5 כללי החובה לבחירת קרם גוף בחורף

"תם השרב הגדול.." שר לו ברקע גידי גוב ובאמת בימים גשומים אלה אנחנו הכי רחוקים שיש משרב ובטח שלא שרב גדול.

 

אבל למרות הרטיבות שמפנקת את הכינרת, שוטפת את העולם ואת האוטו שלי (וזה המקום להגיד תודה לגשם), בגופי שורר שרב כבד. שרב ויובש שרק מזג אוויר חורפי ישראלי יכול לגרום.

 

עורי סובל כמו כל שנה בעונה זו מיובש נוראי, גרד ולעיתים רחוקות וכואבות אף מדימום קל. למודת ניסיון כואב מחורפים עברו הצטיידתי לי בשלל קרמים, משחות ותחליפי גוף על מנת למצוא את האחד שיסיים את "השרב" הגופני שלי ויכניס קצת לחות בנווה המדבר.

 

וכשחורף 2016 הגיע החל המרוץ אחר המלחח הלאומי. ושלא תבינו לא נכון, לחות ניתן למצוא היום בכל קרם גוף מזדמן אבל, ופה מתחיל אבל גדול, ברצוני למצוא אחד מושלם שעונה על כל התנאים:

א. שומר על לחות לאורך זמן (ולידיעת רוב הקרמים שנוסו, חמש וחצי דקות זה לא נחשב לפרק זמן מספק)

ב. לא משאיר את העור שמנוני כמו אחרי שחיה לילית בים המלח

ג. לא משאיר את העור דביק כמו אחרי מזמוז מסיבי עם חלזון

ד. יהיה בעל ריח עדין וצנוע שלא ישתלט בחוצפה על הניחוח היוקרתי של ה-"איסי מיאקי" שלי

ה. ייספג במהירות בעור ולא יאלץ אותי להמתין כ-10 דקות אז שאוכל להתלבש בלי ההרגשה שמישהו מרח לי דבק על הבגדים

 

בקיצור מושלם, כבר אמרתי?

אז השנה, בניסיון החמישי, מצאתי את האחד! יחד עם הניחוח האירופאי שהוא מביא אתו, הוא גם מביא ניסיון מוכח של שנים בחורף הנורבגי. תחליב גוף מעושר לעור יבש של ניוטרוג'ינה או בשמו המלא Neutrogena Deep Moisture Body Lotion""

 

 

תחליב הגוף של ניוטרוג'ינה פועל בעומק העור (ופה ההבדל) ומעניק לו לחות וחיוניות כבר מהשימוש הראשון. את התחליב ניסיתי כמתבקש לאחר מקלחת חמה ולשמחתי מצאתי אותו מושלם מבחינת המרקם וכושר הספיגה.

 

לאחר הרחצה ובעיון יותר מעמיק בתווית גיליתי שההבדל טמון בנוסחה הנורבגית שהעניקה לקרם רכיב פעיל החודר לעומק של עד 10 שכבות העור (אני גם הייתי מסתפקת ב-5) ומעניק לעור את הלחות שהוא צריך.

 

 

אז כמו לכל חבריו הקרמים והתחליבים גם ל-"נורבגי" נתתי שבוע ימים לבחינת "יחסינו לאן" על מנת לבדוק האם יש שיפור במצב השרב לאחר פרק זמן ממושך.

 

ובחלוף הזמן ניתן לסכם את ההתנסות במילה אחת, אהבה. הנורבגי התגלה כמלווה המושלם לתיק הקנטרי שלי והוא מחכה לי שם. ולאחר השחייה, כשעור הגוף יבש לאחר השהייה במים עם הכלור, מריחה קלה ונעימה של הנורבגי גורמת לעור להיות מלא ברק, חיוני וגמיש וחף מיובש.

 

את ההבדל שאני חשתי על גופי למרבה הפתעתי חשו גם הסובבים אותי. האיש שאיתי שבדרך כלל לא שם לב לשום דבר הגניב בחצי חיוך שנראה לו שהעור שלי התבלבל בעונה והוא כנראה חושב שהקיץ חזר. וחברותי לשחייה ששמו לב להבדל במצב העור שלי ביקשו לדעת את הסוד הגדול שנחלק עימן באהבה רבה ומהיום אני לא החלקלקה היחידה בבריכה.

 

אז  אם מישהו מחפש אותי אני מתייחדת לי עם הנורבגי בחדרי חדרים, ואם גם לכם בא ערב זוגי אתו, ארגנתי לכם הנחה שווה במיוחד

תגובות (0)
הוסף תגובה