תמיד אהבתי את הגוף שלי עם אי השלמות שלו

כמה מאיתנו מרגישות לא בנוח עם חלקים מהגוף שלנו? נמנעות מלחשוף זרועות, לא לובשות שמלות שמראות רגליים, לא מעיזות ללכת עם בגד ים. כוכבת השבוע שלנו, תום הורוביץ, היתה אישה כזו. עכשיו, במידה 54, היא לומדת לאט לאט לשחרר ולהעיז. כמובן שמדובר בתהליך שלוקח זמן, וכאן תוכלו לקרוא איך היא עושה את זה.

 

ביטחון עצמי לעולם לא יוצא מהאופנה

אחרי 6 שנים בניו יורק, אלה טקאץ' דריזין חזרה לארץ והכירה עולם שלם של מעצבות שלקחו על עצמן להנגיש את האופנה לכל הנשים בישראל, ללא קשר למידתן

לטור המלא

היי תום, ספרי לנו קצת על עצמך:

אני מנהלת משאבי אנוש בחברה למסחר און-ליין וקואצ?רית. שמנה כבר מעל לעשרים וחמש שנים ועם זאת אוהבת את עצמי (יש שיגידו יותר מדי), רוקדת ריקודי בטן וכותבת ספר שירה סיפורית. נשואה ואמא של ינוקא.

מהי אופנה בשבילך?  ואיך היית מגדירה את הסגנון שלך?

אופנה היא אומנות, כמו לצייר, רק שהקנבס הוא בעצם הגוף שלנו, כלי להעברה ויצירה של רגשות אצלנו ואצל הזולת. מבחינת סגנון – אני מתנסה. אני מאוד אוהבת לקרוא, ללמוד, לקבל רעיונות ולהתנסות עם סגנונות לבוש שונים. בשנה האחרונה מאוד נכנסתי לעניין של חצאיות.


שמלה נומה, 270 שקל במבצע סוף עונה

האם האהבה ללבוש ואופנה היתה קיימת אצלך מגיל צעיר, או שזה התפתח בשנים האחרונות?

תמיד אהבתי לבוש ואופנה ושילובים לא שגרתיים. אני זוכרת שכבר בתיכון, מצאתי ולבשתי זקט מחויט, של גברים בכלל, שאהבתי את הלוק שלו.

איפה את אוהבת לקנות? רשתות, מעצבים, אינטרנט?

אני אהיה כנה, אני מתה על מלא בגדים ואני מאוד קמצנית. מה שאומר שאני קונה בעיקר בעודפים – אני מאוד אוהבת את עונות ומצליחה להוציא משם שילובים והפתעות. מבחינת מעצבות יש לי את האהובות עליי: צילה – תפור עלייך ונומה. און ליין אני כמעט ולא קונה. מתפדחת להודות שאני לא מסתדרת עם המידות און ליין, למרות שהיו לי כמה הצלחות: חצאית, שמלה ובגדי ים.

מיהי אייקון האופנה החביב עלייך?

טס מונסטר – ללא ספק. זו הפעם הראשונה שיש דוגמנית שהיא באמת באמת במידה שלי – במידה 54. והיא מהממת ומעוררת השראה ומבינה שהיא מייצגת נשים שעד כה נדחקו אל מעבר לשוליים.

מה לא תלבשי לעולם? ומצד שני – מה חשבת שלא תלבשי והיום את ממש אוהבת?

למרות שאני מתמודדת בגבורה עם השריטות שהחברה מנחילה לנו על כמה שהגוף שלנו לא מושלם, אני לאט לאט לומדת לשחרר. אם פעם לא היית תופסת אותי בלי שרוולון, היום אני כן אצא עם זרועותיי המתנפנפות. לצערי, עדיין לא התגברתי על חרדת הברכיים שלי ואני לא אלבש חצאיות או שמלות ואשאיר אותן חשופות. אבל לעולם? לעולם אל תאמרי לעולם! מי יודעת – יום יבוא.


בגד ים: חלק עליון אתרswim suit for all , 80 שקל חלק תחתון עונות, 10 שקל

האם את מושפעת מטרנדים או מעדיפה מלתחה קלאסית? את קונה זול והרבה או יקר ומעט?

אני מאוד אוהבת מגוון, כך שמרבית המלתחה שלי כוללת טרנדים שונים. עם זאת, יש לי כמה אאוטפיטים קלאסיים שעליהם אני משחקת עם ז'קטים / תכשיטים. העדפות הקניות שלי הן זול והמון עם טיפה יקר, רק כי אין לי כסף. אחרת התשובה הייתה ללא ספק הרבה – גם זול וגם יקר.

האם האופנה והלבוש השפיעו על דימוי הגוף שלך לאורך השנים? כיצד?

תמיד אהבתי את עצמי ואת הגוף שלי עם האי-שלמויות שלו, אבל כמובן שכשאת לבושה בצורה אופנתית ומקבלת מחמאות זה מחמם את הלב ומעיף את הדימוי העצמי שלך לשמיים. אני גם אגלה לכן סוד: הלבוש משפיע המון גם על מצב הרוח. ביום שאני מרגישה קצת נפולה מבחינת מצב הרוח – אשקיע אקסטרה בלבוש, איפור וכו'.


שמלה צילה – תפור עליך, 275 שקל

ולסיכום – מהו טיפ האופנה הכי חשוב שאת יכולה לתת לקוראות?

לאהוב את עצמכן ולהעיז, להעיז, להעיז. לא לתת לאף אחת להוריד אתכן ולהכתיב לכן: החולצה לא יפה בפנים, זה לא מרזה אותך, פסים לרוחב זה אסור לשמנות. באופנה כמו באופנה – אין אסור.

כותבת המדור היא סטייליסטית ובלוגרית המתמחה במידות גדולות. לקביעת ייעוץ התקשרו ל-052-8941566 או צרו קשר במייל Maywearit@gmail.com