שומרי משקל מקדמים דימוי גוף חיובי באמצעות תמונות עירום

כ-60% מהנשים וכ-30% מהגברים בבריטניה גילו כי הם נמנעים מלהסתכל במראה כשהם מתפשטים. חמישית חשפו כי הם לא מסתכלים כלל על גופם בעירום, כך עולה מתוך סקר שביצעו חברת 'שומרי משקל'.  

 

עוד באון לייף:

 

הסקר מצא גם, כי הבושה משפיעה ישירות על יחסים אינטימיים: 27% מהנשים אמרו שהן מקיימות יחסי מין עם אור כבוי בלבד או נמנעות לחלוטין לקיים יחסי מין כתוצר של העדר בטחון עצמי. בנוסף, 38% מהנשאלות אמרו שהן מאמינות כי בן/בת הזוג לא ימצא אותן אטרקטיביות אם יראה אותן בעירום מלא.

 

הסקר כלל 2,000 גברים ונשים ונערך במסגרת ההשקה של גיליון ספטמבר של מגזין שומרי משקל, אשר עתיד לכלול שש נשים שעובדות בחברה בגילאים וגדלים שונים שחושפות בגאווה את גופן כנגד פאט שיימינג.

 

בתגובה מוחצת לתמונות עמוסות הפוטושופ המופיעות במגזינים הפופולאריים, שש הנשים המופיעות על שער גיליון ספטמבר בתמונה נטולת פוטושופ איבדו ביחד ממשקלן 141 ק"ג בסך הכל ומקוות לעודד אחרות ולקדם גוף חזק ובריא. שלושה מהגברים בחברה יופיעו בגיליון אוקטובר, לאחר שרזו 190 ק"ג (כולם ביחד) בסך הכל.

 

 

הלן רנשואו, עורכת המגזין של "שומרי משקל", אמרה כי הממצאים של הסקר מדאיגים. היא הסבירה כי גיליון העירום נעשה בהשראת מהדורות ספטמבר של מגזיני אופנה, כולל ווג, שמגדירים באופן מסורתי טרנדים להמשך השנה. "אנחנו אוהבות אופנה כמו רוב האנשים אבל מה שמעניין יותר מהבגדים עצמם הוא מה קורה בתוך הראש שלנו – ואיך אנחנו מרגישים לגבי הגוף שלנו", אמרה.

 

סוגיית העירום תופסת חלק נכבד בלחץ הציבורי כלי התקשורת והפרסום המרכזיים להציג מגוון רחב יותר של גופים. מוקדם יותר השנה, המגזין לבריאות האישה הודיע ??שיאסור את הביטוי "גוף ביקיני" על השער: "המטרה שלנו מאז ומעולם הייתה להרים נשים למעלה וללא לגרום להן להרגיש רע עם עצמן ולכן הנה הבטחה שלנו: הביטויים האלה ייעלמו עכשיו. הם לא יופיעו עוד על השער שלנו", הסבירה העורכת הראשית, איימי קלר לרד את המדיניות החדשה של המגזין במאמר מערכת.

 

משעשע שבתגובה לסקר בה גילו כי קצת יותר מדי בני אדם לא מחבבים את הגוף שהם חיים בתוכו, הוחלט לפרסם תמונות של נשים וגברים שרזו עשרות קילוגרמים. בנוסף, לא ברור אם הגיליון החדש יגרום למישהי להרגיש יותר טוב עם עצמה, מה שכן – עירום מוכר. ובגדול.

תגובות (0)
הוסף תגובה