מעודדת הורשעה באונס קטין בן 15

 

 

  נשים פדופיליות: יש דבר כזה

מעט מאוד ידוע על פדופיליה נשית, אולם נשים אחראיות ל-6% ממקרי התעללות המינית בבנות, ול-14% עד 40% מהתקיפות נגד בנים

 

   לכתבה המלאה

 

שאטוק פגשה את הקטין אחרי שצפתה בתמונות שלו ברשת האינסטגרם בחודש מאי 2014, ושידלה את בנה לשלוח לו הודעה לפלאפון האישי שלו: ?תתקשר לאמא שלי, היא חושבת שאתה חתיך?. בהמשך אף התרחש ביניהם מגע פיזי של ממש, כאשר אספה אותו מבית הספר במהלך חופשת הקיץ, מה שהוביל לקיום מין אוראלי בין השניים בבית נופש שכור במהלך חופשת חג.  

 

 

שאטוק, שבין השאר כתבה בעבר ספר מצליח בשם ?חיים תוססים?, תיאלץ להופיע כל סוף שבוע שני בבית הסוהר המקומי אצל קצין מבחן למשך שנתיים.  כחלק מהטיפול, תיאלץ לעבור שאטוק ייעוץ וטיפול להפרעות מיניות, ולא תוכל להיות בשום אופן במגע עם צעירים מתחת לגיל 18, למעט שלושת ילדיה. כמו כן, תיאלץ שאטוק להירשם כעבריינית מין במדינה בה היא מתגוררת בארה?ב, וחוייבה לשלם כ11,000$ למשפחתו של הקרבן.

 

מעודדת מוערכת בעבר וכהנת בריאות בהווה. שאטוק (שמאל) במהלך הקראת גזר הדין. (צילום מסך)

 

משפחתו של הקטין רחוקה מלהיות מרוצה מהעונש שהוטל על המעודדת. ?מה שהיא עשתה לבן שלי זה מעשה מתועב, ואפילו יותר מטריד שהיא חשפה אותו לפדופיליה הנוראית?, אמרה אמו של הקטין. ?כל מבוגר שאונס ילד חייב לשבת בכלא. בבקשה תמצו איתה את הדין?.

 

שאטוק מוקפת בחברות ובנות משפחה, בדרך לשמיעת גזר הדין (צילום מסך)

 

שאטוק הביעה סלידה מהמעשה של עצמה והודיעה: ?אני לוקחת אחריות מלאה על מה שעשיתי. מעולם, מעולם, מעולם לא התכוונתי לפגוע באף אחד במכוון?, אמרה שאטוק. ?אני אקדיש את שארית חיי כדי לתקן את הטעות שעשיתי?.

תגובות (0)
הוסף תגובה