חוזרת לעולם הדוגמנות אחרי שאיבדה את רגלה

ב-2012 לורן ווסר עמדה בפני הפריצה הגדולה שלה בקריירת דוגמנית, אבל לילה אחד שינה את הכל. ווסר הגיעה לבית החולים עם חום גבוה במיוחד שסירב לרדת, ושהותיר את הרופאים חסרי אונים, עד שמישהו מהם שאל אותה אם היא השתמשה לאחרונה בטמפון. התשובה החיובית של ווסר הבהירה כי היא סובלת מתסמונת ההלם הרעלי – זיהום נדיר המקושר בעיקר עם שימוש ממושך בטמפונים.

 

ווסר הורדמה ולבסוף, כשהתעוררה מהקומה, גילתה כי הזיהום גרם לנמק באחת מרגליה ולכן נאלצו לכרות לה אותה. הניתוח הזה אמנם הציל את חייה של ווסר, אבל הוא גדע את קריירת הדוגמנות שלה – או לפחות כך היה נראה באותו הזמן.

 

לפני מספר ימים, סיפורה של ווסר שוב קיבל תפנית מפתיעה – והפעם גם חיובית. ווסר העלתה לאינסטגרם תמונה שלה, מתוך הקטלוג של חברת האופנה Nordstrom. לצד התמונה הודתה ווסר שהיא בכתבה ברגע ששמעה שהיא נבחרה להצטלם לקטלוג וכי זה "רגע מכונן עבורי…העבודה הראשונה שלי בחזרה לעולם הדוגמנות".

 

 

כמו שכבר הבנתם, ווסר היא בחורה מעוררת השראה, אבל לא רק בגלל הנחישות שלה להמשיך הלאה למרות המכה הקשה ולגרום לכך שדוגמניות ודוגמנים עם נכויות התקבלו כלגיטימיים בתעשייה. מאז שאיבדה את רגלה, היא פועלת רבות כדי להגביר את המודעות לרעלת ולסכנות הטמונות משימוש בטמפונים. כל אלו הופכים אותה לא רק ליפה מבחוץ, אלא לא פחות ליפה מבפנים.  

 

תגובות (0)
הוסף תגובה