הלן מירן מצאה סיבה אחת לאהוב את קים קרדשיאן

הלן מירן מסרבת ללכת בתלם: היא התחתנה מאוחר, לא הביאה ילדים לעולם ונחשבת לאחת הכוכבות  ההוליוודיות שלא איבדו מזוהרן גם בעשור השביעי לחייהן. 

 

המתנה שנתנה לי קים קרדשיאן

איך קים קרדשיאן גרמה לי לאהוב את הישבן הבולט שלי?

לטור המלא

 

"אין לי שום משטר יופי", סיפרה בראיון שערכה לאחרונה למגזין "טלגרף". "אני אוהבת לשבת בשמש, לשתות יין, לשתות לשוכרה ולאכול צ'יפס. לא התמדתי מעולם בספורט יותר מחודשיים ואני תמיד שוכחת לקחת את הוויטמינים שלי"

 

מירן סיפרה גם על איך זה מרגיש להיות בת 70. "ככל שמתבגרים, מפתחים את היכולת להתמודד עם דברים. בכל גיל אתה מבין את התפקיד שלך ואת ההתמודדות שלך עם מצבים, זה חלק מהתהליך הנפלא של להיות בן אדם". עוד הוסיפה: "חלק מתהליך ההזדקנות שאת נפטרת מדימוי סמל הסקס. אני שמחה להיות בת 70 ואהיה אדם אחר בגיל 80".

 

המילה האהובה על מירן, מסתבר, היא fuck (כמה מפתיע). הכוכבת התייחסה גם לנשים חזקות נוספות בתעשיית הבידור והיחס אליהן. "נשים נשלטו על ידי בושה ולכן אני מעריכה נשים שלקחו שליטה על הגוף שלהן. מדונה, בוני רייט, ג'ואן ג'ט ולהקת הפוסי ריוט (להקה רוסית שישבה בכלא על התנהגותן הבלתי הולמת על פי שלטונות רוסיה). הן כולן עשו זין למילה "שרמוטה" ולובשות מה שהן רוצות ומתנהגות כמו שהן מוצאות לנכון. 

 

עוד שחררה הצהרה מפתיעה בכל מה שנוגע לכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן ולזמרת ג'ניפר לופז.

 

 

"אני לא כל כך מתה על קים קרדשיאן. זאת תופעה שאני אישית לא מוצאת בה עניין", אומרן מירן, "אבל (באנגלית גם: תחת), וזאת מילה גדולה ת ח ת, זה נהדר לראות שאפשר להיות עם תחת גדול בימינו. הרבה בזכות קים, וגם ג'ניפר לופז שהגיעה לפניה". 

 

מירן לא סיימה לפני ששחררה עוד עקיצה: "גם בימינו מותר שיהיו לנו ירכיים, שזה בכלל נהדר. כיוון מאוד חיובי".

 

"מותר שלנשים היום יהיה תחת. והרבה בזכות קים קרדשיאן". צילום: טקס פרסי הwebbi