הדוגמן שהפך את מחלות העור לטרנד האופנה הלוהט

אחד הדוגמנים המדוברים והמסקרנים בשנים האחרונות הוא שון רוס, הדוגמן הלבקן שהפך לאחד הפרצופים המזוהים עם המגמה המתפרצת של דוגמנים עם מחלות עור שונות ומגוונות. רוס נחשב לכוכב ענק, לאחר שהופיע באינספור קמפיינים מובילים ותצוגות אופנה, וחצה את גבולות המסלול כשהופיע בקליפים של ביונסה וקייטי פרי. מה שהפך אותו לדוגמן מוביל ומעורר השראה הם לווא דווקא הקליפים והתצוגות, אלא העובדה שהפך את עצמו לשגריר הגאה של לבקנים ואנשים הסובלים מבעיות עור שונות, ובעיקר כאלה שסובלים מהצקות ומבריונות בגלל מצבם הבריאותי. 

 

עוד באון לייף:

 

לאחר שאמא של ילדה לבקנית יצרה קשר עם רוס על מנת שיעודד אותה ויתן לה כלים להתמודד עם בעיית העור שממנה היא סובלת, הבין הדוגמן שהגיע הזמן לעשות קצת מעבר. רוס כתב באתר שלו: ?היופי הוא אתה ומה שאתה עושה עם הביטחון שלך בגוף המושלם באי שלמותו. ביחד, אם נוכל לעודד אחרים לאהוב את מה שהם רואים כשהם מסתכלים על עצמם, נוכל לזכות בעור של עצמנו?. 

 

 

מדוגמן לשגריר. שון רוס בתצוגת אופנה (צילום: Shutterstock)

 

רוס עודד אנשים לשתף תמונות של עצמם ובכך לעזור לפרק את הדעה הקדומה בעזרת ההאשתג  InMySkinIWin# (בעור שלי – אני מנצח). זה לגמרי השתלט על הרשת והאינסטגרם, לאחר שכבר למעלה מ-10,000 פוסטים נכתבו, והמספר רק הולך ועולה מדי יום.

 

 

 

#albino #albinos #albinism #albinogirl #inmyskiniwin #pale #palegirl #whaitehair #smile #fane

A photo posted by Alisa Ryba (@alisaryba) on

 

 

 

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה