתאימה לעור רגיל עד יבש. וסדרת עץ התה, שמכילה את השמן הידוע כמסייע לטיפול באקנה, פטרת, מניעת דלקות וחיטוי זיהומים. לכל המוצרים יש ריח נעים – לא דומיננטי מתקתק מדי מצד אחד ולא "תרופתי" מצד שני, היו נעימים ואפקטיביים ובהחלט מסתמנים כאופציה מעולה למי שמחפשת מוצרים טבעיים עד כמה שאפשר. 

 

 

פיטו סרום מסדרת אינוביישן של SeboCalm

די בשקט הפך המותג SeboCalm לקונצנזוס הכי מוצדק בנוף הטיפוח המקומי. כמעט כל מוצר שלו הוא בול, והוא מותאם לאקלים ולעור הישראלי בצורה מושלמת. גם הסרום הזה, ששייך לסדרת האנטי אייג'ינג, לא מאכזב.

יש בו מרכיבים כמו סקוואלן (המופק משמן זית), חוחובה, ושמן פרי האובליפיחה, שעוזרים לריכוך העור ושומרים על הלחות שלו, ויטמינים ותמציות צמחים התורמים למיצוק העור, חומצות אמינו וחומצות שומן חיוניות הפועלות כנוגדי חמצון לצמצום נזקי הרדיקלים החופשיים, וכן חומצה היאלרונית ומרכיבים מרגעים. נסיינית בת 50 דיווחה שהוא מאוד נעים על העור, נספג בקלות ומותיר את העור ניחוח ורגוע ובעל ריח נעים.

מחיר: 199 שקל.

שפתון SoreFix LIP BALM 

אחד המפגעים הקשים של עונות המעבר אלו השפתיים היבשות, שגם מציקות וגם לא ממש עושות חסד עם הפנים שלנו, לא משנה כמה מייקאפ וצלליות נמרח. לכן השפתון של כמיפל, שהגיע אלי בתחילת החורף, עזר לי לעבור את החורף בשלום – לפחות בחזית הזו. כבר אחרי מריחה אחת השיפור ניכר – הן בתחושה והן במראה. ושימוש יומיומי הבטיח לי שפתיים ורדרדות ובריאות לאורך כל העונה הקרה.  

לשפתון יש נוסחת אבץ ייחודית המוגנת בפטנט, שיוצרת "מחיצה" פיזית המגנה על השפתיים מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה וגורמים חיצוניים המובילים להופעת פצעי קור. כמו כן, מכיל השפתון מקדם הגנה גבוה (30 SPF), שעוזר גם למניעת פצעי קור בחורף וגם למניעת מזקי השמש בקיץ. כמו כן הוא עשיר בוויטמין E ובשמנים טבעיים, החיוניים לריכוך ושמירה על גמישות השפתיים.

מחיר: 49 שקל. 

להשיג בסופר פארם ובבתי מרקחת ברחבי הארץ

 

Serum Elixir Source d’Eau של קירינס

סרום שמטרתו לסייע על שמירת מאגרי הלחות הטבעיים של העור, תוך שהוא מרגיע עור יבש ומגורה. הפורמולה שלו מבוססת על הקומפלקס הייחודי של החברה, הכולל תמצית מאצות ים שעוזרת לעור להתמודד עם נזקי הגיל והסביבה, חלבון סויה המעניק לעור מינרלים שתורמים לשמירת הלחות בעור וקוקטייל צמחים שמרגיע. כמו כן, התכשיר מכיל גם חומצה הילארונית, שמן זרעי כותנה שמעניק לחות ותמצית מורינגה לניקוי רעלים. בקיצור, הרבה חומרים פעילים יעילים וטובים. נסיינית כבת 60 דיווחה שהוא מאוד נוח על העור, נספגג בקלות, נעים על העור ומותיר תחושת קטיפתית נעימה לאורך כל היום. 

מחיר: 272 שקל. 

 

Wrinkle Away של מאג'יריי

חברת הקוסמטיקה מאג'יריי השיקה לאחרונה קרם ליפטינג המיועד לעור רפוי. הקרם פועל להידוק ומיצוק העור, האטת סימני הזדקנות העור והפחתת עומק הקמטים, ומיועד לכל סוגי העור, מגיל 30 ומעלה. 

הקרם משלב בתוכו פפטידים ביולוגיים לצד 8 חומצות אמינו ותמציות צמחי מרפא וביחד הם פועלים לטשטוש סימני הבעה, להגברת יכולת ההגנה של העור מפני חימצון וזירוז תהליך התחדשות ושיקום העור. בין מרכיביו הפעילים גם חומצות אומגה 3 ו-6, המופקות מדומדמנית שחורה, חמאת שיאה, תמציות רימון, תה ירוק, אצות, אלוורה וויטמין E. הקרם בעל טקסטורה נעימה, נספג היטב ומעניק תחושה של מתיחה, אל ללא יבוש או גירוי. 

מחיר: 219 שקל. להשיג אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי. פרטים נוספים באתר.  

 

Age Control Even Tone essence של AHAVA

האסנס הוא חלק משגרת הטיפוח המתישה של היפניות והקוראניות. הוא בדרך כלל מגיע בין הסבון ומי הפנים לבין הסרום וקרם הלחות, והוא נועד כדי לרכך את העור ולהכין אותו לספיגה טובה יותר של מוצרי הטיפוח שיגיעו אחריו. עם הגעתם של מוצרי הטיפוח הקוראנים לארץ, כפי שכתבנו ממש פה למעלה, חודר האסנס גם למדפי הטיפוח של הישראליות. 

חברת AHAVA החליטו לעלות על הגל ולהשיק את האסנס שלהם, שגם מרווה את העור בלחות, גם מעצים את האפקטיביות של מוצרי הטיפוח האחרים וגם מסייע בטיפול נגד סימני הגיל. האסנס מכיל מרכיבים אסייתיים מסורתיים, ובהם תמצית בוטנית המופקת מכל חלקי צמח הלוטוס ותמצית טבעית של ניצני עץ ארז יפני. נוסף לאלו יש בו גם את קומפלקס המכיל מינרלים טבעיים מים המלח עם תמצית תמר ואצת דונליאלה סלינה – פטנט בלעדי של AHAVA כנגד תהליכי חמצון ורדיקלים חופשיים, לשיפור רמת הלחות והחלקת מרקם העור.

נסיינית בת 60 דיווחה שמדובר במוצר נהדר, שמלחח את העור באופן נעים אבל לא שומני ואכן משפר את אחידות גוון העור ומעניק מראה בריא וקורן. 

מחיר: 199 שקל. 

 

קרם פנים SOS am&pm של pHformula

חברת הקוסמטיקה pHformula הינה חברה מברצלונה שהמעבדות שלה נוסדו בסוף המאה ה-19 וכיום מנוהלות בידי הדור הרביעי של משפחת רוקחים המתמחה בדרמטולוגיה. המוצרים שלה נועדו לתת מענה מתקדם לבעיות בעור, והם נמכרים על ידי אנשי מקצוע שהוכשרו על פי שיטת הטיפול הייחודית של החברה. 

לאחרונה החברה השיקה את סדרת מוצרי SOS, הכוללת קרם וסרום הצלה אנטי אייג'ינג לפנים, לשיקום המחסום העורי, למניעת יובש ובריחת הלחות העורית. הקרם (299 שקל) יוצר מעטפת הגנה מפני נזקי הסביבה כדי לשמור על רמת לחות גבוהה בעור. הפורמולה מסייעת בריפוי עור סדוק, אידאלית לעור יבש, כוויות קור או רוח ויובש קיצוני. הקרם אומנם מיועד למריחה על עור הפנים והצוואר, אבל אחרי שהשתמשתי בו לפנים ואהבתי את התוצאות והמרקם, השתמשתי בו גם לידיים הסופר-יבשות שלי והוא עבד כמו קסם.

גם הסרום הדו-פאזי (499 שקל) מעניק הגנה נגד השפעות סביבתיות מזיקות ובמקביל מעניק לחות. הוא מכיל שילוב ייחודי של שמנים ממקור טבעי, להזנה אינטנסיבית של עור יבש, יחד עם פפטידים חדשניים למיצוק. כמו כן הוא פועל לשיפור קצב ייצור הקולגן, ולריכוך מראה הקמטים וקווי ההבעה. המרקם שלו מאוד נעים, הוא נספג מהר ולמרות החשש, הוא לא היה כבד על העור. מתאים במיוחד לעור יבש ובוגר – בעיקר בתקופות של רוחות ויובש כמו עכשיו. 

להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות ברחבי הארץ.

 

 

 

 

אופנהאיפוראקנהפיגמנטציהקוסמטיקה