האתגר החדש ברשת: איזה כיף שאין לי ילדים

אחרי שהאתגרים ברשתות החברתיות בדקו עד כמה החזה עומד ועד כמה השפתיים יכולות להתנפח, החליטה קבוצה של נשים להכריז על אתגר חדש: אתגר האימהות. כחלק מהאתגר, אימהות מעלות לפייסבוק סדרת תמונות שמדגימות למה הן "גאות להיות אימהות". אחר כך הן מתייגות אימהות אחרות, שבעיניהן מהוות דוגמה לא פחות טובה לסופר מאמס ומאתגרות אותן לעלות תמונות הלקוחות מחיי האימהות שלהן.  

 

עוד באון לייף: 

 

לכאורה נראה שמדובר באתגר חיובי, שמעצים נשים שלא מתביישות באהבה שלהן להיות אימהות. עם זאת, די כמתבקש, לא מעט נשים ממש לא אהבו את האתגר הזה, בהן כאלו המתקשות להרות ולכן הרגישו שהאתגר הזה זורה מלח על הפצעים שלהן, או כאלו שעדיין לא מצאו זוגיות וכאלו שסתם לא מעוניינות להביא ילדים – כרגע או בכלל. אחת מהן, אפילו החליטה לפתוח את האתגר הנגדי.

 

אלי טיילור, קומיקאית בריטית בת 32, העלתה סדרת תמונות בהן היא נראית ישנה עם חיוך ענקי ובקבוק ווסקי מתחת לראשה. אל התמונות היא צירפה את הכיתוב: "החלטתי לאתגר את עצמי לעלות חמש תמונות שמראות כמה אני מאושרת מכך שאני לא אמא. כאלו זיכרונות מיוחדים".

 

 

די מיד הפך הפוסט לוויראלי, עם למעלה מ-120 אלף לייקים ו-13 אלף שיתופים. כמובן שגם היו לא מעט תגובות, הן מאימהות והן מנשים ללא ילדים, ביניהן "מאוד מקנאה בך כרגע. תהני מהשינה שלך. אני לא ישנתי כבר שנתיים", או "תגובה מצוינת לכל האימהות הזחוחות האלו. כאילו שלא ראינו עד עכשיו מספיק תמונות של הילדים שלהן. ולמען הסר ספק, אין פה שיימינג לנשים האלו על כך שהן בחרו להביא ילדים. זו רק דרך שנונה להראות שיש עוד דרכים לחיות והן לא פחות לגיטימיות ושוות לחגוג אותן". כמובן שהיו גם נשים שנענו לאתגר של טיילור, שהעלו תמונות של חייהן נטולי הילדים, כשהן יוצאות עם חברות, הולכות לסרטים או סתם קמות מאוחר בבוקר.

 

מובן שלצד זה היו גם נשים שלא ממש נהנו מהבדיחה שעל חשבונן, כמו למשל אחת שכתבה: "תהני מהיין שלך. בטוחה שההנגאובר והלילות הבודדים הופכים את הרווקות לכיף חיים".

 

אבל בין אם מדובר בתגובות חיוביות ובין אם שליליות, אין ספק שהאתגר הזה מראה עד כמה יש צורך לדבר יותר על האפשרויות השונות שיש לנשים לחיות את חייהן, ושההחלטה איך לחיות נמצאת בידיים שלהן. ומה שהכי חשוב בסופו של דבר, זה שהן יוכלו להיות שלמות עם הבחירה שהן עשו ולשמוח בה, בין אם הן מבלות את חייהן בגני שעשועים ובין אם הן מבלות את לילותיהן בברים.   

תגובות (0)
הוסף תגובה