ביונסה מתה והוחלפה בכפילה: תיאורית קונספירציה חדשה ברשת

תיאוריות קונספירציה הן תמיד מרתקות, בעיקר כשהן פוגעות בנקודה רגישה. שמועה שהולכת ורוחשת ברחבי האינטרנט טוענת שמלכת הפופ הבלתי מעורערת, קווין בי, הלא היא הזמרת ביונסה, כבר אינה בין החיים. בניגוד למה שעמוד הויקיפדיה שלה טוען, ביונסה ג'יזל נואלס הלכה לעולמה בעשור הקודם. ואם השמועה המרושעת הזאת לא מספיק כואבת לכם בלב, אז ביונסה שאתם מכירים ואוהבים היא לא אחרת מאשר… כפילה.

 

עוד באון לייף:

 

 

אז מה התיאוריה טוענת?

כדי להימנע מהפסדים ומתוך רצון ללכת על כל הקופה, המפיקים של ביונסה (וייתכן שאפילו ג'יי זי) שמרו תאי גזע במקרים שונים של מצב חירום. בחירה שהפכה למשתלמת – במשך 6 עד 16 שנה, הזמרת שמופיעה תחת שמה של ביונסה היא כפילה שמופיעה בלי שאף אחד הצליח לשים לב. ובכן, כמעט אף אחד.

 

 

כמה גולשים חדי עין החליטו להביא לעולם את המידע הטרגי ואת תיאורית הקונספירציה בזכות היוטיוב והפייסבוק, ולפתוח לגולשים ברחבי העולם את העיניים לגבי האמת הנוראה. כמובן שביונסה היא לא הראשונה שאופפות סביבה תיאוריות קונספירציה לגבי מותן, גם אבריל לוין, מיילי סיירוס, אמינם וכמובן פול מקרטני, שהשמועה לגביו טוענת שהוא נפטר בשנת 1966 ומי שאנחנו מכירים היום הוא איש רגיל מן השורה שזכה להחליף את הזמר המנוח.

 

 

ההוכחה

כשמסתכלים על קטעי הוידאו השונים שקהילת "החוקרים" מפיצה, מבינים שיש לא מעט ראיות שתומכות בתיאוריה המופרכת, לכאורה. דבר ראשון, ניתן לראות שתווי הפנים של ביונסה השתנו בין השנים 2000 עד 2016. שנית, הזמרת עצמה הודתה מספר פעמים שהאלטר-אגו שלה, סשה פירס, עושה דברים "שהיא בעצמה לא היתה עושה בדרך כלל".

 

 

אם מצרפים לטענות את ההתנהגות המוזרה שלה במהלך צפייה במשחק כדורסל, אפשר להבין מדוע אלה שבוחרים להאמין בתיאוריית הקונספירציה הזו, הולכים איתה עד הסוף.

 

 

מה דעתכם? השתכנעתם?

תגובות (0)
הוסף תגובה