הבשמים שיחממו את חורף 2016

התוכנית: דייט חורפי, עם הרבה סנגרייה חמה עם פירות מבושלים.  

הבושם: LA NUIT TR?SOR  של לנקום.

 

אם גם אתן הייתן נערות בתחילת הניינטיז, סביר להניח שגם אצלכן כיכב על מדף הטואלט הבושם האלמותי טרז'ור. לכבוד יום הולדתו ה-25, השיקה לנקום בושם חדש, שלמרבה השמחה לא מזכיר את הגרסה המקורית בכלל. בעוד שהטרז'ור היה כבד ומתוק, זה החדש סקסי ומתוחכם, ומפזר ניחוח נעים בחלל מבלי לכפות על אף אחד את הבושם שלך. בין מרכיביו הבולטים סחלב, תמצית ורד שחור ופרלין ליצ'י.

מחיר: 545 שקל ל-50 מ"ל; 641 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

התוכנית: לחכות שירד גשם ואז לצאת החוצה ולקפץ על השלוליות.

הבושם: L'ELIXIR FLOWER של קנזו.

 

 בניגוד לבשמי ה-FLOWER הרגילים של קנזו, הבושם החדש מפתיע במתיקותו. ההשראה של הבושם נולדה בשדה שושנים, אבל בניחוח בולטים בסופו של דבר דווקא התווים הפרותיים שלו, כמו הפטל והמנדרינה. לכן הוא פחות מתאים לאלו שנוטות לעגמומיות חורף ולדרמטיות האפרורית, ודווקא לאלו שכל השנה מחכות לעונה הקרה, ומרגישות שרק אז הן פורחות. 

מחיר: 350 שקל ל-50 מ"ל; 480 שקל ל-100 מ"ל.

 

התוכנית: לנצל את הימים הקרים כדי להשוויץ במעיל שקנית בסוף העונה בשנה שעברה, בצעיף הווינטג' שירשת מסבתא ובתיק המעוצב שרכשת באיביי.

הבושם: DECADENCE של מארק ג'ייקובס.

 

 

הבושם החדש של המעצב, אותו אפשר לרכוש בלעדית בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, הוא קודם כל פריט אופנתי. הוא מגיע בקופסה עטופה בקטיפה צבע ירוק בקבוק ומעוצב כמו תיק יוקרתי. בהתאם הוא גם דורש כמה סניטימטרים טובים על המדף. הניחוח עצמו מאוד סקסי, בעל נוכחות וחורפי. בין מרכיבים הבולטים גם ורד בולגרי , אירוס וענבר.  

מחיר: 84 דולר ל-50 מ"ל ו-99 דולר ל-100 מ"ל. 

 

התוכנית: להתכרבל בתוך הפוך עם מישהו שאפשר להתכרבל איתו לנצח.

הבושם: ECLAT de FLEURS של לנוון.

 

הבושם האחרון של בית האופנה מעוצב לא פחות יפה מהבגדים שלו: מעוגל ובתוך מארז שקוף עם פתיחה מקורית, והוא נראה כמו מרחף באוויר. הריח תואם את תחושת הריחוף – קליל ואוורירי, עם נגיעות פרחוניות של ורידים ויסמין. 

מחיר: 249 שקל ל-100 מ"ל.

 

התוכנית: להמשיך לעבוד ולשדר עסקים כרגיל אבל לחלום על תנור, שוקו חם ומרתון של "משפחת קרדשיאן".

הבושם: MODERN MUSE LE ROUGE של אסתי לאודר.

 

הקמפיין היפיפה עם קנדל ג'נר גרם לנו להיות משוחדות מראש, אבל יכול להיות שאפילו לא היינו זקוקות לו. הבושם השלישי בסדרת Modern מצליח להתעלות אפילו על קודמיו – סקסי אבל לא צעקני או פרובוקטיבי מדי, מתוחכם, מעניין (כלומר, לא מסוג הניחוחות שבסופו של דבר מריחים אותו הדבר) ומתאים גם לצעירה תוססת וגם למבוגרת מיושבת, ולחילופין כמובן – לצעירה מיושבת או למבוגרת תוססת. הוא פירותי מעט אבל יחד עם זאת אפשר להרגיש בו גם תווים כמו וניל ואמבר, שמעדנים היטב את המתיקות.

מחיר: 545 שקל ל-50 מ"ל ו-760 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

התוכנית: חופשה קצרה בכל מקום שחם בו.

הבושם: Live Irresistible של ג'יבנשי.

 

 

עוד לפני הכל, בג'יבנשי ידעו לבחור כפרזנטורית את אמנדה סייפריד, אחת הנשים היפות ואחת השחקניות המוכשרות, מה שמיד מעניק נקודות קרדיט לבושם. אבל מעבר לזה, מדובר בניחוח קליל, קייצי ופירותי, עם תווים כמו אננס טרי, פלפל מג'מייקה ומוסק. למרות שהוא מתקתק ואוורירי, הניחוח  נשאר יציב ולכן הוא הופך אותו לבושם מושלם עבור אלו המבקשות הילה של ניחוח נעים ולא דומיננטי לאורך כל היום.

מחיר: 349 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

התוכנית: סוף סוף להציע. אם לא חתונה אז לפחות סוף שבוע מושלג בברלין.

EAU FRAICHE של PARIS EISENBERG.

 

 

בושם לגבר מסדרת L’ART DU PARFUM, של המותג PARIS EISENBERG אשר רק לאחרונה עלה לארץ ונמכר בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. הסדרה כוללת 15 בשמים שמבוססים על אומנות ומה שמעניין בהם הוא שלכולם יש את אותם מרכיבי ריח אך בשינוי מינונים, וזה מה שיוצר את ההבדל ביניהם. לבושם הזה יש ניחוח מעניין במיוחד, שבו מרגישים גם את המאפיין התפוזי והנעים של הברמוט וגם תווים עציים ואוריינטליים יותר, שמעניקים לו עומק. ביחד הם יוצרים את אחד הבשמים הכי טובים והכי מקוריים בהם נתקלנו עבור גברים, ובהחלט הגיע הזמן לגיוון בתחום הזה.

מחיר: 75 דולר ל-50 מ"ל.

 

 

התוכנית: חתונה חורפית של החבר הכי טוב.

 הבושם:PAY EXTREME של ג'יבנשי.

 

 

עוד אחד מהבשמים שאי אפשר להתעלם מהבקבוק שלהם, במיוחד כשזה מיועד לבני המין שבאופן סטראוטיפי לפחות פחות מתעניינים באסתטיקה של הבקבוקים (או במילים אחרות: הגברים שבחבורה התלוננו שהוא כבד ולא נוח). אבל למרות הבקבוק השפוני והמגושם, מדובר בבושם אלגנטי, בניחוח עצי אבל עם נגיעות אוריינטליות שהופכות אותו למעודן. מסוג הניחוחות הקלאסיים שכמעט כל גבר יאהב.

מחיר: 249 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

התוכנית: להתמכר לטעם החדש של בן אנד ג'ריס, העונה לשם החביב בוב מארלי.

הבושם: I AM JUICY COUTURE של ג'וסי קוטור.

 

 

כמצופה ממותג האופנה, גם הבושם החדש הוא מתקתק וצעיר ועם בקבוק סופר מצועצע. עם זאת, גם בת 40 עם חיבה לבשמים המתוקים התלהבה ממנו, אולי כי אחרי כמה דקות מזמן ההשפרצה הוא מתעדן קצת על הגוף ונשאר פירותי אבל מספיק אוורירי.

 מחיר: 329 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

התוכנית: לחכות לימים השמשיים וללכת לקטוף פרחים.

הבושם: Iris Blue & Iris Blanc של לאוקסיטן.

 

כרגיל, הניחוחות של המוצג הצרפתי מביאים את הטבע הביתה, ובעדינות. הניחוח החדש שלו עשוי תמציות של שני סוגי איריסים ממקומות שונים בעולם, בשילוב פירות הדר בתווים העליונים, ילנג-ילנג בתווים האמצעיים וארז ומושק לבן בתווי הבסיס. כל אלו יוצרים בושם עדין-עדין ונעים-נעים, כמעט חלומי, שמתאים בדיוק לאלו שבדרך כלל סולדות מבשמים וריחות סינטטיים.  

מחיר: 269 שקל ל-75 מ"ל או דה טואלט.

 

 

התוכנית: לנעול מגפיים, ללבוש מעיל, לכרוך צעיף – ולהמשיך לחגוג כרגיל.

הבושם: HALLOWEEN TATTOO לאישה של DEL POZO.

 

 

בדרך כלל בחורף המדפים מתמלאים בניחוחות כבדים יותר, אבל הבושם הזה דווקא פרשי, טיפה יוניסקסי ואי לכך גם סקסי. כל אלו הופכים אותו למתאים לכל שעה ביום וגם לכל מטרה – בין אם סידורים ועבודה ובין אם יציאה רומנטית. בין תוויו גם אגס, פלפל אדום, מוסק ושושנה, שהופכים אותו להיות רענן ולגמרי שווה את המחיר.

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

התוכנית: סליחה, אבל יצאנו חפש אהבה. תכף נשוב.

הבושם: LADY EMBLEM של מון- בלאן. 

 

 

טוב, עם ניחוח שנוצר בהשראת אבן היהלום, אי אפשר ממש לטעות. הניחוח החדש של המותג היוקרתי הוא מאוד נשי ורומנטי, ומתאים במיוחד ליום חורפי של סוודר ושוקו. אמנם התווים העליונים מורכבים מפלפל ורוד ואשכולית ורודה הרעננים, אבל מהר מאוד מתגלים בו היסמין, האלמוג והענבר – שמעניקים לו קצת יותר "כובד פירותי". בהתאם להשראה, גם הבקבוק נראה כמו סוג של יהלום, מה שכמובן יכול לעשות לך שמח בדף ובלב.

מחיר: 323 שקל ל-75 שקל. 

 

 

התוכנית: סופ"ש רומנטי שכולל אמבטיה חמה ומלאת קצף, אח בוער ושמפנייה צוננת. או לחילופין סתם מפזר חום, כירבולית ופרק חדש של "כפולים" 

הבושם: ACQUA DI BERGAMOTTO של ארמנגילדו זנייה.

 

מותג האופנה האיטלקי החליט שלא צריך ללכת הרבה כדי לחפש השראה, והוא בחר בסגנון הכפרי של ארץ המגף כמשפיע העיקרי על הניחוח החדש והגברי שלו. הברגמוט ההדרי הוא המרכיב העיקרי שבו, והוא מעניק ארומה נעימה וחמצמצה לבושם, שבולטת לטובה מיד. לצידו יש גם נרולי ורוזמרין שמעניקים פרשיות מבורכת. או כמו שהגבר הנסייני ניסח את זה: "מריח כמו אחרי אמבטיה טובה". 

להשיג ברשתות אפריל והמשביר לצרכן. מחיר: 425 שקל ל-100 מ"ל. 
תגובות (0)
הוסף תגובה