כך ייראו הדייטים שלנו בשנת 2040

סטודנטים מהתכנית לניהול התואר השני זומנו על ידי אתר ההיכרויות eHarmony.co.uk על מנת לייצר דו"ח על ?כיצד ייראו מערכות יחסים מקוונות? בשנת 2040.

המחקר מתבסס על התפתחות הרגלי החיים של אנשים לאורך 100 השנים האחרונות, בשילוב ראיונות עם מומחים מעולמות מחקר שונים, כגון אנתרופולוגיה, סוציולוגיה, טכנולוגיה וביו-רפואה.

 

עוד באון לייף:

 

 

היכרות וירטואליות ומסעירת חושים

הדו"ח צופה כי בעוד 25 שנים, הקצב בו ניתן יהיה לשתף נתונים יהיה כל כך מהיר, עד כי כל חמשת החושים האנושיים יכולים להיות מדומים דיגיטלית, על מנת ליצור מציאות וירטואלית המכילה את כולם.

 

האפקט המיידי יהפוך את כל תהליך ההיכרות הראשונית להרבה יותר יעיל ויימשך פחות זמן רב. הדייט הוירטואלי ירגיש בדיוק כמו הדייט האמיתי, ובו, לדוגמא, גבר יוכל להחזיק את ידה של האישה, ואפילו להריח ולזהות איזה בושם היא שמה – ועדיין, כל אחד נמצא בבית שלו. התקדמות הטכנולוגיה הלבישה תאפשר לאנשים להיפגש במציאות וירטואלית מכל מקום ברחבי העולם.

 

נפגשים במציאות וירטואלית מכל מקום בעולם

 

ביוטכנולוגיה

בשנים האחרונות מחיר בדיקות ה-DNA ירד משמעותית, דבר שיהפוך את כל תהליך ה?התאמה? על פי נתוני DNA לשחקן מרכזי בעולם ההיכרויות.

 

התאמה מבוססת התנהגות

ב-2040, לא נצטרך יותר לתאר את עצמנו במילים, או לספר במשך כמה דייטים מה התחביבים שלנו (או, רחמנא לצלן, להמציא תחביבים שקריים) ולאיזו מוסיקה אנחנו מאזינים. הטכנולוגיה הלבישה תדע לעקוב אחרי ההתנהגות שלנו, היא תדע איך אנחנו מגיבים במצבים שונים, ותוכל אפילו לאתר עבורנו אנשים רווקים בעלי אורח חיים דומה, וכמו כן, תוכל לזהות על איזה סוגי אנשים אנחנו מסתכלים בתדירות גבוהה כאשר הגוף מייצר סימנים של משיכה.

 

כמויות עצומות של מידע

האינטליגנציה המלאכותית יכול לאפשר למידה עמוקה יותר על ידי עיבוד של כמויות גדולות ונתונים מורכבים במהירות גבוהה מאוד. מהירות הניתוח תאפשר לנו לקבל פידבק בזמן אמת ותשפר את תהליך קבלת החלטות בכל הנוגע לחיי האהבה שלנו.

 

לפני הדייט ובמהלכו, רווקים יוכלו לקבל מידע על מה שקורה בסביבה והפעילויות הקיימות, ציונים ודירוגים לנושאי שיחה אפשריים בהתאם לתחומי העניין המשותפים, ופעילויות שמתאימה לזוגות. נתונים אלו יעזרו לשפר את מערכת היחסים על ידי זיהוי בעיות והחלטות, וכמו כן, ניתן יהיה גם לחשב את הזמן האופטימלי ל?אבני דרך? חיים, ותענה על שאלות מורכבות והרות גורל כמו ?מתי עדיף להתחתן?, ו?האם זה זמן טוב להביא ילדים?.

 

עיבוד וניתוח כמויות עצומות של מידע (צילום: Shutterstock)

 

החוקרים מעריכים כי "עד שנת 2040 כ-70 אחוזים מהזוגות יכירו באינטרנט, עם טכנולוגיות מהפכניות ושינוי חשיבתי דרמטי בדרך בה אנו מוצאים אהבה ווהתהליך שבו אנחנו בונים כיום את מערכות היחסים שלנו. “הדו"ח הוכן על ידי חלק מהמוחות המבריקים של העתיד?, אומר אחד החוקרים, ?ומשקף את מה שאנחנו כבר רואים בתעשיית ההיכרויות באינטרנט: אנשים רוצים להיות בהתאמה עם אנשים איכותיים בדרך הפשוטה והיעילה ביותר האפשרית?. 

תגובות (0)
הוסף תגובה