חמישה דברים שאפשר לקנות רק בחו"ל

לא משנה כמה יגידו לנו שבעידן של היום ניתן לקנות הכל בארץ, רובנו הגענו להבנה כי בכל זאת יש לא מעט דברים שנצטרך לטרוח ולרכוש בחו"ל או לחלופין, נאלץ להזמין דרך האינטרנט ולהתפלל שלא יעלו אבק במכס ויגיעו אלינו בחתיכה אחת וללא נזקי מסע לקראת תקופת החגים הקרובה, אספנו עבורכן המלצות לחמישה מוצרים חביבים שתוכלו לרכוש אך ורק מעבר לים. וחבל שכך.

 

הבושם "girl" מבית האופנה "קום דה גרסון"

בית האופנה הבינלאומי "Comme des Gar?ons" (מצרפתית: "כמו הבנים") אשר נוסד לפני למעלה מ-40 שנה נודע בעיצובים יוצאי דופן והעברת מסרים שלא מתאמצים להיכנע לתכתיבי החברה. על אימפריית האופנה אחראית אישה אחת בשם ריי קוואקובו, בלי רקע או לימודי עיצוב פורמליים ועם המון יצירתיות ויוזמה, קוואקבו הקימה וקבעה את הטון עבור בית האופנה היפני והדבר בהחלט השתלם.

 

 

כיום קום דה גרסון הפך לאחד מבתי האופנוע המשפיעים עם חנויות דגל הממוקמות בכל בירות האופנה הבינלאומיות, וכל זאת מבלי לערער על תחושת הנישתיות והייחודיות של המוצר או להיכנע למסחריות יתרה.

 

הכירו את EISENBERG מותג הטיפוח והבישום שכבש את העולם

אתן מוזמנות להכיר ולהתנסות במוצרי EISENBERG במתחם הרוטנדה בדיוטי פרי, מתאריך 10.9 עד 10.10 ולקבל מגוון דוגמיות מתנה.

 

גלו עוד על סודות היופי של המותג העולמי >>

 

 

לאחר קולקציות אופנה רבות ומוצלחות החליטה קוואקובו להיכנס לתעשיית הבשמים העולמית המשגשגת וגם במקרה הזה היא עשתה זאת בדרכה הייחודית , כך יצא שבשנת 1998 היא השיקה סדרת "אנטי –בשמים" הנקראת "אודר 53" אשר הכילה ניחוחות לא קונבנציונליים, אותה קולקציה אייקונית הציעה בושם בהשראת ריח של חמצן ואפילו בושם בהשראת ריח של לק לציפורניים.

 

בחודש אוגוסט האחרון, לאחר ציפייה רבה הושק באופן רשמי הבושם החדש של קום דה גרסון, שהוא בעצם שיתוף פעולה מתוקשר למדי עם המוזיקאי האופנתי פארל וויליאמס.

 

בית האופנה לא נוטה לשתף פעולה לעיתים קרובות, וקוואקובו בוחרת בקפידה את הפרטנרים שלה ודואגת לבחור כאלו שיעוררו בה השראה. שיתוף הפעולה הוליד את הבושם החדש הנקרא "girl", על עיצוב הבקבוק אחראי ויליאמס ועל הריח עבדו יחדיו והעניין מורגש. הבושם מתון יותר מהניחוחות החזקים של קודמיו ואף על פי ששמו עשוי לרמז כי הוא מיועד לנשים בלבד, הבושם משווק כיוניסקס ועל כן מיועד לשימוש של שני המינים, עובדה ההופכת את הבושם לרב מכר עולמי.

 

מחיר הבושם הוא כ-100 דולר וניתן לרכוש אותו בחנויות הרשמיות של קום דה גרסון ובחנויות נבחרות נוספות ברחבי העולם.

 

טורי ברץ – צמיד כושר חכם

המעצבת הצעירה טורי ברץ', התחילה את דרכה בשנת 2004 בתערוכה שבה הציגה את עיצוביה, הקולקציה הראשונה נחטפה מעל המדפים כבר באותו היום. במרוץ השנים טורי הפכה מעקרת בית עם שישה ילדים לאייקון אופנה ולאחת הנשים העשירות ביותר בעולם. סתם בשביל לסבר את אוזניכם, המותג אשר נושא את שמה, ובין לקוחתיו המפורסמות ניתן למנות את הזמרת ביונסה והשחקנית שרה ג'סיקה פרקר, רשם בשנה החולפת הכנסות של קרוב ל-800 מיליון דולר ושוויו מוערך כיום בכ- 3.5 מיליארד דולר. נכון להיום טורי ברץ היא ללא ספק אחד השמות הבולטים בתעשיית האופנה האמריקאית בשנים האחרונות הפכו צמידי כושר לפופולריים מאוד, אך הבעיה המרכזית עם הצמידים הללו היא שהם לא מספיק יפים ומעוצבים.

 

 

סדרת צמידי הכושר של טורי ברץ' הושקה בשנה שעברה במטרה לתת אלטרנטיבה אופנתית ויפה לצמידי הכושר החכמים הקיימים בשוק .                                                                                      

הצמיד מתפקד כתכשיט זהב אופנתי המתאים לענידה גם אם אתן לא ממש מעוניינות בפונקציונאליות שלו, אך אם בכל זאת תרצו לקבל נתונים על ההרגלים השונים שלכן, תוכלו לרכוש רכיב חכם מחברת fitbit  אשר משווקת צמידים חכמים  ומשתפת פעולה עם החברה בפרויקט השאפתני שלה

 

הצמיד ידאג למדוד, לתעד ולרכז את נתוני הכושר היום יומיים ואף ישלח אותם ישירות לסמארטפון האישי שלכן. בנוסף, תוכלו לעקוב בעזרתו אחר הרגלי השינה והאפליקציה הפשוטה תדאג להמליץ לכם על דרכים לשפר אותם.

 

מחירו של הצמיד הוא 195 דולר וניתן לרכוש אותו ברשתות נבחרות בארה"ב ובאירופה או דרך האתר הרשמי של טורי ברץ'.

 

bath and body works – מבשם חשמלי מעוצב

נדמה כי המעצמה האמריקאית השווה מילארדים: "באט' אנד באדי וורקס" דואגת מדי עונה להמציא את עצמה ואת הניחוחות שהיא משווקת מחדש.

 

כפי שבטח ניחשתן לפי הכותרת, החברה מייצרת במשך עשרות שנים מוצרים טיפוח ובישום נפלאים כמעט לכל מטרה ביניהם לאמבטיה, לעור ולבית. בשנים האחרונות התפשט טרנד חדש ששינה את הצורה שבה אנו מבשמים את הבית. יותר ויותר חברות החלו להציע מבשמים חשמליים, כאלה שמתחברים בקלות לשקע החשמל, הנטייה היתה ועודנה לחברם לשקע חבוי בבית, וזאת מכיוון שהויזואליות של המבשם, במרבית המקרים לא הייתה אטרקטיבית כמו הניחוח שהפיץ.                                                                            

כך יצא שחברת "באט' אנד באדי וורקס" שמכרה גם היא מבשמים במשך שנים, זיהתה בעיה והחליטה לפתור אותה ולהוסיף מימד נוסף למבשם החשמלי והוא להפוך אותו לדקורטיבי.                      

 

סדרת המבשמים החשמליים החדשה של החברה הנקראת: WALLFLOWER FRAGRANCE PLUGS"" מושקת בימים אלה לקראת עונת הסתיו הקרובה  ומבטיחה להכניס לתוך ביתנו הפרטי את אווירת החגים  והחמימות שאנו מבקשים בימים קרירים. המבשמים בסדרה מגיעים בשלל עיצובים יפים לצד שלל ניחוחות בעלי גוון נקי ונעים , דבר אחד בטוח את המבשמים  החשמליים בסדרה הזו, לא תנסו להחביא מאחורי הספה או בחדר האחורי, אלה תמקמו אותם בשקע במרכז החדר כפריט עיצובי שיתכתב עם הריהוט הקיים שלכם.                                    

כל מבשם חשמלי מגיע עם כמות בושם נוזלי אשר תספיק לשנתיים, בהמשך תוכלו לקנות מילוי חדש בעלות סמלית והחברה מתעקשת שתבחרו אתם באופן אישי את העיצוב הריח שתרצו במבשם שלכם . 

 

מחירי הדגמים בסדרה נעים בין 4.5 ל-10.5 דולר. וניתן לרכוש אותם בכל חנויות רשת "bath and body works" ברחבי העולם.   

 

שפתון Cherry Lush של טום פורד

בית האופנה טום פורד הוקם בשנת 2005 לאחר שהמעצב האמריקאי הנודע, טום פורד עזב את משרתו כמעצב אומנותי בבית האופנה גוצ'י וזאת לאחר עשור של עבודה משותפת כתוצאה של מה שהוגדר בתקשורת כ"חילוקי דעות יצירתיים".                                      

 

פורד העיד על עצמו לא פעם שהוא שואב השראה מקולנוע ומהוליווד הישנה, כך הוא מוצא את עצמו חוזר בעיצוביו לתקופות ישנות וקלאסיות בתרבות האמריקאית ומפיק גרסאות מודרניות לצבעים ומראות קלאסיים. הוא כ"כ נמשך להוליווד ותעשיית הסרטים שהוא אף ביים וכתב את סרטו העלילתי הראשון במקביל להשקת בית האופנה שלו.

 

מלבד לבוש וקולנוע, האסתטיקה הנקייה והקלאסית של פורד עובדת נפלא גם בקו הבשמים, אקססוריז וקוסמטיקה שלו.

 

שפתון ה-cherry lush  מבית טום פורד, מוכיח שלפעמים כל מה שאת צריכה בשביל לשדרג את הלוק שלך בשניות הוא פשוט גוון השפתון הנכון, הבעייתיות היא שבד"כ לכל גוון עור יש צבע שמחמיא לו יותר, במקרה שלנו , גוון ה-cherry lush שם סוף לחיפושים אחר הגוון המושלם עבורך, מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט מחמיא לכל גוון עור

 

 

בשפתון יש את האיזון המושלם שייתן לכל מראה את הסיומת המושלמת. צורתו החיצונית מלאה בשיק והוא מוכיח יותר מכל כי אין תחליף לגוון אדום קלאסי לכל שעה ולכל עונה.

 

מחיר השפתון כ 50 דולר וניתן לרכוש אותו בחנויות טום פורד וברשתות קוסמטיקה נבחרות בעולם.

 

טבעת חכמה ויפה – חברת "רינגלי" ringly

הסלולרי והרשתות החברתיות הפכו אותנו מחוברים יותר ויותר לעבודה, משפחה וחברים אבל יש מצבים בהם אנו צריכות לקבל את ההתראות החשובות מהסלולרי אבל זה לא כ"כ מקצועי או ראוי לשלוח יד לסלולרי עצמו, טבעת חכמה החדשה מציעה פיתרון מקורי לבעיה.

חברת התכשיטים Ringly, השיקה קולקציה של טבעות בעלות פונקציה שימושית במחיר שנע בין 195 ל-260 דולר. הטבעות החכמות הן קטגוריה חדשה יחסית בשוק המחשוב הלביש, שבעצמו נולד רק בשנתיים האחרונות.

 

כאשר הרעיון העיקרי הוא לשלב בין אופנה ויופי לטכנולוגיה ובכך לתת ערך מוסף לתכשיט עתיק יומין שכולנו מכירות ואוהבות.

 

 

הטבעת של רינגלי עושה שימוש בטכנולוגית Bluetooth חסכוני באנרגיה, כך באמצעות הורדה פשוטה של אפליקציה ידידותית היא מתחברת אל הטלפון האישי ומעבירה מסרים על התראות שונות באמצעות רטט ואור צבעוניהיישר ממכשיר הנייד שלכן.

 

הטבעת אלגנטית ודיסקרטית כך שאם אתן נמצאות בעיצומה של פגישה, איש לא יבחין בה, אך היא בולטת מספיק למי שעונדת אותה, כך לדוגמא כשתתקבל שיחה חשובה שלא תרצו להחמיץ הטבעת תשנה צבעה לכחול וכשתתקבל הודעה מעניינת היא תשנה צבעה לירוק וכל זאת בשילוב עוצמות רטט שונות.הטבעת יכולה לקבל התראות ממספר אפליקציות פופולריות, ועובדת עם מערכת ההפעלה iOS וגם עם אנדרואיד.

 

                                                                                         

בנוגע למבחר המוצע, בסדרת הטבעות של רינגלי תוכלו לבחור את סוג הזהב והאבן שתעטר את הטבעת החכמה שלכן, והן מגיעות בשלוש מידות שונות.

 

מחירן נע בין 195 ל-260 דולר וניתן לרכוש אותן ברשתות מובחרות ברחבי ארה"ב ואירופה ובאתר של חברת רינגלי (ringly)

תגובות (0)
הוסף תגובה