לא פינוק. טיפול

אני מתכננת ללכת לעשות מסאז' עם חברה טובה בערך משנת 2013. כל חודשיים בערך מתקיימת שיחה הטלפון שבה אנחנו אומרות אחת לשניה: "אנחנו חייבות ללכת ביחד למסאז'. כן! יאללה קבענו! שבוע הבא" ואז בלי שהרגשנו עוברת לה חצי שנה.

 

זה ישמע מוזר, ולא נעים להודות, אבל אני לא מחסידות המסאז'ים. אני דווקא נהנית להתפנק בדרכים אחרות. אולי אני למעשה שורש הבעיה בדחיות החוזרות ונשנות של היום הזה. אלא שהפעם, היה לי צורך אמתי בטיפול ולא באיזה לוקסוס. ולכן זו גם הייתה נקודת מפנה עבורי – אשכרה הייתי זקוקה את זה.

 

כשהוזמנתי ל-"בית דרך חיים", הבית לחיים בריאים מקבוצת כללית, הזמנתי איתי מיד את קארין, החברה הטובה משיחות הטלפון. שתינו אמהות לשתי פעוטות, בהפרשי גילאים דומים, מה שנקרא אחים צמודים, או לחלופין – אימהות רצוצות ומותשות. אנחנו יכולות לדבר שעה בטלפון על כל הנושאים שבעולם, אבל חשוב מזה, יכולות להגיד המון במילה אחת, וחובקות בטעם מוסיקלי דומה ודעות זהות בנושאים שברומו של עולם. מעניין אם זה הולך ביחד. נגיד, עומר אדם, לירן דנינו, שלמה ארצי והשקפה פוליטית. לא משנה. הייתי צריכה לבחור בין אחד משלושת הסניפים שלהם: בנצרת (לנשים בלבד), אשדוד או בסניף הדגל בנמל ת"א. עם כל החיבה שלי לנצרת ואשדוד, בואו.. אם כבר בוקר פינוק – אז לגמרי בנמל ת"א.

 

 

קארין, בניגוד אלי, מתה על מסאז'ים. "אני, תני לי כל יום לעשות מסאז'". ויחד עם זאת, כשהייתה צריכה לבחור הלכה דווקא על העיסוי השוודי הקלאסי. אני ניסיתי להיות יצירתית יותר, ומבין 5 סוגי העיסוי שבתפריט הלכתי על עיסוי אבנים חמות. בסך הכל, מבטיחה לי קארין רגע לפני הכניסה, מדובר בתענוג כשנמצאים בידיים הנכונות. אני לא רגועה.

 

כשהגענו למקום, גילינו מקום נעים, ולא מפואר מדי. מעניק תחושה ביתית, כיאה לשמו: הלובי לבן ומזמין, והחדרים חדרי עיסוי מקסימים ומרגיעים, בדומה לכל חדרי העיסוי (המעטים) שהייתי בהם בחיי. אני וקארין זכינו בחדר זוגי, מיטה לצד מיטה, עם מטפלים שהיו פשוט מדהימים. ניסינו מאד לא לדבר במהלך הטיפול, אבל זו משימה בלתי אפשרית בשביל חברות טובות לא לדבר, אז ככה גילינו שאחד המעסים הוא אבא לתינוק, והשני רווק, ושניהם באמת אוהבים את מה שהם עושים. או עוסים.

 

 

משהו בזה שהמקום הוא לא ספא, ומקושר לכללית, התחבר לי למקום הנכון שאני נמצאת בו. לא באתי לפינוק. כשאני רוצה פינוק, אני עושה מניקור ופדיקור או מסתפרת, או הולכת למסעדה טובה. באתי לטיפול. זה מה שזה. טיפול. מרוב שהגוף שלי היה תפוס, שכחתי איך זה מרגיש להיות רפויה. העיסוי באבנים חמות היה בול בשבילי. השילוב של לחיצות עם חום מצוין עבורי. אבל לא לחיצות חזקות מדי.

 

 

וכשנהנים מתחילים לחשוב על האנשים שאוהבים, אז קארין מלמלה "אני חייבת להביא את בעלי לכאן, הוא חייב לשחרר את הגב" ואני עניתי "אני חייבת להביא לפה את ההורים שלי". והמעסים שלנו ביקשו שננשום ובכך הצליחו להחזיר אותנו שוב לשקט ורגיעה במקום לפטפט.

 

 

כשיצאנו חיכתה לנו ארוחת בוקר בריאה וסופר טעימה במסעדה הבית bariba, מטבח מודרני בריא. טוב, אני לא רוצה להרגיז אתכם יותר מדי. אני יודעת שזה כבר מתחיל לעצבן כשזה יותר מדי מושלם. פשוט תדאגו לעצמכם ותעשו את זה גם. לא רק  מגיע לכן – אתן צריכות את זה! וגם מבוטחי "כללית מושלם" זוכים להנחה של כ- 45% עבור מגוון טיפולים (125 ? בלבד) אז אין יותר תירוצים.

 

להזמנות ולמידע נוסף: http://bit.ly/1P9dQvn

_________________________________________________________

*בתי דרך חיים הינם בתים לחיים בריאים מקבוצת כללית. כיום קיימים 3 בתים: סניף תל אביב בנמל תל אביב, סניף נצרת וסניף אשדוד.

 

להזמנות ומידע נוסף:

סניף נמל ת"א – 03-6044044

סניף אשדוד – 08-8668663

סניף נצרת – 04-6555959

תגובות (0)
הוסף תגובה