חדש: חנות חזיות על משאית נודדת

קניית חזיות היא מטרד. יש את העניין הזה של קאפים לא מתאימים, רצועות הדוקות מדי, תחרה מגרדת ו… נו, זה לא יושב טוב על החזה למרות שזו בדיוק המידה שלי… נוסף על כך, כמקובל, בשביל לנסות את פריט הלבוש המעצבן הזה אנחנו צריכים לגרור את עצמנו לחנות ולהשיל מעלינו את הבגדים בחדרי הלבשה קרים עם תאורה גרועה.

 

עוד באון לייף:

 

אם אתן מתכננות להגר לארה"ב בקרוב, תוכלו ליהנות מחוויית רכישה אחרת לחלוטין. הכירו את  National Try-On Truck Tour– משאית מטעם חברת ההלבשה התחתונה True&Co המשמשת כחנות ניידת שתטייל בין הערים גדולות בארצות הברית במהלך שנת 2016, ותיתן לנשים את ההזדמנות לנסות הלבשה תחתונה בלי לגרור את עצמן למרכז הקניות הקרוב.

 

 

 

המשאית בנויה מזכוכית, עץ ופלדה. בפנים ימתינו לקונות מדפי תצוגה עמוסי חזיות וכמובן, מוכרות שיעניקו להן בטיפים ועצות להתאמת החזייה, אותה יוכלו למדוד בחדרי ההלבשה הנמצאים במשאית.

 

אחת מהמטרות המוצהרות של החברה היא לסייע לנשים להתאים לעצמן חזייה, שכן מחקרים מראים שמרבית הנשים מסתובבות בעולם עם חזיות שאינן מתאימות למבנה גופן. המותג מבקש לשאת את הדגל בכל הנוגע לנוחות והתאמה אישית. בעבר, הציעה החברה תכנית מיוחדת ללקוחות שנקראה "5 חזיות ב-5 ימים". נשים הורשו לקחת לביתן 5 חזיות ולנסות אותן במשך 5 ימים. בתום תקופת הניסיון, הן בחרו מה להשאיר אצלן בארון ועל מה לוותר. כעת הם מעין מערכת חדשה למדידת חזיות.

 

 

הליך רכישת החזייה במשאית יתחיל בשאלון התאמה ממוחשב בן 5 דקות שיעזור להתאים את החזייה ללקוחה מבחינת סגנון, רוחב הרצועה, גודל הקאפ וההיקף. השאלון יתייחס לפרטים כמו צורת השדיים, בעיות אופייניות ואפילו לתנוחת החזה המועדפת בתוך החזייה עצמה…

 

האלגוריתם של החברה ישתמש בתשובות השאלון כדי למקם את הלקוחה על "TrueSpectrum" (מעין סולם התאמת חזייה לשד המבוסס על צורת השד, גודלו והעדפות הלקוחה). בהתאם למיקומה על הסולם תקבל הלקוחה מבחר חזיות המתאימות לה פוטנציאלית ממותגים שונים ובסגנונות שונים.

 

 

True&Co היא ממש לא חברת ההלבשה התחתונה שמנסה להשתמש בטכנולוגיה כדי לשפר את תהליך קניית החזיות, כולל איסוף נתוני לקוחות. החנות המקוונת לחזיות Brayola ייצרה "מוכרת וירטואלית" עבור הקונות המתבססת על חזיות שהלקוחה אהבה בעבר. חברת Third Love פיתחה אפליקציה שתעזור לקונות לבצע את ההתאמה הטובה ביותר בין החזיות השונות בחנות לשדיים שלהן ואף מספקת "מילון לצורות השד השונות".

 

תהליך הקמת החנות על המשאית לקח ששה שבועות. היא תתחיל את מסלולה ב-12/1 בסאן פרנסיסקו ותעשה את דרכה מהחוף המערבי לחוף המזרחי במשך 12 חודשים. בדרך היא תבקר, בין היתר, בלוס אנג'לס, יוסטון, קונטיקט, בוסטון וניו יורק.

 

בעלי עסקים עצמאיים שראו את היתרונות של חנות נודדת ניידת יצרו משאית משל עצמם בערים גדולות כמו ניו יורק. עבור חלק מבעלי העסקים האלה, חנות ניידת גם מקצצת בעלויות, וגם יוצרת חוויה חדשנית לקונים. אם מותג פועל בחלל בעל קירות לבנים ומשעממים קצת קשה לעניין ולחדש לעתים קרובות. כשהנוף מחלונות המשאית משתנה כל הזמן, ההתרגשות עולה בהרבה על חוויית הקנייה הממוצעת.

תגובות (0)
הוסף תגובה