כריסטיאן לובוטין מציגים: הפנים החדשות של היופי

לפני כמה חודשים, בחר מארק ג'ייקובס לסיים את תצוגת קיץ-אביב 2016 שלו בדרך מקורית: לא עם  קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד או עם איזושהי דוגמנית מובילה אחרת, אלא דווקא עם הזמרת גדולת הממדים בת' דיטו. ג'ייקובס כמובן לא הראשון שמשתמש בגימיק של נשים גדולות מהחיים – תרתי משמע – כמו ז'אן פול גוטייה, שבשנות התשעים הצעיד את המוזה שלו באותם הימים, סטלה עמר. גם יותר ויותר חברות אופנה "רגילות" בוחרות להשתמש בדוגמניות פלאס סייז, בהתאם להלך הרוח ברחוב ולדרישת הלקוחות. עם זאת, נראה שבמרוץ לאהדת הקהל והתעוזה הצליח המותג כריסטיאן לובוטין לעקוף בסיבוב.

 

המותג הידוע, שלרוב מתקשר לנו עם נעלי עקבים שכל חובבת "סקס והעיר הגדולה" מפנטזת עליהם, השיק אודם חדש ומכל הדוגמניות בעולם בחר כמובילת הקמפיין דווקא בדוגמנית קלמנטיין דיסו.

 

 

דיסו הצרפתייה נחשבת לאחת מדוגמניות הפלאס סייז העסוקות בענף, אבל אפילו היא הופתעה מהפנייה. נכון, מעצבים פחות ופחות מפחדים מדוגמניות שאינן במידה 0 ומטה, אבל בדרך כלל הן נותרות כגימיק או על מנת לקדם ליין ספציפי למידות "גדולות". הפעם בחרו בלוביטון את דיסו דווקא לקמפיין יופי – כלומר נטו בגלל שהיא יפה. ולא משנה באיזו מידה. וגם לא משנה העובדה שאת פניה מעטרים עשרות נמשים. דיטו בעצמה הגיבה על הבחירה ואמרה ל-Daily Mail Online" הבחירה בבחורה לא רזה להיות הפנים של חברה צרפתית בסדר גודל כזה היא צעד ענק. לא לנשים מלאות. לא לנשים מנומשות. פשוט לנשים. הנורמות של עולם היופי משתנות ומה שפעם נחשב לחולשות היום נחשב לנקודות החזקות".

 

 

 

A natural beauty in #LouboutinCharme.

Posted by Christian Louboutin on Wednesday, December 9, 2015

 

 

דיסו סיפרה כי לפני כמה שנים דווקא נאלצה לעזוב את פריז ולעבור לניו יורק, בגלל שהיא לא קיבלה מספיק עבודות. "בתקופה שהייתי בפריז, להיות מלאה ועם נמשים לא היה עניין קל. היום היופי משתנה ומותגים שמים במרכז בנות שהן שונות. הם יותר פתוחים לכל סוגי היופי שיש בעולם ולא רק כזה של נשים אירופאיות, בלונדיניות, לבנות ורזות". עכשיו נותר רק לאחל לה בהצלחה ולקוות שדיסו היא הסנונית הראשונה לעוד הרבה דוגמניות נוספות שיוכיחו שליופי יש הרבה פנים. 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה