מגזין פלייבוי יפסיק לפרסם תמונות עירום של נשים

המגזין המיתולוגי ?פלייבוי? יוצא בהחלטה היסטורית, והודיע כי יפסיק לפרסם תמונות עירום של נשים, ובכך בעצם מסיימים 62 שנה שבהן העירום היה סימן ההיכר של המגזיןההחלטה פורסמה לראשונה בראיון של מנכ?ל פלייבוי לניו יורק טיימס, כחלק משיחה על מתיחת הפנים החדשה של החברה.

 

מרלין מונרו מכבבת על שער הגיליון הראשון, דצמבר 1953 (מתוך: ויקיפדיה)

 

המנכ?ל סקוט פלנדרס הודיע שלמרות שהעירום המלא יעלם לחלוטין מהעיתון, עדיין ניתן יהיה למצוא תמונות מפתות של אופנת נשים בעירום חלקי. ההחלטה, שמגיעה כמובן משיקולים כלכליים גרידא, התקבלה לאחר ירידה במכירות במחזור האחרון במגזין המודפס, ובנוסף על כך, פלייבוי לא הצליחה להיכנס לזירת האינטרנט כפי שציפתה ולא גרפה שם את ההצלחה המיוחלת שזכו עמיתיה ברשת.

 

פלנדרס ציין כי הנגישות של הפורנוגרפיה ברשת נמצאת בכל מקום, והוסיף כי העירום הנשי, שבעבר היה ספינת הדגל של העיתון, כבר לא נדיר כבעבר. רצה הגודל, והבדיחה העתיקה והמפורסמת שישנם אנשים שקוראים פלייבוי ?בגלל הכתבות?, הפכה למציאותית, וכנראה שאם תראו בזמן הקרוב מישהו אוחז בגליון פלייבוי, הפעם אפשר להאמין לו שהוא מתמקד בכתבות.

 

קורא את המגזין ?בגלל הכתבות? (צילום: whorer_movie / devianart)

 

בראיון לטיימס, פלנדרז הדגיש כי העיתון לא הציג רק עירום כל הזמן, אלא גם נתן במה לכותבים רבים ופרסם ראיונות נדירים, החל ממרטין לותר קינג עד למייסד אפל, סטיב ג?ובס.

 

הרעיון הוצף על ידי פלנדרס עצמו בחודש דצמבר האחרון, ו?בעצם איפשר לנו להתווכח האם העירום הוא אולי בכלל הסחת דעת עבורנו, ורק מכווץ את קהל היעד שלנו במקום להרחיב אותו?, לדבריו. ההחלטה של הורדת תמונות העירום לחלוטין היא לא חדשה, מאחרואתר האינטרנט של המגזין הפך כבר ב-2010 להיות ?ידידותי לגלישה בעבודה?, וכבר אינו מכיל תמונות עירום כבר למעלה משנה. לפי הטיימס, רק המהלך הזה הצליח להכניס פי 4 יותר גולשים לאתר, כ-16 מיליון גולשים בחודש. אז בסופו של דבר, הכל מתחיל ונגמר בכסף. 

תגובות (0)
הוסף תגובה