נשים עושות מקלטות סקס קריירה, גברים עושים מהן כסף

מה אתם אומרים על הסיפור הבא: גבר בגיל העמידה מקיים יחסי מין עם אשתו של חברו הטוב ביותר. האקט מתועד בקלטת מטושטשת. קטע מהקלטת מתפרסם באתר מסוים. המצולם הפגוע תובע, וזוכה בסכום אסטרונומי שמאיים על המשך קיומו של אותו אתר מפורסם. אגב, הוא גם בכה בהינתן גזר הדין. הטוקבקים והאייטמים ברחבי הרשת תומכים ומחבקים. לגיטימי? נשמע שכן. עכשיו דמו בנפשכן את אותה הסיטואציה, רק שהכוכבת הראשית בה היא אישה. כן, ייתכן וגם היא תבכה, אבל לא מהסיבות הנכונות.

 

עוד באון לייף:

 

אישה מקיימת יחסי מין עם בעלה של החברה הטובה ביותר – גוואלד. האקט מצולם והקלטת מודלפת. האישה תובעת סכום אסטרונומי, אולי אף זוכה בחלק מהסכום. האם לדעתכם בחברה שלנו, הטולרנטיות כלפי נשים בקלטות מין (ועוד בוגדות רחמנא ליצלן) היתה באמת עוברת את המבחן הציבורי? האם אישה המככבת בקלטת סקס היתה יכולה לזכות בסכומי עתק? או שהיו פשוט שולחים אותה להרוויח מהקמפיינים העתידיים שעוד יגיעו? וכעת עולה השאלה, האם ייתכן שעבור נשים קלטות מין מודלפות משמשות כמקפצה לקריירה כבייב לוהטת, כאיט גירל, כדבר החם ביותר, ואצל גברים הדלפת הקלטות משמשות בעיקר כמקפצה לחשבון הבנק?

 

קלטת הסקס ששווה 115 מיליון דולר

כדי להבין זאת לעומק, בואו נתחיל מההתחלה. לאיש בקלטת הסקס המודלפת שמככב בסיפור החם ביותר בהוליווד כיום יש שם: האלק הוגן. הוגן, מתאגרף מיתולוגי שיצא לגמלאות, הוא דמות פיקטיבית ששמה בחיים הפרטיים הוא בכלל טרי ג'ין בולה. בולה שכב עם אשתו של חברו הטוב ביותר המכונה באבה "ספוג האהבה" קלם (חיים בסרט הגברים האלה, אבל זה נושא למאמר אחר). חלקים מהקלטת, המטושטשת יש לומר, פורסמו באתר המדיה Gawker, המתפקד בדרך כלל כאתר חדשות מאוד ידוע. בולה, או לצורך העניין הוגן, נעלב עד עמקי נשמתו מהפרסום הצהבהב דווקא באתר החדשות הפופולארי ומהחדירה הגסה לפרטיותו, והחליט לצאת למסע נקמה די מוצדק בבית המשפט. הוגן זוכה, ובימים האחרונים נקבע בבית המשפט כי יפוצה על ידי האתר בסכום אסטרונומי של 115 מיליון דולרים – סכום חסר תקדים גם במונחים של תביעות הוליוודיות.

 

פיצוי של 100 מיליון דולר בדרך אל האלק הוגן. צילום: Shutterstock

 

אלא שהסיפור של הוגן הוא די נדיר בנוף ההוליוודי הפרוץ והנוטה להגזמה. הרי מדי יום נפרצים מכשירי טלפון של סלבריטאים ותמונות עירום וסרטוני מין מודלפים לכל עבר. זה קרה עם סקרלט ג'והנסן, עם קים קרדשיאן, ג'ניפר לופז. וכמובן גם לפמלה אנדרסון ומן הסתם לפריז הילטון. מלבד ג'והנסן שהגישה תביעה כנגד הפורץ שחדר לה בגסות לארכיון התמונות בסלולרי, נדמה כי נשים לא מיהרו לבתי המשפט כדי לתבוע על עוגמת הנפש. אולי, ונאמר זאת בזהירות, הן ראו מראש כיצד הסיפור עומד למנף להן את הקריירה, הרבה יותר מכל תביעה על מיליונים וגרירות של בתי משפט.

 

בשנת 2000 התפרסמה קלטת סקס של פמלה אנדרסון עם הזמר ברט מייקלס. אנדרסון, שהיתה באותה העת בת זוגו של טומי לי, ניסתה למנוע את הפצת הקלטת אך ללא הצלחה. "אנחנו מקווים שנוכל להפסיק את ההפצה, ושלא כל אחד יוכל למצוא את הקלטת בכל חנות וידאו. זאת לא היתה הכוונה כשהקלטנו אותה", כך אמר בזמנו מייקלס. הוא גייס שני עורכי דין תותחים, אך התיק לא הגיע לבית המשפט. "בשנייה שאתה סוגר אותם הם פותחים אתר חדש", תירץ מייקלס את העובדה שהשניים וויתרו על צו איסור פרסום הקלטת. ייתכן כי מה שאנדרסון ידעה בשנת 2000 הוא מה שאנחנו יודעים היום: כסף מבית המשפט לא ייצא לה. יחסי ציבור בחינם, ייצאו גם ייצאו.

 

במקום לתבוע, פמלה אנדרסון ניצלה את הקלטת ליחסי ציבור. צילום: Shutterstock

 

ג'ניפר לופז ניסתה במשך 6 שנים למנוע מהאקס שלה לפרסם קלטת אינטימית, ובזבזה על כך כ-4 מיליון דולרים. מעניין שמלכתחילה היא לא ניגשה לבית המשפט כדי לתבוע לו את הצורה בסכום אסטרונומי יותר, מה שמיד העלה את חשדם של אתרי הרכילות כי מדובר במזימת יח"צ משובחת ביותר. ניסיתי לחפש באינטרנט אייטמים החושדים בהאלק הוגן שניצל את השערורייה כדי לקדם את הקריירה שלו, ולא מצאתי ולו ידיעה אחת, אפילו לא באתר המושמץ TMZ. בניגוד אליו, כשמקלידים הדלפת קלטת פריז הילטון באנגלית, מיד קופצות המילים "יח"צ ומאני מאני מאני". 

 

לנשים זו מקפצה, לגברים זו עוגמת נפש

ובחזרה להאלק הוגן. מה שמעניין בסיפור זו בעיקר החלטת בית המשפט להעניק לו סכום גבוה יותר ממה שדרש. הוגן דרש 100 מיליון דולר, ובית המשפט קבע להעלות את הסכום כדי להגדיל את הפיצויים על עוגמת הנפש שנגרמה לו עקב החדירה הגסה לפרטיות.

אתר הפורנו המוביל Pornhub פרסם לאחרונה טבלת סטטיסטיקות בעניין קלטות סקס של מפורסמים. במבט מהיר על הנפשות הפועלות, שרובן הוזכרו לעיל, ניכר כי 99% מהנשים המופיעות בטבלת הסטטיסטיקות הצליחו למנף את הקריירה כתוצאה מפרסום הקלטות. במקרה של הגברים, איכשהו מדובר כמעט תמיד בעוגמת נפש. רוב לאו למשל, שהיה חלוץ קלטות הסקס הגבריות, כמעט איבד את הקריירה שלו לחלוטין בגלל אותה קלטת מודלפת משנת 1988.

 

אף אחד לא חושד שהוגן הוביל מהלך יח"צני, אבל הילטון? סיפור אחר לגמרי. צילום: Shutterstock

 

כמובן, גם לקים קרדישיאן הודלפה קלטת בניגוד לרצונה. זה קרה בשנת 2007, בשנים הראשונות של הקריירה הענפה שלה בשואו ביזנס, קלטת סקס בה נצפתה מקיימת יחסי מין עם איזה ריי ג'יי אחד. קרדשיאן תבעה וזכתה, אלא שהסכום היה די זניח לעומת המיליונים שהגיעו לאחר הפצת הקלטת. גם קמרון דיאז תבעה אתר אינטרנט על קלטת מין שהודלפה כשהיתה רק בת 19, ובית המשפט זיכה אותה – אך הוציא צו מניעה לפרסום הקלטת בלבד. את 115 מיליוני הדולרים שזכה בהם האלק הוגן (המתקרב לגיל 60) רק כי קיים יחסי מין בקלטת בה כמעט ולא רואים דבר, דיאז עשתה במשך שנים של קריירה קולנועית. 

 

בשורה התחתונה, על פי הוליווד בכלל ועל פי היחס של כל אחד ואחת מאיתנו לידיעות הללו בפרט: אם את אישה והתעקשת לצלם את עצמך בעת יחסי מין, קחי בחשבון שהטיעון "אז למה צילמת את עצמך מלכתחילה" ישמש נגדך בבית המשפט. את הכסף, אל תצפי לראות בתביעת הפיצויים. אם כבר, עדיף לך להיכנס כשותפה עסקית לאתרי ההורדות.

תגובות (0)
הוסף תגובה