המתנה הכי מקורית לחג: חוברות צביעה פורנוגרפיות

בזמן שאנחנו עוסקים בדברים זניחים – אתם יודעים, תלונות נגד שר בממשלה, דקירות, מתווה גז וכאלה – השכנים שלנו בארצות המערב עסוקים בימים אלו בחיפוש אחר מתנות לחג המולד. בשיטוטי אחר הממה המושלמת עבור קרוב שגר בחו"ל, גיליתי שאחד מהטרנדים החזקים השנה בתחום המתנות הוא חוברות צביעה למטבי צבע. אלו כוללות ציורים מורכבים במיוחד, שיצליחו לאתגר גם כאלו שמזמן חגגו 18. אבל כמו תמיד בטרנדים, נראה שגם הפעם יש מי שהחליט לקחת את זה צעד אחד קדימה ולייצר חוברות צביעה למבוגרים. כלומר, למבוגרים בלבד.

 

כבר עכשיו אפשר למצוא באתרים כמו אמזון מספר חוברות צביעה המכילות איורים פורנוגרפיים, אותם תוכלו למלא בצבעים האהובים עליכם. החוברות הללו נחשבות למתנות פופלריות לצעירים שמחפשים להוסיף הומור לחלוקת המתנות המשמעממת והמסורתית, אבל מסתבר שלפעמים מסתתרת בהן גם אנג'נדה חינוכית.

 

 

מגנוס פרדריקסן, מעצב ומאייר משוודיה, הוא העומד מאחורי אחת החוברות הנמכרות בתחום, The Fetish Coloring Book. החוברת מכילה איורים שניתן למלא בצבעים של פטישים מכל המינים והסוגים. אבל לרגע אל תטעו לחשוב שמדובר בבחור שסתם מעוניין להמחיש את הפנטזיות שלו (או שלכם), משום שלפרדריקסן יש הרבה כוונות מאחורי האיורים שלו – והן אפילו די טובות.

 

 

בראיון לאתר mic פרדריקסן מספר שהכל התחיל בבית הספר לעיצוב, כשידידה שלו לא הרגישה בנוח להיות ליד אנשים עירומים, מה שהיווה עבורה בעיה להשתתף בשיעורי איור מודל עירום. על מנת לעזור לה להתמודד עם הבעיה, ועל הדרך גם להצחיק אותה, פרדריקסן שלח לה איורים של אנשים עירומים. "הכוונה היתה לעשות סוג של בדיחה קטנה בינינו, וגם דרך לגרום לה להרגיש יותר בנוח ליד עירום, אבל אז חשבתי שזה די עלוב סתם לצייר אנשים עירומים בלי שהם עושים שום דבר, אז החלטתי לפלפל את זה קצת".

 

התגובות של הבחורה ושל שאר החברים בכיתה, גרמו לפרדריקסן להבין שיש פה משהו ששווה להשקיע בו קצת יותר, וכך נולדה חוברת הצביעה.

 

פרדריקסן בחר להביא מספר שווה של איורי גברים ונשים, כחלק מהאג'נדה שלו. "אני חושב שכל בני האדם רוצים לקיים יחסי מין. זה לא רק עניין 'גברי'. אני גם לא חושב שזה עניין 'נגדרי'. אתה יכול לשכב עם מי שאתה רוצה, כל עוד שניכם מעוניינים בכך. וגם הכל מותר כל עוד לא פוגעים במי שלא רוצה להיפגע".  

 

 

פרדריקסן מספר כי עד היום התגובות מצליחות להפתיע אותו, במיוחד אלו של הגברים שהרבה פעמים מגיבים במבוכה גדולה יותר מאשר נשים ואפילו בתוקפנות. "מהניסיון שלי ראיתי שגברים יותר מפחדים לחקור את עולם המין. כגבר כולם מניחים שאתה יודע איך לשכב – זה מוזר ולא בהכרח נכון, אני יודע, אבל זו התחושה הרווחת. אז כשנערים מגיעים לקיים יחסים הם כל כך מפחדים לעשות טעויות, כך שאו שהם מעמידים פנים שהם יודעים דברים שאין להם בהם מושג או שהם צופים בפורנו כדי ללמוד איך לעשות את זה. אבל הם לא שואלים על זה, הם לא מדברים על זה. הם עושים מה שנדמה להם כנכון". לכן, אומר פרדריקסן, גברים מתייחסים לחוברות האלו הרבה פעמים כ"זבל" בעוד

שנשים מגלות עניין וסקרנות.  

 

 

כשפרדריקסן נשאל מה המטרה שלו בחוברות האלו, הוא עונה: "הייתי רוצה שאנשים יפסיקו לשפוט זה את זה. אנחנו כולנו שווים – גברים ונשים, שחורים ולבנים, אתאיסטים ומאמינים, סטרייטים והומואים. אם הבן שלך בוחר לשכב עם החבר הכי טוב שלו, זה לא משנה, כי זה לא התחת שלך וזה לא הזין שלך. תקח אחריות על המיניות שלך ולא של אף אחד אחר".

 

תגובות (0)
הוסף תגובה