כל הדרכים להתאפר נכון ב-2016

 פופה – STAY GOLD
 
 
בפופה בחרו ללכת על המראה הדרמטי, אבל עם טוויסט אלגנטי ובוגר. המראה עצמו מורכב מגווני שחור ובורדו, שמתבטאים בריסים מודגשים, שפתון בורדו מאט וציפורניים בלק בגוון בורגנדי. לכל הכבדות הזו נכנס גם ברק, הודות לשימר בגוון זהב. 
 
 
 
המוצר הנחשק: מסקרה מסדרת VAMP, עמידה במים וגם סתם בלחות שעוטפת אותנו במהלך היום, ומעניקה לריסים נפח מבלי לייבש או להדביק אותם. מחיר (לפני הנחה): 125 שקל. 
 
 
קלרינס – Pretty Day & Night
 
 
בקלרינס הבחרו לא במראה אחד כי אם על שניים – ליום וללילה. טוב, תמיד הם היו חברה פרקטית שמתחשבת בנשים. בהתאם, המראה שלהם גם לא מתחשב בטרנדים, אלא הולך עם הלוק הטבעי של האישה. ביום המראה הוא רך וקליל ובערב הוא מוקפד יותר ועובר לעיניים בגווני מונוכרום, שפתיים אדומות, עצמות לחיים בולטות וריסים מודגשים באורך מקסימלי. 
 
 
המוצר הנחשק: פלטת צלליות חדשה שמגיעה בשתי גרסאות, בהתאם למראה החורפי של החברה. הגרסה ליום מכילה חמישה גוונים ליצירת מראה טבעי, בהם חומים, ורודים ואפורים. פלטת הלילה מורכבת, כצפוי, מגוונים דרמטיים יותר, כמו ברונזה, סגול מעושן ושחור. מחיר: 399 שקל. 
 
 
גרלן – בהשראת פריחת הוורדים
 
 
הגוונים השולטים במראה החורף של גרלן הם ורוד וארגמן, אבל הכל עם זהר קליל. הסומק הוא טבעי, הצלליות בגוונים חומים, ברונזה וזהב עדין והשפתון בוורוד עתיק.
 
 
המוצר  הנחשק: KISSKISS  Roselip, שפתון מטפח עם לחות, חומצה הילארונית ושמן אתרי המופק מעלי ורדים. אלו נועדו כדי לרכך קימטוטים, לעבות את השפתיים ולהעניק להן פיגמנט טבעי. השפתון מגיע בשישה גוונים, בהם אפרסק וורוד כהה. מחיר: 195 שקל. 
 
 
אליזבת ארדן – העושר שבזהב 
 
 
קולקציית איפור לחורף הקרוב מושפעת מסגנון הבארוק הקיצ'י והמוחצן, ובהתאם לזאת היא מוזהבת ונוצצת במיוחד. בין המוצרים שעוזרים לייצר את המראה גם פלטת של ארבע צלליות בגוונים של שמפניה, זהב וחום מאט, גלוס בגוון אפרסק בוהק ואייליינר דרמטי. 
 
 
המוצר הנחשק: שימר זוהר שעוזר להדגיש את תווי הפנים ולהוסיף להם ברק, בעזרת שלושה גוונים שניתן לשחק איתם: שמפניה, זהב וברונזה. מחיר: 450 שקל.  
 
 
קרליין – Back to The Future
 
 
גל גדות האחת ויחידה מציגה את מראה האיפור לסילסבטר של קרליין, המבקש להעניק לאישה פנים חזקות בעזרת אייליינר מודגש ודרמטי, שפתיים בסגול מאט, סומק שמדגיש את עצמות הלחיים וריסים עבים וארוכים.
 
 
המוצר הנחשק: שפתוני ה- COLOR MATT של קרליין כבר עשו להם שם בקרב חובבות האיפור, בזכות העובדה שהם נמרחים כמו גלוס אבל מתייבשים במהירות ומתקבעים ואז מעניקים מראה מאט. הגוון הזה, שמספרו 27, הוא מושלם במיוחד לחורף הקרוב. מחיר: 130 שקל (לפני הנחה). 
 
 
ג'ייד- STAR LIGHT    
 
 
מראה איפור לסילבסטר של ג'ייד הוא דרמטי וחושני. העיניים מעושנות בגוונים אפורים סגלגולים אבל עם נגיעות בוהקות, ואילו השפתיים הם דווקא בגוון ניוד רך. להשלמת המראה ממליצים במותג למרוח על הציפורניים לק שחור. 
 
המוצר הנחשק: HIGHLIGHTS – WET & DRY EYESHADOW  PALETTE. מהדורה מוגבלת של פלטה הכוללת שש צלליות בגוונים מעושנים אבל עם אבקת פנינים שמעניקה להם זוהר. לפלטה שתי גרסאות: אחת הכוללת גוונים של אדמדמים, חומים וזהובים והשנייה בעלת גוונים סגולים ואפורים עם נגיעות כסף. מחיר: 179 שקל. 
 
 
בורז'ואה – Night Lights in Paris
 
 
כמובן שהמוצג הצרפתי יבחר בעיר האורות והבגט כהשראה למראה החורף שלו, שכולל הרבה נוצצים ומוזהבים. המראה עצמו כולל עיניים מעושנות בכחול ושחור אבל עם גימור מוזהב, שפתיים אדומות ולק מנצנץ בגוון העונה לשם המקסים ITS RAININIG STARS. 
 
 
המוצר הנחשק: רוז' אדישן וולווט מספר 15, שפתון שנמרח בקלות ואז הופך לעמיד לשעות. בעל פיגמנטים עזים שמעניקים כיסוי מלא ובמרקם מאט. למי שלא מפחדת להעז. מחיר: 130 שקל. 
 
 
לוריאל – ניקיון מלוכלך 
 
 
גם בלוריאל עושים כבוד למרקם המאט. את העיניים הם בחרו להדגיש במראה "מלוכלך" מעושן, עם עיפרון שחור, מסקרה מעבה, צללית כהה שנמשכת כלפי מעלה בחתוליות וגבות עבות ומותגשות. כמובן שבניגוד לכל אלו יבואו שפתיים בגוון ניוד. 
 
 
המוצר הנחשק: Brow Artist מסקרה ג'ל לגבות שעוזרת לעצב ולהדגיש אותן, אבל בטבעיות. היא לא דביקה או מעיקה וגם לא גורמת לגבות להבריק. היא גם מגיעה בשלושה גוונים, כדי להשתלב כמה שיותר טוב עם צבע השיער הטבעי של הגבות. מחיר (לפני הנחה): 80 שקל. 
 
 
סופט טאץ' – מראה דרמטי מעושן 
 
 
גם החברה הישראלית החליטה ללכת על המראה הדרמטי ולאפר את הפרזנטורית שיר אלמליח בצלליות בגווני כחול ומראה חתולי, עם אייליינר מודגש וריסים דרמטיות. לצד זה הסומק הוא בוורוד מעושן והשפתיים משוחות בגוון ניוד. 
 
 
המוצר הנחשק: הפעם מדובר דווקא במארז אותו מקבלים מתנה בקנייה של 200 שקל ומעלה ממוצרי החברה. המארז כולל שלושה גווני לקים לייצרת פרנץ' שמגיעים בתיק איפור כסוף. שווה. 
 
 
 
והנה עוד כמה מוצרים חדשים לפתוח איתם את השנה: 
 
Smooth Blush Stick של לייף 
מוצר חדש, דנדש ומרגש של לייף מבית סופר פארם – סומק שמגיע בסטיק שמנמן, שנמרח בקלות, נעים על העור ומעניק גוון טבעי ובריא ולא בובתי מדי. מחיר: 90 שקל. 
 
 
 
PURE COLOR ENVY LIQUID LIP POTION של אסתי לאודר 
אסתי לאודר, והפרזנטורית המהממת קנדל ג'נר, משיקים שפתון שהוא מרגיש ונמרח כמו גלוס, אבל מעניק צבע עז ועמידות של אודם. בנוסף הוא מכיל שמנים מזינים, כמו שמן אבוקדו ושמן חוחובה וכן חומצה היאלורונית שמטפחים את השפתיים ושומרים על הלחות שלהן. מחיר: 190 שקל. 
 
 
 
Revlon PhotoReady Eye Art של רבלון
צלליות דו-צדדיות עמידות שמאוד נוחות לשימוש. צד אחד מכיל צללית קרם בגוונים עזים ובצד השני גימור מנצנץ שמעניק ברק. כמובן שאפשר לשחק עם המינונים של שני הצדדים ובכך ליצור שלל מראות שיכולים להשתנות בבוקר ובערב. מחיר: 89 שקל. 
 
 
 
 
 
Noir Couture and Liner Vinyl של ג'יבנשי 
המותג היוקרתי התחדש בקולקציה חדשה לחורף בהשראת הוויניל, ובין המוצרים החדשים המרכיבים אותה גם אייליינר יפיפה בגוון של ברונזה זהובה ועם מברשת המאפשרת מריחה נוחה ומדויקת. מחיר: 162 שקל. 
 
 
 
עיפרון לעיניים של שיק
עיפרון מוזהב מהקולקציה העדכנית של שיק. העפרונות בעלי מרקם קרמי שנמרח בקלות על העור, עמידים במים ומכילים רכיבי לחות, אנטי-אוקסידנטים, שמן חוחובה טבעי וויטמין E. מחיר: 18 שקל
 
 
 
 
VOLUPT? TINT-IN-OIL של איב סאן לורן
סדרה חדשה של 8 שפתונים על בסיס שמנים טבעיים, בהם שמן גלעיני משמש, שמן אגוזי מקדמיה ושמן פסיפלורה. אלו מזינים את השפתיים בשלל ויטמינים וחומרים חיוניים ומעניקים להן ברק זוהר וגוון עדין. מחיר (לפני הנחה): 171 שקל. 
 
 
GRANDI?SE של לנקום 
המסקרה האהובה של לנקום מתחדשת במהדורה מוגבלת וצבעונית בארבעה גוונים: חום, כחול רויאל, סגול וכחול אלקטרי. גם בגרסה הזו יש את המברשת המקומרת, שעוזרת למרוח את הכמות המדויקת מבלי ליצור גושים, וכן את הנוסחה המועשרת בתמצית תאי בסיס של ורד, שמעבה ריסים מבלי להקשיח אותם. מחיר: 210 שקל. 
 
 
 
LONGLAST GLOSSWEAR של קליניק
הגלוסים של קליניק ממשיכים לככב ברשימת המוצרים האהובים, וכך גם הגרסה הזו של ליפגלוס עמיד במיוחד שמגיע בגוונים בעלי ברק זוהר – החל משקוף לגמרי ועד לצבע בעל עוצמה מלאה. מחיר: 139 שקל. 
 
 
3D eyeshadow  של אסנס 
9 צלליות שמגיעות בזוגות של גוונים לכאורה מנוגדים, שביחד יוצרים שילוב מעניין ומקורי. המרקם שלהן נעים והגימור – איך לא? – מנצנץ. מחיר: 18 שקל. 
 
 
תגובות (0)
הוסף תגובה