חם ולוהט: מה עושים עם הילדים בקיץ?

מרכז לחינוך סביבתי, חירייה

המרכז לחינוך סביבתי פותח את שעריו בימי חמישי של חודש יולי לפעילות הכוללת סיור בפארק המיחזור, סדנת יצירה תוך שימוש חוזר בחפצים ומופע קרקס לכל המשפחה. מומלץ לשלב עם ביקור בפארק אריאל שרון הסמוך ובתצפית מההר.

מתי: 14/21/28 ליולי

כמה: 40 ? למשתתף

 


 

פסטיבל יפני טנבטה, נתניה

ביפן ב 7 ביולי חוגגים את חג האוהבים והשנה יש לנו הזדמנות להצטרף לחגיגה ולחוות את התרבות היפנית בשפע פעילויות. פסטיבל טנבטה יכלול מופע אומנויות לחימה, השתתפות בטקס תה יפני, סדנאות אורגמי, אנימציה יפנית, קליגרפיה, שזירת פרחים ועוד ועוד. האירוע יתקיים במתחם פלנתניה ? מרכז מדע וחלל החדש בנתניה. יש להזמין כרטיסים מראש.

מתי: 7 ביולי

כמה: 30 ? כניסה הכוללת 2 סדנאות

 

צילום: אתר הפסטיבל

סיורי פיראטים, חוף דור הבונים

את חוף דור הבונים אין באמת צורך להציג, חוף קסום, מפרצונים טבעיים, לגונות, אחד החופים היפים בארץ. בכל יום שישי ביולי רשות הטבע והגנים מקיימת סיורי 'פיראטים' בליווי מדריך, תוך חיפוש הספינה האבודה הילדים ילמדו מי חי בחוף, מהיכן מגיע החול והצדפים ועוד…יש להרשם מראש לפעילות.

מתי: ימי שישי בחודש יולי

מחיר עבור הדרכה: מבוגר 45 ?, ילד 30 ? מנויים: מבוגר 25 ?,ילד 20 ?
מחיר עבור כניסה לאתר לרכב: 37 ? מנויים: 18 

 


שלישי קסום במוזיאון תל אביב לאומנות

כל יום שלישי מתקיימת במוזיאון תל אביב לאומנות פעילות מיוחדת לילדים: סיור חוויתי בגלריות, סדנת פיסול, סדנאות ציור והדפסים ועוד. וזו גם הזדמנות נהדרת לבקר במוזיאון, באגף החדש וגם את דיירי הקבע: פיקאסו, ואן גוך, רנואר ועודאל תפספסו את החצר המקסימה במרכז המוזיאון.

מתי: ימי שלישי בין השעות 17:00-18:30

כמה: 30 ? לאדם

 


 

הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון וסרטי בובות, חולון

במרכז לתיאטרון בובות כבר הייתם? במהלך הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות המרכז יהיה פתוח ללא תשלום וזוהי הזדמנות נהדרת לפגוש בובות מסוגים שונים וללמוד על מלאכת הבובנאות. בנוסף במהלך הפסטיבל יתקיימו מופעי חוצות, סדנאות ופעילויות במתחם לה פארק בפארק פרס שבחולון.

מתי: 21-30 ליולי

כמה: ישנם מופעים וסדנאות בתשלום יש לברר פרטים באתר.

 


צילום: יח"צ

 

מחפשים עוד מקומות לבילוי עם ילדים בקיץ? באפליקציה החינמית EZgoing Family יש קרוב ל 350 טיולים, פארקים וחוויות בכול הארץ, שכולם מתאימים לבילוי עם ילדים! 


להורדה באנדרואיד

 

להורדה באייפון

 

דף הפייסבוק

 

       

תגובות (0)
הוסף תגובה