הרגע בו הגוף שלי הציל את חיי

בזמן האחרון התחלתי להרגיש קצת לא בפוקוס, קצת עייפה, קצת מוותרת לעצמי. לא הבנתי מיד מה קורה איתי והאשמתי את הקיץ שהוא חם מדי, את החיים שהם אינטנסיביים מדי ואת חוסר השינה הכרוני שלי. לגמרי לא חשבתי שיש לי חוסר בברזל. תמיד דאגתי לאכול בריא.

במקרה הזדמן לי להגיע לעמדה של תרומת דם וכהרגלי כקודש ניגשתי לתרום. בעמדת התרומות מודדים את רמת הברזל לפני התרומה, אז גם אני זכיתי לבדיקת ברזל יסודית. התוצאה היתה מיידית – ירידה ברמת הברזל. טוב, לפחות יש סיבה למה נהייתי עייפופית כזאת.הענין הוא שלא מתאימה לי העייפות הזאת. אתם כבר מכירים אותי הרי.. אני תמיד חייבת לזוז, והרבה.

 

 

כדי לוודא שאכן זו הסיבה לעייפות ולא משהו אחר, ביקשתי הפניה לבדיקות דם. גם שם, למרבה הפלא – התוצאות הראו ירידה משמעותית בכמויות הברזל. נראה לי שזה בגלל שהבשר ואני קצת התרחקנו אחד מהשני והיחסים כבר לא משהו.. מה שהיה לי מוזר זה שאת החשק לספורט לרגע לא איבדתי. באופן פרדוקסלי מתאמנים נוטים יותר לחסר בברזל הן בגלל העובדה שבזמן הפעילות הגופנית מאבדים ברזל דרך זיעה וכן בשל צריכת החמצן הגבוהה יותר. אובדן ברזל אצל מתאמנים גבוע עד כפי 2 מאשר אדם רגיל.

 

הידיעה שאני זקוקה לתוספת של ברזל קצת הטרידה אותי בגלל הזיכרון הרע שלי מתקופות ההריון. הצורך בנטילת תוספי ברזל הטרידה אותי וגרמה לתופעות לא נעימות. חיפשתי פיתרון שלא יגרום לי לתופעות הלוואי הנוראיות מתקופת ההיריון.. חיפשתי משהו שגם לא יגיע בצורת כדורים ולא משהו שיתהדר בטעם רע. משהו שיזרום איתי..

 

אחרי חיפושים נרחבים קיבלתי המלצה מחברה על תוסף הברזל IRON MAX  של חברת ecosupp. היא טענה שמדובר בתוסף הברזל האופטימאלי בשבילי. גם מגיע בצורה נוזלית, גם בטעם אוכמניות (שלא משנה מתי אני לוקחת ואיך אני לוקחת הוא מתקבל אצלי בגוף בברכה) והכי חשוב – מסתבר שברזל נוזלי נספג יותר טוב בגוף.

 

 

כמובן שגם בתחום התזונה שיפרתי עמדות וציידתי את הבית במאכלים עתירי ברזל כמו קטניות, עדשים, הרבה עלים ירוקים (תרד, פטרוזיליה וכו'), אגוזים למיניהם ועוד. זה לכשעצמו גורם לי להרגשה טובה יותר כבר.

 

אחרי כחודש בדקתי את רמת הברזל שלי וראיתי שאכן ישנה עליה ברמת הברזל, אמנם עדיין לא מספקת אבל בהחלט משמעותית. גם ההרגשה שלי השתנתה. נהייתי הרבה יותר חיונית ואנרגטית. בדיוק כמו שאני אוהבת!! והכל בזכות בקבוקון קטן וחשוב.

 

הדרך עוד ארוכה מסתבר, ואחרי חודש אי אפשר לבנות משהו שנהרס במשך הזמן, אך המסקנה המתבקשת היא שברגעי שבירה אל תיכנעו לעייפות. קומו מהעצלות, בדקו אם הגוף החכם שלכם מאותת לכם משהו, וטפלו בו מיד! אחרי הכל, הרבה יותר כיף לפתוח את הבוקר עם אנרגיות טבעיות – עוד לפני הקפה

תגובות (0)
הוסף תגובה