התפטרה מעבודתה על מנת להיניק את בן זוגה

מוקדם יותר השבוע, הרשת געשה מסיפורה של אישה מאטלנטה ששיתפה כי עזבה את עבודתה על מנת להיניק את בן זוגה ב- ה-36. למרות שעברו יותר מעשרים שנה מאז הביאה ילדים לעולם, ג'ניפר מולפורד סיפרה כי היא נחושה להתחיל להיניק שוב.

 

האישה שעוררה סערה בגלל חלב

אם

תמונה שהעלתה אמא צעירה, בה הראתה חלב ששאבה בזמן שבנה התינוק היה חולה, הצליחה לעורר סערה ברשת ולהוכיח את מה שהמדענים טוענים כבר שנים

 לטור המלא

 

אחרי שנחשפה לנושא של יחסי מין שמבוססים על הנקה ((adult breastfeeding relationships), היא סוקרנה מהנושא עדי כדי שכך שלקחה חופשה מעבודתה כברמנית כדי להתמקד בהנקה של בן זוגה, בראד ליסון.

"כשקראתי על החיבור שעשויה ליצור ההנקה בין בני זוג, קינאתי", מספרת מולפורד. "תמיד נהניתי ממגע בשדיים שלי במהלך יחסי מין ולכן הבנתי שאוכל ליהנות מזה מאוד". הזוג שיתפו כי ההנקה מעוררת בהם יצר מיני וכי "שש מתוך שבע הנקות הסתיימו ביחסי מין".

 

בני הזוג ג'ניפר מולפורד ובראד ליסון. תמונה: פייסבוק

 

אולי זה נשמע לכם מוזר במיוחד אולם בני הזוג לא לבד. השילוב בין סקס להנקה יצר ז'אנר צר יחסית של סרטי פורנו המבוססים על גירוי מיני כתוצאה מהנקה. בסרטים הללו מופיעות נשים שילדו לאחרונה ושדיהן שופעים חלב לצד גברים שנהנים לינוק. מדובר בפרקטיקה מינית מקובלת שאינה פוגעת באיש ולגיטימית כשהיא מתקיימת מפעם לפעם אולם טרם שמענו על אישה שהתפטרה מעבודתה בשביל להתמסר לביצוע יומיומי של הפרקטיקה הזו.

 

בני הזוג במהלך ההנקה. 

 

במקרה הנוכחי, מולפורד, כאמור, לא הביאה לעולם לאחרונה תינוק. על מנת לגרום לגוף שלה לייצר חלב, ג'ניפר מקפידה על תזונה שמעודדת ייצור חלב, שכוללת אכילת זרעי פשתן ושיבולת שועל. נוסף על התזונה, מדובר בלו"ז די קשיח: כדי לעורר את בלוטות החלב היא חייבת להיניק את בן זוגה מדי שעתיים. אכן, מדובר בשגרת הנקה לא פשוטה. "על מנת להגיע לתוצאות המאבק היה בעיקר בלילה בגלל שבראד ישן כ"כ בשלווה, אבל אנחנו מצליחים להתמודד, עד שהוא נרדם עלי".

 

למרות שהיא גאה במעשיה, ג'ניפר לא מוכנה להאכיל את בראד בפומבי. "אם זה היה תלוי בבראד, זה היה קורה מחוץ לכותלי הבית. אבל מבחינתי זה אקט מאוד פרטי ואני אוהבת את הזמן המשותף שלנו ביחד".

תגובות (0)
הוסף תגובה