מראת קסם, פטנטים לגבות מושלמות ושאר מוצרים חדשים על המדף

קולקציית מוצרי איפור לגבות של MAC

מותג האיפור האהוב עושה כבוד לחלק הכי חשוב בפנים: הגבות. לאחרונה הוא הרחיב, העבה והאריך את קולקציית מוצרי איפור הגבות שלו, הן במוצרים חדשים והן בגוונים נוספים. כצפוי, מדובר במגוון מרשים של מוצרים מעולים שמיועדים לספק את כל הצרכים ולענות על כל הבעיות שהקטנות והסוררות עושות לנו. ישנם מוצרים קלים יותר לתפעול, שמתאימים גם ליד בלתי מיומנת, כמו Brow Duo– שלושה גוונים של צמד צלליות המיועדות לאזור (140 שקל), Big Brow Pencil– עיפרון עבה המגיע בחמישה גוונים (110 שקל) וה-Veluxe Brow Liner, עיפרון לגבות עם מרקם עדין של צללית, שמגיע יחד עם מברשת גבות (110 שקל). בנוסף יש עוד מוצרים שמצריכים יד טיפה מיומנת או מברשת מיוחדת, בהם ה-Fluidline Brow Gelcreme, ג'ל גבות שמגיע בצנצנת (103 שקל). כמובן שניתן לשלב בין כמה מוצרים, עד לייצירת המראה המלא אך הטבעי המתבקש ועד שמגיעים בדיוק לגוון הרצוי. 

להשיג בחנויות המוצג ובאתר

 

 

מראת הקסם של דיור

סביר להניח שגם לך יצא לא פעם להסתובב בין מדפי האיפור שבחנויות ולוותר על רכישה רק בגלל שלא היה לך כח להתמרח. ועוד יותר סביר להניח שגם לך יצא למרוח על עצמך כל כך הרבה גוונים של ליפסטיק בניסיון למצוא את הגוון המתאים, עד שכבר לא היה לך יכולת לזהות את הצבע האמיתי של האודם אותו את מבקשת לקנות. אז את כל הבעיות האלו, ועוד קצת, מתיימרת לפתור מראת הקסם של דיור.

המראה היא למעשה מחשב שניצב כרגע בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, ומאפשר לכל מי שעומדת מולו לראות כיצד היא תראה עם מגוון מוצרי האיפור של המותג. כך שאת יכולה לראות את עצמך בלייב עם מגוון רחב של צלליות, אודמים וליפגלוסים בשלל צבעים וסמקים לפי המבחר של החברה. לאט לאט את מרכיבה לך את המראה שהכי מתאים ללוק שאת אוהבת ומחפשת, ואז את יכולה לרכוש במקום את כל המוצרים שעזרו לך להגיע אל המראה הזה.

 

 

הרעיון עדיין חדש ולכן לא חף מבעיות, למשל את יכולה לשלוח תמונה של עצמך עם המראה שבחרת ישירות לסלולרי, אבל זה תהליך טיפה מסורבל, ובנוסף עדיין אין אפרות לראות על עצמך עוד מוצרים של החברה שיעזרו ליצור טוטאל לוק מושלם, כמו מסקרה או אייליינר. עם זאת עדיין מדובר בצעצוע הכי כיפי שילדות גדולות יכולות לפגוש, וכל חובבת איפור יכולה לשחק איתו שעות ולראות כיצד היא נראית עם צבעים טבעיים, מעושנים או סתם כאלו שהיא מעולם לא העזה לנסות.

 

 

ושימו לב – מראת הקסם מוצעת חינם לכל אורחי ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, רק עד

ה -4.7. אחרי זה היא עוזבת אותנו וממשיכה לטייל בעולם. 

 

 

תרחיץ לשטיפה אינטימית של Olea essence

Olea essence  הוא מותג השייך לבית הבד של הגולן, המייצר מגוון מוצרי טיפוח, קולינריה וניקוי שכולם מבוססים על סגולות עץ הזית, ועשויים מחומרים טבעיים בלבד. לאחרונה הם השיקו סבון לאזור האינטימי, המכיל  שמן זית כתית, קמומיל, תמצית זרעי תה, מלח ים, שמן זרעי קלנדולה ושמן לבנדר. לכל אלו תכונות אנטי פטרייתיות והם מחטאים את העור מבלי לפגוע באיזון של העור העדין.

בדרך כלל אני לא בעד סבונים לשטיפה אינטימית, המיועדים להחליף את הריח הטבעי של העור באזור לריח "סבוני" יותר, אבל בהחלט לפעמים יש תקופות בהן צריך לשמור על ההיגיינה של האזור יותר. במקרים כאלו, הסבון של  Olea essence בהחלט מומלץ, בעיקר בגלל החומרים הטבעיים שבו והעובדה שהריח שלו לא שתלטן.

מחיר: 44 שקל.

להשיג במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן:  בן יהודה 17, תל אביב; קצרין, אזור תעשיה; נמל עין גב, ובאתר האינטרנט

 

 

 

סבון גוף ארומתרפי של  Lavido

מותג טבעי נוסף שכולו כחול ולבן הוא Lavido, שהשיק לאחרונה את סבון הגוף הארומתרפי שלו באריזה חדשה וגדולה יותר, של 400 מ"ל (בהחלט צעד מבורך, משום שהאריזה הישנה היתה קטנה). כמו יתר מוצרי המותג, גם הסבון מיוצר מחומרים טבעיים ואורגניים, ומבוסס על שמנים בעלי תכונות ארומתרפיות. הסבון מגיע בשני ניחוחות: פטשולי- וניל ופרחי הדרים, ברגמוט ומנדרינה. שני הניחוחות טובים מאוד, עדינים אך עם זאת מורגשים והסבון עצמו נמרח על העור היטב ומותר אותו לח ונעים.

מחיר: 70 שקל.

להשיג באתר בחנויות המותג, ברשתות טבע ובבתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ (הרשימה המלאה מופיעה באתר)

 

 

 

The Contour & Define Kit של קרליין

גם חברת האיפור הישראלית מתחילה לפסל. את הפנים, כמובן. לאחרונה השיקו בקרליין ערכה לחיטוב ופיסול תווי הפנים, אחד מהאלמנטיים שאף חובבת איפור לא מוותרת עליהם לאחרונה, גם אם זה גורם לה להראות יותר כמו ציור של פיקסו מאשר קים קרדשיאן. הערכה כוללת ארבעה גוונים וכן הוראות שעוזרות ליישם את טכניקת ההצללות בקלות, כולל חיטוב הפנים והארת הנקודות האסטרטגיות. ולמי שעדיין מתקשה – יש גם סרטון הדרכה של המאפר עומר אסף. הכל מאוד ברור, קל ונעים לשימוש. המוצרים עצמם לא מהטובים ביותר בשוק, אבל יחסית למחירם, הם מאוד משתלמים ומתאימים למי שמחפשת איפור קליל ויומיומי. 

לצד הערכה, השיקה החברה גם מברשת איפור חדשה ושטוחה, שמיועד במיוחד ליצירת הצללות ולהגדרה מדוייקת של קו הלסת ועצמות הלחיים.

מחיר השקה לפלטת ההצללה: 99 שקל (במקום 220 שקל), והמחיר ההשקה המיוחד למברשת: 35 שקל (במקום 80 שקל).  

 

 

 

FOREVER SEXY של ויקטוריה'ס סיקרט

לפעמים אני תוהה כמה עוד שמות וסלוגנים סקסיים וזולים יכולה חברת ההלבשה התחתונה הידועה להמציא לבשמים שלה. ובכל פעם שנראה לי שהיא הגיעה לתחתית עם הקלישאה, היא מפתיעה אותי מחדש. אז הבושם החדש שלה עונה לשם הכה דביק – סקסית לנצח. אבל אם נתעלם מהשם ומהעיצוב – בצורת מחוך – נגלה בושם נשי ועוצמתי, אבל לא חריף. בקיצור, כזה המושלם לבילוי של ליל קיץ לח, ושמתאים לא רק לצעירות החולמות על מסלול התצוגה של ויקטוריה. בין תוויו גם תפוז בלדונה וענבר, שעוזרים לו להיות חושני אבל גם לשמור על הקלילות שלו.

מחיר: 70 דולר ל-50 מ"ל בדיוטי פרי, או 320 שקל במתחם שחקים. 100 דולר ל-100 מ"ל בדיוטי פרי, או 440 שקל במתחם שחקים. רק שם אפשר למצוא את הבושם בארץ. 

   

 

 

 

ANTI-DANDRUFF ADVANCED ACTION של וישי

שמפו המגיע בשתי גרסאות, לשיער רגיל עד שמן ולשיער יבש, ומיועד להסרת קשקשים ולמניעת תחושת אי נוחות בקרקפת. לדברי החברה, השמפו בנוי מטכנולוגיה מיוחדת, המסייעת לשמור על רמה מאוזנת של המיקרו-אורגניזמים הנמצאים באופן טבעי על העור, ועל ידי כך למנוע הופעה של קשקשים, אפילו למשך שישה שבועות. אני הייתי מציעה לו להיות פחות יומרני לגבי משך ההשפעה ולהתמקד במה שטוב בו: שמפו שאכן מטפל בבעיית הקשקשים ושהצליח להרגיע קרקפת מגרדת ומציקה של הנסיינית.

מחיר: 45 שקל.

להשיג בבתי מרקחת פרטיים. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800.

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה