שרה נתניהו, מימנת מטפלת סיעודית לאביך על חשבון מטפלת סיעודית לאבי

ההתנהלות המעודנת של כלי התקשורת בחשדות ששרה נתניהו שילמה מכספי מדינה למטפלת סיעודית לאביה מובנת לגמרי, זה לא נעים להיטפל לגברת בנושא כ"כ אנושי וכואב.

בדיוק בשביל זה אני כאן, המילים הבאות לא ירחמו על הגברת נתניהו, כל מה שלא יהיה נעים לאחרים לומר, יצא מפי.

עוד באון לייף:

כשאבא שלי הפך לסיעודי אחרי שמחלת הסוכרת אכלה אותו מבפנים ומבחוץ, ניגשתי לממש את זכויותיו בביטוח לאומי. זה לא היה קל. 3 בקשות הוגשו בהפרשים המוגדרים בחוק של המוסד האטום הזה, הגיעו אחיות מטעמו שהתבוננו באדם השוכב במיטה כגוש בשר בלי יכולת לנוע, מורם ע"י מנוף ( שקניתי מכספי) והחליטו שאין שום סיבה לאשר סיעוד, אז המשכתי לטפל, להאכיל, לרחוץ, לנקות הפרשות ולחכות בסבלנות להגשת הבקשה הבאה (חוקים חוקים).

תוך כדי טיפול וציפייה, אבא עבר עוד שבץ ועוד אחד ועוד יד לא עובדת ועוד רגל לא זזה, ואשפוזים בהרצפלד לשיקום שכבר לא משקם ואני נוסעת לשם 4 פעמים ביום בכדי לעשות את מה שהאחיות וכוח העזר לא עושים, כי רחצה זה רק פעם ביומיים ואם אני רוצה אחרת אז עדיף שאהיה שם בעצמי. ויש תור להאכלה ויש תור לכדורים ומשפחה שזה מצוין אבל רק אני זה משפחה, ואיפה אמא? תודה ששאלתם. אמא מאושפזת גם היא עם ניתוח ריאות מסובך בתל השומר, אז לקחתי מדי פעם מטפל לאבא בהרצפלד (מכספי) ורצתי לאמא לעזור גם שם וכשאמא משתחררת ואבא משתחרר אז יש כבר שני סיעודיים בבית ואני המטפלת.

עד כאן את עוקבת, גברת נתניהו? יופי.

ביטוח לאומי בסופו של דבר הכיר באבא כסיעודי, באמא עדיין לא. אז יש לנו מטפלת והתשלום של ביטוח לאומי מכסה פחות מחצי מהמשכורת שלה. מזל שיש פנסיה לאבא וקצבת זקנה ואפשר לכסות את השכר ( כן כן תחשבו עוד סופ"שים, הבראה וחגים ותעזבו תרופות ב-1800 ש"ח בחודש )

אחרי מאבק שנמשך עוד שנה וחצי גם אמא הוכרה כסיעודית ואז אפשר קצת לנשום כי הסיעוד מכסה את שכר המטפלת לשניהם (לא כולל סופ"שים, הבראה וחגים – זה ממשיך להיות מכספי).

מקווה שאת ממשיכה לעקוב, גברת נתניהו

כשאבא נפטר ירד כמובן הסיעוד שלו, הפנסיה הפכה לשארים ועומדת על 4500 ש"ח, קצבת זקנה + שארים עומדת על 2500 ?. אמא עדיין סיעודית למרבה הפלא ולא משתתפת במרתון תל אביב, אז מוותרים על מטפלת שלא יכולתי לממן ושוב אני מטפלת

ארוך לך גברת נתניהו ? תסבלי.

כשהגיע מצב בלתי נסבל שאני כבר לא יכולה אפילו להתקלח מכיוון שצריך להשגיח על אמא 24/7 עשיתי חישובים, הבנתי שאי אפשר, זרקתי את הדף לפח ולקחתי מטפלת. הסכום שאני צריכה לשלם כל חודש עומד בערך על 6000 ש"ח ( יש סופ"שים, הבראה, חגים, לא אלאה אתכם בהוצאות אוכל, חשמל, ארנונה, תרופות- זה מכספי) אז מה עושים? אני מטפלת בסופי שבוע, אני מטפלת בחגים ולהבראה עוד לא הגענו, עוד חזון למועד.

חשבון הבנק מתכווץ ונעלם, עדיין מתעניינת גברת נתניהו?
וזה המצב כרגע, אם נדמה לכם שאני מתבכיינת, אז לא, אם נדמה לכם שאין לי אמפתיה לשרה נתניהו – צדקתם.

מאיפה יש לך החוצפה הבלתי נסבלת לקחת את הכסף שאין לי ולשלם בעבור מטפלת לאביך כשאני צריכה לעשות סקר שוק בעבור עגבניות?

כמה פעמים את ניקית שתן, צואה, קיא ודם כי לא היה לך כסף למטפל/ת?
אה כן … שכחתי, היה לך כסף. הכסף שלי.

ביטוח לאומיביטוח סיעודימטפלתשרה נתניהו