מידת נעליים 33: אני אישה קטנה, לא ילדה קטנה. תתחילו להפנים

קמתי מוקדם אחרי שכל הלילה חשבתי מה אומר בפגישה ואילו תשובות אשלוף מהמותן.את המצגת כבר שלחתי ואת האסטרטגיה החדשה אני יודעת בעל פה. אני הולכת לגרום להם לזכור אותי. 

 

קפה מהיר, איפור קל, עגילי פנינים קלאסיות שיודעות את העבודה.

מצאתי חולצה ומכנסיים שמעולם לא נראיתי בהם יותר נחושה. רק הנעליים חסרות. 

 

סוקרת מהר את המגירה – שלושה זוגות. כפכפי אצבע – לא מתאימות. נעלי בובה – לא מרשימות. מתפשרת על מגפיים שגדולים עלי בשתי מידות.

עוד זוג גרביים יעזור לי לסגור את הפינה.

 

נועלת ועפה.

 

עוד באון לייף:

 

ההופעה

קנינו כרטיסים להופעה 3 חודשים מראש. ידעתי שהולך להיות מטורף. אני מכירה את כל השירים ועשיתי חזרות על הצרחות מהקהל. עד שהלהקה הזו מגיעה לארץ אני לא מתכוונת לפספס אותם. רק שאצליח לראות משהו מהקהל.

 

להתקרב לבמה זו לא אופציה, אלא אם אני מעדיפה להימעך בין כמה כאלה שלא סופרים אותי מהמטר וחצי שלי.לעמוד בקצה קצת מבאס, כי בכל זאת בשביל כמה מאות שקלים לכרטיס לא עומדים בקצה. המטרה: לבוא עם סולם, או להביא איתי בחור גבוה.

 

החתונה

ההזמנה לחתונה הגיעה בדואר חודשיים מראש. מרוב התרגשות אמא שלי מדברת על האירוע כאילו כבר קרה. שנים שלא ראינו את המשפחה המורחבת מחו"ל.אנחנו הולכות לחפש שמלות בתל אביב, עוצרות כל כמה מטרים בחנות נוספת למדוד, עד שנחליט מה הכי מתאים.

 

אני מדחיקה את השאלה המתבקשת "ומה עם נעליים?" וזה הרגע שבו אני רוצה להחזיר את השמלה, הרי בחיים לא אמצא.

 

אמא כרגיל מציעה את הנעליים שלה, אפילו במחיר שאסתובב בין האורחים עקומה וכושלת, העיקר הגובה. החיפוש הבא ממתין לי מעבר לפינה.

 

אמא כרגיל מציעה את הנעליים שלה, גם במחיר שאסתובב עקומה וכושלת. צילום:  Shutterstock

 

הדייט

פגשתי אותו במגרש חניה, האוטו המקרטע שלו לא הניע ולי במקרה היו כבלים. מכסה מנוע פתוח, כמה ניצוצות מהמצבר ולא יכולתי שלא לתת לו את מספר הטלפון שלי.

 

החמוד התקשר, קשקושים, צחקוקים וקבענו לצאת לדייט. אני מתה להרשים אותו, אבל בכל מקרה אראה לידו קטנה.

 

אולי אקח יוזמה ואציע לו מקום שנוח לי, טיול בשפת הים בלי הופעה מחייבת, אפשר ללכת יחפים ולא צריך להתבייש שבאתי בכפכפים.

 

כשאת אישה קטנה, את מתפשרת על המובן מאליו. המבט שלך תמיד עובד הפוך מאצל אחרים – מלמטה למעלה. מישהו תמיד יתפלא ויגיד "גם הבת שלי בגובה שלך", או "גם הבת שלי במידה שלך".

 

הרי יש כמה דברים נפלאים בלהיות קטנה, כמו לעולם להראות צעירה יותר, אבל מידת נעליים קטנה יכולה להיות אכזבה גדולה. אז את מפנטזת. ואז מקיצה ומתפשרת.

 

 

Petita – נעלי נשים במידות קטנות

תגובות (0)
הוסף תגובה