כל מה שאתן צריכות לדעת לקראת השיפוץ הקרוב

מי לא אוהב טרנדים חדשים? נמאס לכם מדלתות הכניסה? הקירות משעממים? לשמחתכם עולם העיצוב דואג להמציא את עצמו בכל פעם מחדש. בין אם מדובר בחיבור בין עיצוב לטכנולוגיות חדשניות, בין פרקטיקה לרטרו שיק, החידושים האחרונים בעולם העיצוב יכניסו הרבה עניין לנראות של הבית שלכם ולצורה שבה אתם משתמשים בחללים השונים בו.  

 

הנה כמה טרנדים שיהפכו את הבית שלכם למתקדם, מלא בשיק, אקולוגי ואפילו בטוח יותר וכל זאת מבלי להתפשר על הטעם האישי.

 

דלתות

בניגוד למה שנדמה לכם, בחירת דלת כניסה היא אחת מההחלטות החשובות ביותר בבואנו לשדרג ולרענן את הבית, אבל איכשהו, בלי סיבה ברורה לעין יוצא כי בבואנו לשפץ את הבית נדמה כי אנחנו מייחסים חשיבות משנית לשדרוג ויזואלי של דלתות הכניסה, לרוב זה קורה מתוך סוג של הנחה שפוטנציאל השינוי שאנחנו מבקשים לא טמון בחלקו הגדול בדלת הכניסה.

 

אבל אם תחשבו על כך, כיום, כשבמרבית הבתים מאמצים את רעיון העיצוב הפתוח(OPEN SPACE)  יוצא שניתן להבחין בדלת הכניסה מאזורים שונים בחלל הבית, מדובר בעובדה בעלת משמעות מכרעת לעיצוב ושיפוץ הבית. לכן בלתי אפשרי להפריד בין חזית הבית לפנים, בין אם אתם מעוניינים שדלת הכניסה שלכם תמשיך את הקו העיצובי שעומד להתגלות בפנים הבית או לחלופין בסגנון אקלקטי הדלת עשויה לעבוד בהרמוניה מסוימת עם שלל פריטים עיצוביים אחרים, כך או כך הדלת, היא המפתח.  

 

אבל עם כל הכבוד ליופי, החלק החשוב ביותר בבחירת דלת כניסה היה ועודנו נושא הביטחון, לכן לעיתים קרובות נדמה שנצטרך לבחור או להתפשר על אחד מהשניים.

 

דגם פירנצה עם הסורג השקוף בבית באזור השרון

 

אם הרגשתם שאתם מתפשרים עד כה, הפיתוח העיצובי האחרון בתחום הדלתות מאפשר לכם לקבל את החבילה במלואה מבלי פשרות. חברת רב בריח השיקה לראשונה סורג שקוף בעיצובים שונים שעשוי מחומרים חזקים במיוחד שעורר מהפכה בענף ואפילו נרשם כפטנט של החברה.

 

במסגרת סדרת INVISIBLE החדשה, אפשר לקנות דלת כניסה מעוצבת עם חלון, שהסורג מובנה בתוך החלון ומציע מגוון רחב של עיצובים אפשריים הנראים לעין מקרוב. הסדרה, הכוללת סורגים בחמישה עיצובים שונים, היא תוספת קטנה שתשדרג לכם את הכניסה לבית מבחינה עיצובית ובטיחותית כאחד ובנוסף – תעניק לדלת מראה נקי, אסתטי ומלא שיק.

 

קולקציית הסורג השקוף של רב-בריח

 

ואם כבר בדלתות עסקינן, שווה בהחלט לבדוק את סדרת TOP החדשה גם היא פיתוח חדש ומעניין של חברת רב בריח. מדובר בסדרה של דלתות פנים בעלי עמידות גבוהה למים ורמת גימור חסרת פשרות. אבל מה שבהחלט מרשים המבחר היפיפה והמגוון של דלתות קלאסיות ונקיות בעיצובים שונים, עם ובלי חלונות, בסדרת TOP תוכלו להרכיב עבורכם את הדלת המושלמת מהידית ועד הזגוגית, זו שתשתלב באופן מושלם בחללי הבית, מבלי לפחד מנזקי הספונג'ה או הסופה הבאה, אז הסירו דאגה אחת מליבכם.

 

סדרת דלתות טופ עמידות במים בעיצובים נקיים

 

טיפוגרפיה – אמנות המילים

אין סיכוי שלא שמתם לב לכמויות האביזרים הטיפוגרפיים ששוטפים את עולם העיצוב בסערה. אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה נכנסתי לסלון של בית ולא מצאתי את עצמי קוראת טקסטים לועזיים שמסודרים בצורה מאונכת על גבי תמונה ממוסגרת, שטיח או כרית.

 

הרעיון מתכתב בחלקו עם הקונספט של אמנות הפנג שואי שמחזירה את מקור הכוח למילה, והמשמעות ברובה אנרגטית, בשביל להשיב או להוסיף אנרגיה מסוג מסוים לחדר תצטרכו בסך הכל לשתול את המילה הזאת בצורה שתהיה נוכחת בחדר, ועל פי האמונה הקדומה, עצם  כך שנביט במילה הכתובה, זו תגרום לנו לחשוב על משמעותה ובכך תעזור לברוא את המציאות המיוחלת.    

     קרדיט: pinterest

                                                                                                    

רשתות עיצוב הבית החליטו פה אחד: הטיפוגרפיה העיצובית היא הדבר הכי חם בסביבה.  וכל שנשאר לכם לעשות בשביל לקחת חלק בטרנד המשגשג, זה פשוט לבחור את המילים הנכונות ולשתול אותם בצורת פריטים מעוצבים בחללי הבית- והכי חשוב, לדאוג לבחור במילים שמדברות אליכם, בין אם תבחרו להישאר בקלישאות הישנות והאהובות על "אהבת חינם" ו"תקווה" או סתם לצטט את הפילוסוף האהוב עליכם , דבר אחד בטוח – למרות הפחדים הכמוסים של מבקרי העידן הטכנולוגי, בניגוד לאימוג'יס המילה הכתובה פה בשביל להישאר והיא נותרה דקורטיבית ויפה. ולכם, יש יותר מתמיד, את ההזדמנות להגיד את כל אשר על ליבכם – בעיצוב.

 

קרדיט: pinterest

                                                                                              

רחצה אקולוגית

אם תקשיבו לתחזיות של חלק מהטרנדולוגים, אותם אנשי מקצוע שתפקידם לחזות את הטרנדים הבאים שכולנו נאמץ, תיתקלו בלא מעט בהבטחות על עולם שהולך לכיוון פשוט יותר , אקולוגי ובעל מודעות סביבתית חזקה.  גם בעולם העיצוב אנו מתחילים לראות יותר יותר אביזרים וטריקים עיצוביים שמטרתם להפוך את האמבטיה והצריכה שלנו לחסכנית וידידותית יותר לכיס ולסביבה. כיום יש לא מעט חברות שמציעות שלל אפשרויות שיעזרו לכם לקדם את המטרה החשובה הזו והכי חשוב בסטייל. כך למשל תוכלו להחליף את האריחים באמבטיה שלכם לאקולוגים וזאת מבלי להתפשר על הנראות, וגם להתקין אסלות, אמבטיות וברזים שיעזרו לכם לחסוך לא מעט מים.

 

קרדיט: pinterest

     

דוגמא אחת לברז שמעורר הרבה עניין הוא ברז ה "1limit" השאפתני והמעוצב ישמור על המצפון שלכם נקי וידאג שתחסכו ליטרים רבים של מים המבוזבזים, הברז בעל עיצוב כסף נקי ומעניין וכולל בחלקו צינור זכוכית שקוף, בכל פעם שמפעילים את הברז בשלב הראשוני הוא ממלא את הצינורית שמכילה ליטר אחד של מים- במלואה , שזוהי הכמות המומלצת לבזבז בעת שטיפת ידיים סטנדרטית, בלחיצה השנייה, המים יוצאים מן הצינור לשם השטיפה המיוחלת. סתם לצורך ידע כללי, האדם הממוצע משתמש בכ-6 ליטרים של מים בשטיפה פשוטה של ידיים. הרעיון שמאחורי הברז המעוצב הוא שאילו רק היינו יודעים כמה מים אנחנו מבזבזים בפעולה פשוטה של רחיצת ידיים -עצם המודעות תהפוך את כולנו לצרכנים אקולוגיים וסביבתיים יותר.  בהחלט מדובר בטרנד מבורך ואמירה מעניינת, כאלה שיגרמו לכל מי שיכנס לשירותים לדבר.

 

קרדיט: pinterest

 

חיפוי תלת מימד

אחת לכמה זמן, מתעורר בכולנו החשק לשינוי של ממש בחלל הבית , מה שרובנו עשויים לעשות בשביל ליצור תחושה שונה בצורה מהירה, זה בעצם לצבוע את קירות הבית בצבע שונה או גוון חדש ולעיתים אף לצבוע חללים שונים בגוונים שונים בשביל להבליט את השונות שבין החדרים. טרנד נוסף שהולך ומתחזק לאחרונה הוא חיפוי פנים של תקרות, קירות או חלקים מהם, והאפשרויות הן בהחלט בלתי מוגבלות. היופי הוא , שכיום ישנם לא מעט אנשים שבוחרים שלא להזמין איש מקצוע שיעשה עבורם עבודה מובנית מראש, אלא הופכים את השיפוץ לעצמאי ודואגים לקנות חיפוי לטעמם משלל החיפויים בשוק אותם ניתן להזמין מהארץ ומחו"ל במחיר סביר ובאמצעות סרטוני הדרכה ומעט יוזמה לעשות זאת בעצמם.

 

קרדיט: pinterest

               

הדבקת חיפוי היא צורה זולה, מהירה וכייפית ליצור חלל ייחודי שאין שני לו, ובפעם הבאה שיכנסו אליכם הביתה ויתפעלו מהעבודה שעל הקירות, תוכלו להתפאר ולקחת את מלוא הקרדיט על העבודה. הסגנון האחרון והפופולרי ביותר בתחום החיפויים הוא זה של חיפויים בעלי צורות תלת מימדיות שמתמזגים עם צבע הקיר ובעצם נראים כחלק בלתי נפרד ממנו, אבל עם טוויסט מעניין. חיפוש מהיר בגוגל אחר חיפוי קירות תלת מימדי יעלה בפניכם תוצאות רבות ולא מעט סרטוני הדרכה, כל שנשאר זה לבחור מה מתאים לכם, להפשיל שרוולים וליהנות מהתהליך. בהצלחה

 

קרדיט: pinterest

תגובות (0)
הוסף תגובה