הגבר שהיה פעם מלכת יופי

בזמן שמרבית הקהילה הטרנסג'נדרית מתגאה בשני הייצוגים הכי בולטים שלה כרגע – קייטלין ג'נר ולוורן קוקס, יש גם כמה שמתנגדים להם. טוב, אולי מתנגדים זו מילה חזקה, אבל מעוניינים להראות שלא כולם זכו לעבור מהפך מושלם כמו שלהם. אחד מהם הוא אשטון קולבי, שאחרי הרבה התלבטויות עם עצמו החליט להפוך את הסיפור המדהים שלו לפומבי.   

 

עוד באון לייף: 

 

ב-2011 קולבי לקח חלק בתחרות היופי האחרונה שלו כאישה. עד אז הוא השתתף בתחרויות באופן קבוע, ובדיעבד הוא אומר היום, שתחרויות היופי היו דרך להדחיק את ההרגשה שהוא לא נמצא בתוך הגוף שהוא רוצה.  

 

חצי שנה לאחר אותה תחרות, החליט קולבי ללכת עם הלב שלו ולצאת למסע לעבר השינוי המיוחל מאישה לגבר. בתמיכה המלאה של המשפחה, הוא החל לקחת טסטוסטרון וכעבור שנה הוא עבר ניתוח להורדת החזה. לאתר MIC הוא מספר שלפני הניתוח הוא קיווה כי הצלקות ייעלמו "אבל זה לא מה שקורה לכולם". לטענתו, מרבית האנשים עדיין מתייחסים לטרנסים לא כאל אנשים מורכבים ומלאים, אלא רק מתעסקים בחלקי הגוף שלהם

ובניתוחים שהם עברו. לדבריו, "קל יותר להנציח את האלימות לגבי מישהו שאתה לא רואה כבן אדם, אלא כניתוחים או איברי גוף בלבד". לכן, קיווה קולבי שלא יישארו לו צלקות והוא יוכל להיות סתם אדם מהשורה. אבל הגוף של קולבי רצה אחרת, והוא נותר עם שתי צלקות יחסית גדולות לאורך כל בית החזה.

 

 

להפתעתו הרבה, דווקא הצלקות הפכו את המסע שלו להרבה יותר עוצמתי. אמנם הוא נתקל בלא מעט תגובות של אנשים חוצפנים ואפילו אלימים, אבל לצד אלו הוא נדהם מכמות התגובות החיוביות. ואז הוא החליט שהוא מספיק בשל כדי לשתף את הסיפור שלו בפומבי, במטרה לחזק אנשים אחרים שנמצאים במצבו.

 

בסרטון שהעלה לרשת, הוא מציג את התהליך שעבר מאישה מושכת לגבר מסוקס. בסופו הוא גם מסביר שהגוף שלו הוא "הנשמה שלי. הוא התפתח והשתנה כל כך במהלך השנתיים האחרונות. אני לפעמים שוכח שזה הגוף שלי ואני צריך להזכיר לעצמי שזו רק ההתחלה, הולכים להיות עוד הרבה שינויים, ואני רק מתחיל".

 

 

עוד הוא אומר בסרטון "החיים של טרנסג'נדרים והחוויות שלהם שונים מאחד לאחד, כל אחד שונה. לי יש צלקות ואני רוצה לראות יותר ייצוג של טרנסג'נדרים עם צלקות, כי הטרנסג'נדרים שרואים בתקשורת לא מייצגים אותי וצריך להראות יותר טרנסג'נדרים עם צלקות, כי לכל כך הרבה מאתנו יש צלקות יפות משדה הקרב, וזה בסדר".

 

עכשיו, אחרי שהוא חלק את הצלקות שלו עם העולם, הוא מקווה שטרנסג'נדרים נוספים יעשו כמוהו, כדי שאנשים יתחילו לקבל את הטרנסים כאנשים מורכבים ומלאים, ולא יתייחסו רק לשינויים הפיזיולוגיים שהם עשו.  

תגובות (0)
הוסף תגובה