שני שליש מהנהגים מרגישים חסרי אונים במוסך

שלום לכולם. מאוד מרגש אותי להיות פה היום. אני אתחיל ככה לספר איך הגענו לאנג'י, ותהליך שעברתי מאז שהתחלנו. את אנג'י הקמתי עם ירדן ואלון מתוך חוויה ממש לא נעימה שעברתי במוסך. זה היה לפני בערך שנה וחצי, היינו בתכנית ליזמות וחיפשנו בעיות ורעיונות שאנחנו רוצים לעבוד עליהם. אבל בעצם הבעיה הייתה ממש מתחת לאף שלי.

 

עוד באון לייף: 

 

באותה תקופה היה לי רכב ממש ישן שכל הזמן עשה לי בעיות. ממש הלכתי איתו כל כך הרבה פעמים למוסך שאני לא יכולה לספור. ובאמת, באחד הימים בדרך לאוניברסיטה, פתאום התחלתי לשמוע רעשים מוזרים. זה היה נשמע לי ממש לא טוב ולא ידעתי מה לעשות. אז הדבר הראשון שעשיתי זה לחפש מוסך קרוב בגוגל. כשנכנסתי לשם הבנתי שטוב לא הולך לצאת מפה. המוסכניק תפס את הראש ואמר: "את שומעת, הציריות הלכו", אבל מה זה ציריות בכלל? ולא רק זה, הוא הלך וגם הסתכל ואמר שהשמן שלי הוא בכלל בוץ, וגם את זה צריך להחליף כי זה יהיה ממש מסוכן. מה זה אומר שהשמן שלי בוץ? טוב, פה ממש איבדתי אותו. הדבר היחידי שבנתי שזה הולך לעלות לי 1,200 שקל, ככה, בלי שאני יודעת מה הבעיה, אם יש לי בכלל בעיה באוטו, כמה זה אמור לעלות לי, ומה אני אמורה לעשות.

 

כמו שהבנתם, לא היה לי יותר מידי ברירה, כי האוטו כבר היה מזמן על הליפט, ואני הייתי קלולסית, לא הבנתי בשום דבר ממה שהוא אומר. ויצאתי משם כל כך עצבנית ומתוסכלת, כי איך למוסך היה את כל המידע והאינפורמציה ואני הייתי חסרת אונים. כשדיברתי על זה עם השותפים שלי, הבנתי שזה בעצם לא בעיה פרטית שלי בתור גל, אלא גם הם חוו חוויה מתסכלת ודומה במוסך, ובעצם שני שליש מהנהגים מרגישים חסרי אונים כשהם נכנסים למוסך. מה שעוד יותר עצבן אותי לגלות, שנשים באמת משלמות יותר.

 

 

 

צפו בנאום המלא של גל אהרון  מתוך ועידת אינטרנט ומובייל של און לייף:

 

המטרה שלנו באנג'י הייתה להפוך את כל עולם המוסכים להוגן ושקוף, ובעצם להעביר את הכח מהמוסך לנהג. לכן הקמנו אפליקציה חינמית שעוזרת לכל נהג ונהגת להבין מה המצב של הרכב, מה התקלה, ובעצם לקבל גם הצעות מחיר לפני שמגיעים למוסך, כדי שלא יעבדו עלינו יותר.

 

לכל אחת מאיתנו יש בעיה ביום יום שמפריעה לנו, שמשהו לא מסתדר, אבל דווקא הבעיה שנראית לנו אישית, בדרך כלל קורית לרוב האנשים מסביבנו. אז מה שצריך זה לקחת יוזמה, לצאת מהמקום הנוח שאנחנו נמצאים בו ולנסות לעשות משהו שיעזור לא רק לנו בתור אנשים עצמאיים – אלא לכל החברה כולה.

תגובות (0)
הוסף תגובה