קפה עלית מול נספרסו, הקרב על הקפסולה

ההיגיון העסקי אשר הוביל להורדת מחירי מכונות הקפסולות (דוגמת אלו של חברת נספרסו) היה ברור למדי –  מכירת המכונה עצמה במחיר מוזל מתוך ורשימת רווח עתידי על ידי מכירת אספקה שוטפת של קפסולות ללקוחות ברמת תימחור גבוהה.

 

כעת מבקשת חברת קפה עלית לשנות מצב זה מהיסוד באמצעות השקת מותג קפסולות "קפה עלית" תואמות מכונות נספרסו. הקפסולות החדשות לבית עלית מציעות שילוב אטרקטיבי של קפה איכותי ומחיר נגיש לצרכן הישראלי – 1.7 ? לקפסולה (לעומת 2.1-2.5 ? עבור קפסולות נספרסו).  בשונה מחברות אחרות המשווקות קפסולות תואמות נספרסו, קפסולות הקפה של עלית אינן מתהדרות במחיר אטרקטיבי בלבד אלא גם בהקפדה יתרה על איכות פולי הקפה, תהליך ייצור הקפסולות ואיכותו הסופית של המוצר עצמו.

 

תמחור אטרקטיבי

השקת הקפסולות החדשות משתלב היטב במגמה הולכת ומתרחבת בשוק הישראלי, נסיון להתמודד עם סוגיית יוקר המחייה על ידי השקת מוצרים בקטגוריות בהן קיימת דרישה למוצר בתמחור נגיש יותר, מתוך כוונה להוריד את שולי הרווח פר מוצר על מנת להגיע לקהל לקוחות גדול יותר.

 

את מהלך ההשקה מלווה מבצע מיוחד בו מוצעת לצרכנים חבילה של 8 מארזים (80 קפסולות בסך הכל) במחיר מיוחד של 120 ?, חיסכון של 16 ?. כמו כן ניתן לרכוש מארז התנסות מיוחד ובו ספל בעיצוב מיוחד של המעצבת הישראלית shiranka. בונוס נוסף המוצע לרוכשים באמצעות אתר החברה: משלוח חינם בקנייה מעל 120 ?.

 

קולקציית טעמים

על מנת לאפשר לכל צרכן לבחור לעצמו את טעם הקפה החביב עליו מציעה עלית את קפסולות ב-4 טעמים שונים הנבדלים בזני הקפה המרכיבים אותם וכן סוג חמישי – קפה נטול קפאין:

 

חזק ועוצמתי–  קפסולת תערובת זני ערביקה מדרום אמריקה ואפריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה, המעניקים טעמים עוצמתיים וארומטיות גבוהה. הקלייה הכהה יוצרת גוף מלא המדגיש את הטעמים האגוזיים והעשירים. מתאים להכנת אספרסו.

 

עשיר וארומטי– קפסולת תערובת זני ערביקה ממרכז ודרום אמריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה היוצרים טעמים עשירים וארומטיים. הקלייה המדויקת מעניקה למשקה גוף מלא, ניחוחות יין פירותיים וחמיצות נעימה. מתאים להכנת אספרסו ארוך או קצר בתוספת נגיעת חלב מוקצף או כקפוצ’ינו קלאסי.

 

מאוזן ומלא– קפסולת תערובת זני ערביקה ממרכז ודרום אמריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה היוצרים עושר של טעמים והרמוניה מושלמת בין מרירות וחמיצות. הקלייה מעניקה גוף מלא וניחוחות קקאו ותבלינים. מתאים להכנת אספרסו ארוך או עם חלב מוקצף לקפוצ’ינו מושלם.

 

עדין וקטיפתי– קפסולת תערובת זני ערביקה מאפריקה ומרכז-דרום אמריקה היוצרים טעמים מעודנים, מתיקות של קרמל ופירותיות מודגשת. הקלייה מעניקה גוף מלא בעל מרקם קטיפתי ושולחת רמזים של דגנים קלויים ואגוזים. מתאים להכנת אספרסו ללא תוספת או עם חלב מוקצף לקפוצ’ינו מעודן.

 

נטול קפאין– קפסולת תערובת זני ערביקה מדרום אמריקה. טעם האגוז ומתיקות הקרמל של הזן הברזילאי, משתלבים בהרמוניה עם החמיצות המעודנת והארומה של הזן הקולומביאני. נטילת הקפאין נעשית בתהליך ייחודי אשר משמר את הארומה והעושר שבפולי הקפה. מתאים להכנת אספרסו או עם מעט חלב.

 

אביזרים נלווים

מלבד הקפסולות עצמן כולל מהלך ההשקה גם כמה אביזרים נלווים לחובב הקפה הביתי: כוסות אספרסו וכוסות קפוצ'ינו בעיצוב מיוחד של המעצבת הישראלית shiranka. וכן שני פתרונות אחסון מעוצבים: מגירת אחסון אשר יכולה להכיל עד 40 קפסולות ומעמד קפסולות עליו ניתן למקם עד 60 קפסולות.

 

קרדיט: Pixabay.com

תגובות (0)
הוסף תגובה