קלוריות במקום לוגואים: כך נראה המזון הכי פופולרי בעולם

חשבון טאמבלר חדש העונה לשם "מותגי הקלוריות" זוכה לחשיפה מטורפת ברשתות החברתיות בימים האחרונים ומביא איתו בשורה חדשה ומרעננת. מספר הקלוריות (הגבוה לעתים קרובות) החליף את הלוגו המוכר והמזוהה עם המותג.

הטאמבלר הצבעוני והמקצועי מצליח להעביר את המסר, גם בזכות קריאטיב מרענן וגם בזכות מסר חשוב, כי הרי הלוגו אמנם חשוב ומעניין, אבל הערך הקלורי של המוצר חשוב לא פחות, ואין סיבה שהוא יוחבא באותיות קטנות מאחורה.

מתחילים דיאטה חדשה? רוצים לדעת מאילו מוצרים אפשר להיגמל? אולי סתם לשטוף את העיניים עם קצת יצירתיות וצבעוניות? ריכזנו את המותגים הכי שווים:

 

 

 

 

 

A photo posted by Calorie Brands (@caloriebrands) on

 

 

 

 

Breaking news! 232 Calories. #kitkat #mybreak #instafood #fitforsummer #design #caloriebrands #calories #brands

A photo posted by Calorie Brands (@caloriebrands) on

 

 

 

 

Calories, now in buckets! #caloriebrands #kfc #chicken #instafood #fitforsummer #design #brands #calories

A photo posted by Calorie Brands (@caloriebrands) on

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה