משקה מרענן ופשוט להכנה שיזכיר לכם שהקיץ עוד כאן

צילום: אורן כהן

מרכיבים (ל-6 מנות):

1 ליטר מיץ חמוציות אושן ספריי

1 ליטר מי טוניק

1 ליטר מיץ תפוזים סחוט

גרידה מתפוז אחד

עלי נענע

עלי גרניום

צילום: אורן כהן

 

הוראות הכנה:

  • יוצקים את מיץ התפוזים לתבנית קוביות קרח ומקפיאים
  • מניחים 4-5 קוביות תפוז קפואות לכוס שתיה
  • מוזגים חצי כוס מיץ חמוציות וחצי כוס מי טוניק
  • מוסיפים 3-4 עלי נענע, עלה גרניום וחצי כפית גרידת תפוז

 

צילום: אורן כהן

 

הטיפ הבריא של לימור בן חיים, דיאטנית קלינית, יועצת תזונה ואורח חיים בריא: ירקות

  • קונים בזול – ירקות זולים בעונה ואז הם גם בעלי הערכים התזונתיים המירביים. כאשר אינם בעונה, כדאי להעדיף אחרים או לרכוש קפואים אם קיימים (קפואים יהיו טריים יותר לא בעונה)
  • לא מקלפים– קילוף ירקות מסיר מהם רכיבים תזונתיים חשובים ביותר כמו סיבים תזונתיים, ויטמינים, מינרלים ורכיבים צמחים בעלי עוצמה (פיטוכימיקלים). לכן כעקרון הבישול הבריא, לא לבזבז זמן וערכים תזונתיים, על קילוף וחיתוך דק. הכי טבעי, הכי גדול הכי מזין.

*אם קשה להתרגל לאכול את הקישוא, הגזר, הבטטה עם הקליפה, התחילו באילו שהקליפה יותר עדינה תתרגלו, תרגילו ותתקדמו, לירק הלא מקולף הבא. לא תאמינו כמה זמן תחסכו.

צילום: אורן כהן

 

לרוויה!

 

צילום: אורן כהן