5 דרכים להפחית חלב מהתזונה היומית

נא להכיר – תחליפי חלב: היום, כדי ליהנות מספל קפה טוב או לאכול דגני בוקר, לא באמת צריך להחזיק חלב במקרר. משקה קוקוס, משקה שקדים, משקה שיבולת שועל או משקה סויה  יכולים לספק תחליף ראוי לחלב ניגר. כדאי להביא בחשבון שמבחינת כמות החלבון, משקה סויה הוא היחיד שמתקרב בערכים התזונתיים לחלב (כ 4 גרם חלבון ב 100 מ"ל משקה). מעבר לכך, הכל עניין של טעם אישי.

 קפה יש מלא:

אם אתם חייבים לפחות 3 או 4 כוסות קפה ביום, קבלו הצעת גיוון לחיים: החליפו כוס אחת של קפה הפוך בכוס קפה שחור. תתפלאו איזה בוסט של אנרגיה זה ייתן לכם. חפצים בגיוון ממש? לכו על  תה צמחים במקום.

 

ממרח אגוזי קשיו: מדובר בפטנט המושלם להכנת ממרחים טעימים ומזינים, שיוכלו להחליף את הגבינות הרכות. הקשיו עשירים במגנזיום ומסייעים לאזן את לחץ הדם. ותתפלאו, זה ממש לא סיפור להכין מהם ממרח: מצטיידים במאה גרם אגוזי קשיו טבעיים, כף מיץ לימון, מלח ומעט אבקת שום לפי הטעם. משרים את הקשיו במים למשך לילה וטוחנים במעבד מזון את כל הרכיבים עד ליצירת ממרח חלק. שומרים עד 3 ימים בקופסה אטומה במקרר. אפשר לגוון ולהוסיף עשבי תיבול לפי הטעם: מבזיליקום ועד נענע או שמיר.

SOOM במקום מעדן חלבי: אם אתם רגילים לאכול מעדני חלב, אתם חייבים להכיר את ההמצאה הגאונית שנקראת "SOOM". מדובר בסדרת מעדנים ללא חלב על בסיס טחינה, טעימים בטירוף, שתמיד כיף להחזיק במקרר. ניתן להשיג בארבעה טעמים: טורטית, שוקולד, נוגט, וחלבה וניל. הנה, סגרנו לכם עוד פינה.

תחליפי גבינות: כמעט בכל סופר אפשר למצוא גבינות טבעוניות מצוינות למריחה. חלקן מיוצרות על בסיס אגוזים, חלקן על בסיס קוקוס, ומה שבטוח – יש ביניהן כמה שממש תתמכרו אליהן

שמנת צמחית במקום שמנת להקצפה: שומרי הכשרות  שביניכם וודאי יסכימו איתנו,  שאפשר להנות מקינוחים מופלאים שאין בהם טיפת חלב. בקיצור, אם אתם מחפשים פתרון מתוק ולא חלבי, זה הפתרון עבורכם. אפשר להקציף אותה, להשתמש בה במקום חלב בבלילת העוגה ואפילו להכין ממנה פנקייקים. בקיצור, מוצר מאסט בכל מקרר נטול חלב

הפחתת חלבמתכונים ללא חלבסוםקינוחים