התוצאות של אתגר הבריאות המשפחתי

זוכרים שסיפרתי לכם על אתגר האוכל הבריא שמשפחתי לקחה על עצמה בחודשים האחרונים? למי שלא זוכר, במסגרת האתגר התחייבנו לאכילה מאוזנת ודלת קלוריות…

 

חזית בעייתית מספר 1 – נועה.

אני חייבת להודות שבכל מה שקשור לגמד הבית האתגר הזה הצליח להשאיר אפילו אותי דיי בהלם.

 

כל הורה יודע שהאתגר התזונתי עם הילדים אף פעם לא נגמר. אז הנה מתכון לסניקרס ביתי שיעשה לכם את החיים קלים ובריאים יותר

 

 

לעוד מתכונים קלים ובריאים כנסו לכאן>>

כאחראית המזון הראשית בבית והנאבקת הראשית בגמד הבית בכל מה שנוגע למזון שמחתי והופתעתי שהסרבנית הקטנה שלי העשירה את מגוון מוצרי המזון שהיא אוכלת. כבר לא מדובר במריבה של שעות כל צהרים סביב השאלה "מה את רוצה לאכול היום?" שאלה שלפני תחילת האתגר היתה זוכה לתשובה קבועה "חביתה" ואחרי סירוב מצידי לתשובתה וגם למאמצי הפשרה שהיא מציעה (קורנפלקס, כריך וצ'יפס) הייתי זוכה לתגובה עצבנית "אני לא רעבה".

 

מגוון מוצרי הטבעול שהוכנסו לתפריט הבריאות שלנו פתחו בפני הגמד הבעייתית עולם חדש של טעמים שלעולם לא האמנתי שהיא תכיר ותסכים לאכול.

 

 

ברוקולי, תירס ותרד שעד כה היו מילים גסות אצלנו בבית פתאום מתקבלים באהבה ובתאבון.

 

חזית בעייתית מספר 2 – בני

פה הבחור שאיתי נתקל בבעיה (כמה מפתיע). בין מגוון מוצרי טבעול האופציה היחידה המותאמת לצליאקים היא שניצל תירס ללא גלוטן (שמתאים אגב גם לטבעונים). לשמחתו, לאיש שאיתי אין שום בעיה עם תירס, להפך – הוא נורא אוהב תירס, ובמיוחד אוהב מוצרים בלי צליאיק שמשאירים אותו בחיים.

 

אתגר התזונה של משפחת נתן: פוסטים קודמים

 

אבל, כאבא מהמם שכמוהו הוא לא יכול היה לסרב לבקשת בתו היקרה לטעום ממנות התוספת הבריאות שאמא הכינה לצד השניצל התירס נטול הגלוטן (כן, גם תרד, פטריות ועוד שאר "חייזרים" לפי דבריו). להגיד לכם שאת הכל הוא אהב זה יהיה שקר גס אבל יש התקדמות רבה בנושא.

 

 

חזית (לא) בעייתית מספר 3 – מירב

כלא בעייתית בעליל נהנתי מכל ארוחה וארוחה באתגר. אז מה האתגר תרם לי? (אתם בטח שואלים) המחשבה על ארוחות מגוונות גרמה לי להבין שלמרות היותי לא בעייתית במזון, אני אוכלת הכי לא מאוזן ובריא שיש מכל בני הבית.

 

לעיתים קרובות אני מתחילה את האכילה היומית שלי בשעה 14:00, כשהדבר היחיד שהכנסתי לפה מהרגע שנכנסתי לישון יום קודם ועד השעה הנקובה הוא מספר לא קטן של כוסות קפה. ולמרות שאני יודעת שזה לא בריא, זה לא היה כל כך מפריע לי אם את המשך יום האכילה שלי הייתי מעבירה בארוחות סדירות, אבל לא, מהרגע ש"מחסום" האכילה היומי נפרץ הוא לא נסגר עד שאני פורשת לישון.

 

כמנהיגת האתגר הבריא התחלתי לסגל לעצמי הרגלי אכילה נכונים יותר, הכוללים ארוחת בוקר קלילה עם הקפה של הבוקר, ארוחת צהרים מגוונת ובריאה וארוחת ערב קלה ומשביעה.

 

מאז שהתחלתי לאכול מאוזן אני מרגישה הרבה יותר טוב, יותר קלילה ואנרגטית. כאבי הראש שמהם סבלתי בשעות העבודה (שיוחסו לחפירותיו של הבוס) נעלמו כמעט לגמרי וגם המרושע מחדר האמבטיה (המשקל) התחיל להיות יותר ידידותי אלי והוא מראה על מגמת ירידה. תענוג !

 

 

אז את האתגר שלנו סיימנו ומהיום הוא התחדש בשם חדש ואופטימי "אורך חיים בריא" שאותו אימצנו לחיקנו באהבה.

תגובות (0)
הוסף תגובה